Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mda, buna intrebarea. In primul rand as dori sa i-mi cer scuze pentru toate cele.
    Nu am date, fapte, cifre dar din tot ce am citit pe acest forum (si nu numai) se pare ca in ultimii doi ani Dacia a facut compromisuri pe partea de soft indiferent de motorizare.
    Adaugam si calitatea mai slaba a unor componente mecanice. Plus ce ai spus : in ce conditii (as aduga modul de utilizare si stilul de condus desi unii nu recunosc asta). Cam astea ar fi "ingredientele" problemelor.
    E adevarat ca o si masina nu seamna cu alta si un sofer cu altul.
    Gil26
    Loganist de 5 stele
    Last edited by Gil26; 14 December 2018, 21:38.

    Comment


    • Eu candva am spus pe undeva, ca: Dacia a fost fiabila cand era simpla...
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Gil26 nu inteleg ce vrei sa spui cu "Dacia a facut compromisuri pe partea de soft indiferent de motorizare". Adica ce compromis?
        Eu am 1.5 dci si 10000 km si nu a ratat o pornire, nu a facut niciodata nimic ciudat.

        Comment


        • Alta întrebare :
          Au fost schimbate doar bujiile(povesta intreaga cateva postari mai sus) fara a se efectua si resoftare. Exista posibilitatea sa apara din nou problema cu umezitul bujiilor ?
          Sa insist la reprezentanta/VC pentru resoftare? Cei din reprezentanta se pare ca nu au avut chef de resoftare, banuiesc ca una din cauze este ca fost vineri(zi scurta in mentalitatea Ro) masina ajungand la ei in jurul orei 15.

          Comment


          • Originally posted by C.Mike View Post
            Alta întrebare :
            Au fost schimbate doar bujiile(povesta intreaga cateva postari mai sus) fara a se efectua si resoftare. Exista posibilitatea sa apara din nou problema cu umezitul bujiilor ?
            Sa insist la reprezentanta/VC pentru resoftare? Cei din reprezentanta se pare ca nu au avut chef de resoftare, banuiesc ca una din cauze este ca fost vineri(zi scurta in mentalitatea Ro) masina ajungand la ei in jurul orei 15.
            Să fim înțeleși. Sunt afon la ”electonicizatele” astea. Dar,fiind hîrșit in alea vechi cu carburație mă gindesc așa,..acolo dozajul amestecului carburant î-l ajustai din jiglere, bujii calde/reci. avans, etc. La astea emancipate cam poți presupune, restul te rezolvă omul cu laptopul de la reprezentanță. În cazul dumitale,DA se impune o verificare/ resoftare,mai ales că mașina e în garanție.

            Comment


            • Multumesc pentru raspuns. Alte puncte de vedere?

              Comment


              • .Din ce am inteles eu de la cineva care monteaza gpl, bujiile sunt foarte proaste la 1.0SCE

                Comment


                • Salutare colegii! O recomandare de bujii pentru motorasul asta minune, ma poate ajuta cineva? Mulțumiri anticipate.

                  Comment


                  • Buna ziua,

                    Am logan 1.0 sce din 26 iulie 2018. Probleme pana acum :

                    1. Usa soferului nu se inchidea din telecomanda, numai cu cheia (am observat doar cand am ajuns acasa, in ziua livrarii). La predare am verificat alta usa, nu m-am gandit sa le verific pe toate 4+portbagajul. Rezolvata a doua zi, am inteles ca nu era cuplata mufa din interiorul usii la inchiderea centralizata.
                    2. Dupa vreo luna, cand am bagat lichid de parbriz, am observat bratele de la planetare ruginite (ambele). Ce m-a surprins a fost ca se vedea foarte bine eticheta cu codul de bare pe una din ele. Sunat la VC, programat in service, raspuns ca nu e nici o problema.

                    Azi ma pune dracul sa ma uit la ulei (am 8000 de km) si am vazut o "pasta" alb-galbuie pe marginea capacului cu joja si la gura unde se insurubeaza capacul cu joja. Nivelul uleiului e la mijloc intre maxim si minim. Am zis ca s-o dus oare garnitura de chiuloasa! Dar nivelul antigelului e nemotificat, iar nivelul uleiului e ok! De mers cu masina merg de luni pana vineri zilnic cam 10km (pana la servici), iar cam la doua saptamani inca 80km (dus intors) in weekend la tara.

