Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Decât că fiecare calculator are un mic gateway în el și dacă nu deblochezi gatewayul central te ignoră pur și simplu.

    Viitorul sună bine pentru posesorii de mașini mai noi de Clio5, o consecință a logicii de fier forjat aplicată, chiar și pe topicul ăsta

    Comunismul e răul.
    Sharing e bun
    Dar sharing-ul e defapt comunism... de Dreapta e să plătești nu să primești moca
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment



    • LE. Și ca să nu existe discuții:
      Right to repair nu e încălcat momentan de renault/dacia pentru că ai acces la informații, dar pe bani, pentru ca nu orice ciumpalac ce intră pe net să găsească unelte cu care să-ți hack-uiască mașina pe care ai lăsat-o în parcare.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Cu tot respectul, dar se pare ca dumneavoastra iar incercati sa tot induceti "logica de fier forjat" ca doar dumneavoastra sunteti cel care cunoasteti tot, doar dumneavoastra stiti ce faceti, toti ceilalti sunt ciumpalaci. "Logica" asta este gresita, orice problema poate avea (mai multe) solutii, iar timpul le rezolva pe toate.
        Multi ciumpalaci (inclusiv de pe acest forum) si-au rezolvat singuri (sau cu ajutorul celorlati colegi altruisti) problemele, au facut destule activari\dezactivari de functii (multe pe care dumneavoastra le faceti contracost) si egal daca asta nu va convine, sunt si altii care pot face ceea ce faceti, unii chiar mai bine decat dumeavoastra (si cunosc cateva astfel de persoane).
        Interesanta si"legatura" intre comunism\dreapta si programele de diagnoza (sau topicul acesta). Iar lauda de sine....

        PS: imi cer scuze celorlalti, dar si unele cuvinte din cele doua posturi au fost...

        Comment


        • Offtopic

          Postul e la general dacă se simte cineva vizat... ghinion

          E foarte ușor să comentezi ce face sau ce nu face X, când tu nu faci nimic (asta apropo de "da de ce pui watermark") ci aștepți moca.

          Nu văd pe nimeni să caute calculatoare de Logan III și să facă teste, deși majoritatea au mașina în fața scării tot apar perle unde e aia unde e ailaltă.

          Evident trebuie să fie un prost care să caute calculatoarele cu pricina, să le cumpere, să facă cercetare dezvoltare pe banii, timpul și nervii săi... dar e obligat să ne dea și nouă - greșit, DSI-ul (Demontare și Studiu Individual) e gratis.

          După un Clio4 asamblat pe masă, acum e jumatate de Logan III însă alte poze pe lângă cea de gateway nu vor mai apare (timp pierdut) ci doar lista de funcții activabile - când și dacă vreau.



          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Offtopic:
            Tot la general daca se simte cineva vizat…ghinion.
            Apreciez priceperea experienta si dezoltarea, lucrand aproape o viata in R&D, continuous improvement, etc. si avand trei patente (tangential la dreptul de autor pt care am asteptat uneori si vreo trei ani) stiu si inteleg foarte bine aceste lucruri. Dar in acelasi timp traim intr-o “era a informatiei” si acest lucru este indubitabil iar accesul la informatii nu poate sa il nege\ingradeasca nimeni (chiar daca unele pot sa fie considerate relativ si “sensibile”). Cine doreste sa ofere ofera, cine nu…iarasi bine (dar atunci chiar nu are rost\sens sa mai posteze intr-un topic tehnic, poate epata si in ex sectiunea Cafenea cand si daca vrea).
            La LoganIII s-a “implementat” acest gateway, cine\cum\daca\cu ce “trece” de el (si fara alte “paralele” cu ClioV) poate sa fie o “discutie” mai lunga insa legat de “right to repair” am mai scris ca drepturile implica si obligatii iar token-ul are doua fete. Deocamdata la L3 sunt semnalate cateva probleme (unele poate minore) iar la o parte dintre ele se pare ca atat cei din reprezentante cat si cei de la “centru” ridica din umeri si se scarpina in cap, dar cred ca este clar ca au obligatia sa le resolve (si egal daca este model\platforma noua si o parte sunt de inteles). Insa si la L2 au fost destule exemple in care si unii si ceilalti nu au reusit sa le resolve, ex chiar aici pe topic cazul cu cei din reprezentanta care se uitau la masinile din parc sa vada cum trebuie sa fie o stare din calculatorul masinii, Easy-R JS3, inadvertentele din documente oficiale, etc, etc. Si au fost destui ciumpalaci colegi de forum care s-au saturat sa piarda aiurea timp\nervi si nici sa nu le fie rezolvata problema sau problemele (chiar si in\pe garantie) asa ca au incercat sa o (le) resolve singuri, iar multi dintre ei au reusit unele destul de simplu si usor.

