Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc!
    L-am gasit! Am intrat in toate submeniurile in afara de VIN Programming, nu ma asteptam sa fie acolo.

    Comment


    • Am urcat ultima baza de date DDT2000 iulie 2020: https://gofile.io/d/aZOwzi
      Ar fi util daca colegii cu mai multa experienta ar oferi ceva detalii despre lucrul programului pe CAN cu alte interfete decat Derelek (cele STN, OBD Link SX, etc.).

      PS: Pentru DDT2000 este si versiunea 4.0.9.2 ce lucreaza bine cu noile interfete Bosch ADT VCI (manual atasat, dar si pret pe masura).
      Attached Files

      Comment


      • Aceeași interfață (aceeași familie cu cea de GM, Ford etc) se folosește pe LADA din 2015, acum a fost adoptată pe toata alianța.

        Cum nu se folosește programul oficial DDT2000 ci o clonă, e de așteptat/dorit ca dezvoltatorul acelei clone să ofere documentație. Cum dezvoltatorul a oferit clona AS IS, fiecare își asumă boacănele pe care le poate face.
        Cum toată lumea vrea mură-n gură e greu să pierzi timpul explicând diferențele între protocoale, sintaxa etc.

        P.S. Se poate face studiu individual pe mașina proprie folosind DEMO sau se investește dând o tură la dezmembrări și iei niște calculatoare unde ai problema cablaj (reverse engenieering sau folosești scheme) și te joci/documentezi cât vrei, dar noi nu facem asta, noi vrem mură-n gură.
        Last edited by t0rquemada; 30 October 2020, 10:34.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Corect si de acord. Fair enough!
          Din cate stiu sunt cel putin doi useri care folosesc DDT2000 cu o interfata STN 1170 (V2,3), cine doreste detalii ii poate contacta, pe mine nu ma intereseaza (am incercat sa ajut pe altcineva, doar atat).

          Comment


          • Cam greu să emulezi Cypress-ul din derelek pe un STN, iar DDT2000 merge doar cu derelek

            P.S. Când vezi lista de tickets de pe pagina dezvoltatorului clonei, îți dai seama că unora li s-a dat la propriu un topor cu care și-au stricat mașina și mai așteaptă și ajutor.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Asa orice ”interventie” asupra masinii poate produce ”stricaciuni” daca nu este facuta cum trebuie. Totusi cred ca nu este asa ”de negru”, sunt destul de multe clone (la un pret decent) si programe bazate pe cele originale care isi fac destul de bine treaba si folosite corespunzator,cu grija, atentie, rabdare, etc. sunt niste ”unelte” utile.
              Plus ca au fost cazuri cand reprezentantele ridicau din umeri iar userii au rezolvat problemele cu ajutorul lor fara sa mai plateasca sau sa apeleze la altcineva, monitorizarile care se pot face sunt si ele de folos, etc., etc.
              Apoi cred ca acesta este si scopul acestui topic, de a ne ajuta unii pe altii si a invata sa le folosim cat mai bine. Simple opinii, atat si nimic mai mult, si nici nu doresc sa intru in vreo polemica pe tema asta.
              Dar sa fie foarte clar: utilizarea acestor interfete\programe se face pe propria raspundere!

              Comment


              • Sunt peste zece pagini în care se explică ce și cum și tot se mai cere o bază pentru pyren (Python Renault - din care au apărut diverse clone) deși cu niște cunoștinte elementare de informatică orice doritor și-o poate compila, dar lasă că o cer pe forum e un "prost" care face asta pe timpul lui consumând (a se citi uzând) PC-ul propriu.

                Sintetizând:

                CLiP - acces pe bază de VIN* , nu poți face decât ce te lasă VINul versiunea recomadată și obligatorie pentru Dummies.
                DDT2000 - poți face orice* atât timp cât ai baza de date pentru mașina respectivă, nerecomandată pentru scriptkidies
                ADT-ul - acces pe bază de token la retea, se intră pe VIN, se deblochează mașina ( Clio5, Logan III ) apoi poți face ce îți permite nivelul de securitate citit erori, sters erori, citit parametri, modificări setari, reprog și devmod.

                *la astea noi(de la Clio5 în sus incluziv electricele existente Zoe/ Zoe ph2) doar online cu token

                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Foarte buna, corecta si utila\interesanta sinteza. Toata stima!