                    PS. Recunosc ca e pentru prima data cand desfac capacul de la ulei, in rest doar apa la parbriz (asa am observat si rugina pe planetare) si benzina. Daca nu ma uitam filosof ramaneam. Sa fie oare vreo problema? Eu n-am observat (din afara) nici o modificare de "comportament" a masinii.

                    Comment


                    • Si eu am observat ca planetarele sunt foarte ruginite iar in privinta pastei/spumei de pe capac poti sa stai linistit. Aceeasi nedumerire am avut-o si eu, acum vreo doua saptamani iar colegii de pe forum mi-au transmis ca asa este la toate motoarele 1.0 SCe.

                      Comment


                      • Nu numai la motorul 1.0 Sce este așa la fel aveam si la 1.6 8v poate chiar mai multa spumă. Nu este motiv de îngrijorare

                        Comment


                        • Multumesc de raspuns!
                          Am rasfoit toate paginile acestui subiect si am vazut (nu mai retin cine a scris si la ce pagina) ca la un logan1.0 sce I s-a activat computerul de bord cand a fost la a doua revizie, cea de doi ani. Am inteles ca pe prima nu a apucat-o pentru ca a luat masina dupa 1 an de la firma. Poate sa dezvolte putin subiectul cu activarea computerului? La mine arata doar km parcursi, km partiali, temperature si ceas. Poate afisa mai multe prin "activare"? Ce frumos ar fi sa afiseze si temperature lichidului de racier spre exemplu!

                          Comment


                          • se poate activa si CB si temperatura lichidului de racire, vezi Torquemada pe forum. cat despre "problemele" enumaerate, doar cea cu usa se poate incadra ca fiind problema.

                            Comment


                            • Originally posted by MacAndrew View Post
                              Salutare.
                              Am facut si eu revizia de 40.000 km. Consumabilele (de origine Dacia) au fost cumparate separat, in service am platit doar manopera, care a fost 136 Ron, intr-un service Dacia din Pitesti. Cu ocazia asta mi s-a activat si computerul de bord.

                              Ulei Elf 5W40, 3x1L - 75 Ron
                              Filtru aer - 30 Ron
                              Filtru ulei - 18 Ron
                              Filtru polen - 65 Ron
                              Placute frana - 100 Ron
                              Buna,

                              Să înțeleg că atunci când mă duc la revizia de 1 an pot să-mi activez computerul de bord?! Poți să fi puțin mai explicit, te rog? În sensul că de fapt ce ai (au) activat? Eu am vrut sa-mi puna CB când am cumpărat-o, dar au zis că pentru asta trebuie să-mi aleg alt model pentru că pe logan 1.0 sce (seria limitată plus) nu ese poate.

                              Comment


                              • Salut! Tocmai am facut revizia de 1 an (2200 km - am circulat putin cu masina), la service Dacia. Mi s-a parut cam scumpa operatiunea - 600 RON (materialele lor, inclus un bidon de 5l de ulei ELF 5W40). In motor au intrat 3l de ulei. Optiunea mea a fost ELF, din dorinta de a evita uleiul Dacia. Oricum, ELF-ul este produs sau imbuteliat la Brasov. Mi s-a mai oferit Castrol, dar am refuzat. Nici acum nu stiu care este tipul de ulei recomandat ptr masina, 5W40 sau 5W30 (mecanicul a spus ca ELF5W40 sau Dacia 5W30)! Am mai vazut pe ambalajele pieselor cumparate ca filtrul de ulei provine din Franta, iar cel de polen (fara carbon activ) din Romania Filtrul de polen schimbat era fabricat in Germania (carbon activ, dupa culoare). Pe parcursul anului nu am avut probleme deosebite cu masina. De vreo doua ori mi s-a declansat alarma la centura de siguranta sofer, dar defectiunea s-a remediat fara o interventie explicita. Din discutiile cu mecanicul a rezultat ca singura problema pe care a intalnit-o la acest motor a fost generata de scurgeri de ulei pe la o garnitura plasata la capacul superior, defectiune de fabricatie din cauza masticului de etansare aplicat deficitar la Pitesti. Va doresc multi km fara probleme!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google