            On topic:
            Sharing-ul este bun, tocmai acesta este si scopul acestui topic si acestui forum: de a invata unii de la altii de a schimba informatii si experiente, iar programele acestea de diagnoza (in particular) sunt “unelte” foarte utile daca sunt folosite corespunzator. Cine doreste sa ofere date\informatii despre ele o poate face (si am toata stima si tot respectul pentru astfel de persoane) cine nu asa cum am scris iarasi bine…
            Toate cele bune!
            Last edited by Gil26; 4 weeks ago.

            Comment


            • Atrag atentia că forum asta e liber, oricine chiar și cei neinscrisi (ajunsi la o căutare pe google) pot citi informatiile postate. Care vrea poate căuta pe forumurile restrictionate unde plătești pentru a avea avea acces la solutii și informații.

              Sharing e bun când toți participă cu ceva util, nu doar 2 sau 3 insi se dau peste cap să găsească informații să facă teste iar restul mormăie pe la colturi că nu e bine, e naspa, dar ei copiază cu nerușinare texte și le postează pe alte site-uri.

              În altă ordine de idei:

              -joacă costă, iar când te joci cu unelte proaste îți meriți soarta. Vizavi de ajutor au fost suficiente cazuri în care cu tot suportul necesar (scheme, soft etc) respectivii nu au fost în stare de nimic.

              O banală interfața e 120$ bluetooth dar unora li se pare scumpă... și au pretenții de la praștii de 10 lei pe Aliexpress cumpărate cu 100ron de pe emag - oricum românul se pricepe la orice


              Pentru posesorii de Logan III, adunați-vă câțiva pe lângă un prieten cu service cotizați cu toții, cumpărați-i token și o sondă ADT (2630euro+TVA) și vă jucați cât vreți ... de dreapta
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Prima parte fair enough, ultima parte insa (adunare, joaca, iarasi dreapta...)..., dar no comment (consider ca nu are nici rost si nici sens o polemica pe tema asta).

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post


                  Pentru posesorii de Logan III, adunați-vă câțiva pe lângă un prieten cu service cotizați cu toții, cumpărați-i token și o sondă ADT (2630euro+TVA) și vă jucați cât vreți ... de dreapta
                  You are mistaken. It was programmed incorrectly in the factory. The workshop has the opportunity to solve the problem. After that, a comprehensive diagnosis is possible with zero euro OBD tools.

                  ​​​​​​A direct CAN connection is still required to change the configuration. Or you can buy the 50 euro gateway unlocking software and a Passthrue interface.
                  Last edited by logandriver3; 3 weeks ago.

                  Comment


                  • I try on couple of Logan 3 to see if I can diagnose it... Read/delete errors... With clip or Launch I can't do it... I don't see nothing...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • @ logandriver3 you are absolutely right any problem has at least one solution. Thank you for details and trying to help us
                      Only one question: for passthru (j2534) in registry setting HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\PassThruSupport.04.04\ - VCI change the vendor to 49N, name to 1B and creating a new VCI entry is enough to do this or needs something else for new Dacia models?
                      Last edited by Gil26; 3 weeks ago.

                      Comment


                      • Originally posted by moog View Post
                        I try on couple of Logan 3 to see if I can diagnose it... Read/delete errors... With clip or Launch I can't do it... I don't see nothing...
                        If only the gateway module is found when scanning with pyren or ddt4all, the bug is still there. Then file a complaint by Renault so that the problem can be repaired.

                        Comment


                        • Yes, I see only the gateway... În this case you tell it is only a error of Dacia? And if the owner goes to dealer can fix this? Please confirm I understand well...
                          I don't need to code, reprogramming or else... See errors /delete it if exists,, see real time data, and reset adaptives if is necessary...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • Cred ca este destul de limpede: ori treci de gateway (prin orice metoda) si atunci poti face orice doresti, ori nu si atunci nu poti face nimic (daca tin bine minte ar fi si un mic executabil bagat pe acolo).

                            Comment


                            • Pai care ar fi orice metodă? Ca nu m-am lămurit deloc...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • Deocamdata sunt cele despre care s-a discutat acum aici, implica timp efort si\sau investitie, ramane de vazut daca vor mai apare si altele, si se poate trece de gateway.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google