                  Comment


                  • Totusi pentru cine doreste am urcat si o arhiva cu diferite versiuni DDT2000 pe: https://gofile.io/d/1LMOwi
                    Insa cele scrise de @ t0rquemada in #307 si #305 referitor la acest program raman valabile si ar fi bine sa fie recitite.

                    Comment


                    • Intrebam zilele trecute despre memorarea unei chei noi. Pana la urma am cumparat Renolink-ul si am reusit sa memorez doua chei in plus fata de cele doua originale. Partea interesanta e ca masina mea avea modelul de cheie vechi(ca si la Logan 1) si am memorat modelul nou de cheie plus o cheie pentru Renault Kadjar/Captur/Clio3(a trebuit sa polizez lamela originala ca sa se potriveasca in carcasa).
                      In concluzie, operatiunea de memorare a cheilor e una foarte simpla daca ai softul potrivit.
                      Cand vrei sa memorezi o cheie, trebuie sa le ai si pe celelalte si sa le memorezi din nou si pe acelea.
                      Merg memorate si alte tipuri de chei pentru Renault dar trebuie sa aiba acelasi model de cip(care e in poza cu cheia de Renault).
                      Attached Files

                      Comment


                      • Doar că Kadjar și Captur/Kaptur nu au cheie, doar cartelă.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Dacă spui tu, atunci asa o fi... Eu am folosit modelul asta de cheie(vad ca nu apare în cealaltă postare poza).
                          În fine... Poate informația e folositoare cuiva.
                          Am mai comandat un model de cheie tip briceag(poza 2) si aștept sa il primesc sa il probez(ar trebui sa meargă pe logan pentru ca are același cip)
                          Attached Files

                          Comment


                          • Am omis sa menționez,dar mi-am amintit acum: butonul pentru portbagaj nu functioneaza, doar celelalte doua butoane de inchis si deschis sunt funcționale Poate exista vre-o opțiune care se poate activa undeva ca sa funcționeze și sa deblocheze doar portbagajul dar eu nu am găsit nimic(nici nu am cautat foarte amanuntit). Dacă știe cineva detalii, atunci as aprecia dacă ar posta aici solutii

                            Comment


                            • @ marius_sava , felicitari si ma bucur sincer ca ai reusit scrierea cheilor si ai confirmat cele scrise in postul#294. Avand doua chei perfect functionale nu m-a interesat prea mult subiectul dar sunt useri care au mai memorat chei si unii au avut si unele probleme (ex deschiderea usii sofer dar pornirea motorului era OK cu una din ele, etc.), poti gasi destule detalii.
                              Iar acum ai o interfata si un program pe care le consider bune. Daca a venit vorba reatasez o comparare a diferitelor interfete facute de un user pentru care am toata stima, se pot vedea foarte usor diferentele. Multe valori le pot confirma (sunt apropiate) dar nu am avut timp sa sintetizez pentru interfetele pe care le am. Toate acestea sunt foarte importante (ex. pe un alt forum era un user care a incercat sa rezolve niste probleme ale masinii pe baza analizei si interpretarii unor rezultate\valori citite aiurea).
                              Pe langa astea importanta este si baza de date, fisierele xml trebuie sa corespunda cu ceea ce este pe masina (structura,versiune soft, autoidenturi, comenzi, adrese, etc.) indiferent de programul folosit.
                              Pentru cine doreste am extras, prelucrat si urcat baza de date pentru PyRen V202 pe: https://gofile.io/d/3AkQi2
                              Detaliile din postul#296 raman valabile, dar nu am mai compilat-o si pentru PyClip in pyrendata_201.zip.
                              Asa cum bine s-a mentionat incepand cu CanClipV198 (pentru cine foloseste) accesul la MTC, fisiere configurare, etc se face pe baza de token (pentru vehiculele noi va fi din ce in ce mai greu chiar daca se pot gasi si unele ”solutii”).
                              Toate cele bune!
                              Attached Files
                              Last edited by Gil26; 4 November 2020, 06:29.

                              Comment


                              • Pentru cheie cu 3 butoane trebuie și hardware-ul corespunzător:

                                - Cum naiba să deschizi doar portbagajul dacă actuatorul portbagajului e în paralel cu cele de pe 3 uși ?!!

                                Nu tot ce zboară se mânâncă.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google