Martor "check Engine" Antipoluare Aprins Logan 1,0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    De pe surse, "dacă îți cumperi Logan, sa fi mulțumit ca îți pornește și te duce din Ai B, la cata economie a făcut la mașină".
    Cața dreptate are 1,0 te lasă în drum.

    Comment


    • #62
      La ce a patit userul Simens123 indica un consum saracacios, pierdere de vaccum sau sonde lamba stricate.
      Dacia nu va face rechemare in service pentru aceste masini, s-au intamplat si la Renault probleme mult mai mari si nu au facut rechemare. Cand se strica trebuie sa faci programare la service, altfel nu se baga la masina.

      Comment


      • #63
        Eu personal nu am verificat acel cablu despre care s-a spus de către userul Simens123 pt ca n-am sesizat nicio anomalie în funcționarea motorului în afara de martorul din bord aprins. Chiar am folosit mașina 40-50km cu el aprins. În acest caz ar trebui să apelați la serviciul Dacia Asistență care este menționat în manualul de garantie al vehiculului pentru pană imobilizanta si sa nu încercați să mai plecați cu ea pentru a nu agrava situația.
        La mine de când s-a schimbat catalizatorul pe garanție nu s-a mai aprins martorul în bord si pare ok pana acum dar nu am făcut decât vreo 200km de la intervenție

        Comment


        • #64
          --mr.K-- Da...asta am zis si eu )) oricum, baiatul cu firma de taxi se cam plangea de ultimile modele....a zis ca nu se cumpara calitatea loganului pana in 2012 cu ce este acum. Urmatoarele masini pe lista sunt de la fiat...modelul care seamana cu loganul.

          Comment


          • #65
            La Logan 1.0 sce, din 07.2017, s-a schimbat catalizatorul în garanie vineri, în 20.07.2018. menionez c am fost in service de vreo 6 ori i la început nu au tiut care-i problema. Au schimbat i sonda de oxigen, au resetat eroarea dar nimic pân când au schimbat catalizatorul! Maina este de serviciu i are 13.800 km. Cu aceasta ocazie s-a efectuat i revizia de 1 an. Maina personal este un MCV din 2014, 1.5 dci, 90 cp i sunt foarte mulumit!

            Trimis de pe al meu Lenovo A7010a48 folosind Tapatalk

            Comment


            • #66
              Toți cei care au schimbat catalizatoarele la 1.0 sce verificați consumul de ulei al motorului. La 1000 de km exista un consum de ulei de aproximativ 250 ml la mine. Părerea celor de la Dacia este că, acest consum de ulei se încadrează în norme. In manualul de utilizare la pagina 4.3 este specificat faptul că la un automobil DACIA, ieșit din rodaj, un consum de ulei care se încadrează sub 0,5 litri/ 1000 km este în regulă. Deci atenție...! O sa revin cu mai multe detalii!

              Comment


              • #67
                Salutare!
                Dintre colegii care au beneficiat de schimbarea catalizatorului, imi puteti spune cat dureaza comanda pentru catalizator?
                La mine a fost data comanda in preajma Craciunului, atunci a fost resetata eroarea, mi s- a spua ca va dura cel outin o luna nefiind pe stoc, de atunci am facut aprox 1000 km si nu s-a mai aprins matorul, dar nici comanda nu a mai venit..Slava Domnului, masina se comporta absolut normal, si consumul e ok.
                Multumesc.

                Comment


                • #68
                  Al meu consuma la fel,200~250 ml ulei la 1000 km,neavand problema cu catalizatorul. Acum am 31500 km peste 90% in Bucuresti. Culmea este ca atunci cand fac drumuri in afara nu pare sa consume la fel de mult ulei, dar inca nu sunt sigur de acest lucru. inca nu am facut un drum de 1000km. Dar dupa un drum de 600 km nu scazuse uleiul deloc.

                  Comment


                  • #69
                    După 1500km de la revizie la mine n-a scazut deloc nivelul la ulei. Traseu 50%urban si extraurban cu turații ocazionale pana la 4000-5000rpm.
                    In privința catalizatorului la mine a durat o saptamana pana cand a fost schimbat (luni lasata in service si vineri ridicata cu catalizatorul schimbat). Mi s-a recomandat sa nu circul cu ea pana la schimbare catalizator. Masina avea aproximativ 300km (era noua). Inițial mi-a fost stins martorul din bord când am fost la constatare dar s-a reaprins foarte repede dupa câțiva km. După schimbare nu au mai fost probleme si acum am aproximativ 7500km

                    Comment


                    • #70
                      Auzisem de o rechemare in service pentru inlocuirea catalizatorului si a bateriei la dacia in functie de VIN. A mea nu a afisat eroarea in bord pana la 8000 km si a pornit mereu ok. Ati primit scrisori acasa?

                      Comment


                      • #71
                        Salutare!
                        Dupa ce s-a aprins martorul antipoluare pe la 5.000 km si s-a rezolvat prin stergere/resetare la reprezentanta, eroarea a revenit..la aprox 10.000 km..cu toate ca nu se merge pe distante scurte, nu se merge subturat, benzina folosita este doar de la Rompetrol, ..
                        Masina este in garantie, am mers la reprezentata, au trimis situtia la Dacia si s-a luat decizia inlocuirii. ZIlele urmatoare urmeaza sa apara catalizatorul, mi s-a recomandat sa merg cu masina fara nici o grija.
                        Dar, SURPRIZA: la vreo 300 km parcurisi, s-a stins becul/martorul, in conditiile in care m-au anuntat ca a ajuns noul catalizator.

                        Nu stiu ce sa mai cred, voi insista sa il schimbe, nu ma incanta sa am un "nemultumit" in bord.

                        Comment


                        • #72
                          Daca s-a aprobat să fie schimbat nu ezita si schimba -l indiferent dacă s-a stins. Probabil după o perioadă se poate reaprinde si sa nu ai ghinionul să mai fie și ieșită din garanție la momentul respectiv.

                          Comment


                          • #73
                            Salutare!
                            In sfarsit, am catalizator nou..dupa o aventura senzationala.
                            Pe scurt: anul trecut s-a aprins catalizatorul pe la 5.000km, au sters eroarea, a mers ok si nu s-a aprins pana anul acesta pe la 10.000 km ..am dus-o la reprezentanta, baietii sau fost super ok, au comandat catalizator nou, am mers la ei sa il schimbe, dar, dupa cum spuneam mai sus..S-A STINS NECURATUL DE BEC in bord inainte sa ajung la programare cu o zi..asa ca uzina Dacia a catadicsit sa aprobe doar resetare.
                            Mers inca 200 km si S-A REAPRINS..am sunat pe baietii de la reprezentanta, aveau minunata piesa pe stoc, m-au chemat si l-au schimbat (devizul e aproape 3000 Ron, pe garantie). Mi se pare ca acum miroase putin a incins, posibil pana se acomodeaza, si parca au crescut putin turatia la relanti, sta putin mai turata, ma refer, desigur, dupa ce se incalzeste..
                            Tot respectul pentru baietii de la reprezentanta de la Bacau, dar rusinica pentru Dacia : le-am trimis mail la VC de doua saptamani cu toata tarasenia si nici acum nu au dat vreun raspuns..sunt curios sa vad ce vor zice, sper sa nu ma cheme sa il mai schimbe o data...

                            Comment


                            • #74
                              Trist că la numai 5000km ai avut probleme cu catalizatorul,bine totuși că l-au schimbat pe garanție. 3000 de lei e o suma cam mare de investit la o mașină nouă.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google