Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristi822
    replied
    Fata de patine sparte cum am mai vazut pe la un 0.9 tce, la mine chiar arata foarte bine. Schimbul uleiului la maxim 10k chiar conteaza.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    ...probabil ca de la intinzator (te) "tacanea" putin.
    Multumim pentru detalii.

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Am schimbat si eu lantul la 220k, plus pompa de apa. Pompa mai mergea lejer, nu avea depuneri probabil si pentru ca schimbasem odata in prealabil antigelul pe la 170k. Lantul era ok, patinele la fel, dar intinzatorul era slab, de fapt asta e problema de obicei. Manopera 600 de lei la un baiat care a lucrat la renault-dacia, 300 kitul, 300 pompa de apa, 100 de lei antigel si 2 tuburi de silicon victor reinz. In total undeva la 1400 de lei, in service dacia sigur ma ajungea un 3000 de lei . Masina e din 2019 ianuarie, deci are al doilea timp de lant care se gaseste acum in stocuri.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    madi uite că nu m-am gândit să cer deviz scriptic....mi-au prezentat doar verbal cele două opțiuni...dar e de retinut ce ai zis...nu le am pe astea cu contabilitatea și fiscul. Ce pot spune e că am întrebat la vocea clientului asta și au zis că verifică (deci teoretic nu știau) și mă sună...eu încă aștept telefonul lor aurbrz asta a fost și întrebarea mea, răspunsul fiind citez ” asta e politica firmei” aici nu-mi mai aduc aminte dacă a zis firmă sau reprezentanță. Am întrebat de ce au schimbat politica față de 2021...răspunsul fiind :”eu sunt doar un angajat”....

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Exact, manopera ar trebui calculata la ora și nu în funcție de proveniența pieselor. La Dacia. adaosul comercial este de 100% la piese fata de alte magazine și chiar dacă se face o reducere de 50% la manopera în cazul în care se cumpără piesele de la ei, tot ar trebui sa existe un avantaj iin cazul în care se aduc piesele din exterior.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Si ai primit deviz printabil? Sa vedem daca financiar contabil este ok. Nu poti sa ai manopera diferita pentru aceleasi operatii, cum justifici asta Fiscului, decat daca aplici un discont la manopera.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    aurbrz sigur și-au schimbat politica...în 2021 cu piesele (consumabilele) aduse de mine manopera era ok. Anul acesta 2022 am vrut sa procedez identic. Le-am spus sa-mi prezinte costurile cu consumabile (piese) din reprezentanța lor și cu piesele (consumabilele) care erau în portbagajul mașinii (ale mele). Era mai scump cu câțiva lei dacă era cu cele din portbagaj, adică ale mele din cauza manoperei duble.
    Oricum nu cred că-i interesează că prin astfel de politică pierd clienți, Clujul (vorbim de reprezentanța din Feleac) are destule firme care trec aceste facturi la cheltuieli și nu-i interesează prețul...
    Întrebarea e de ce unele reprezentanțe merg pe manoperă dublă cu materialele clientului (materiale care sunt OEM, au factură și sunt certificate RAR)? Sau ce se înțelege prin reprezentanța DACIA?

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Cand bagi 3 litri se stabilizeaza inre marcajul de minim si maxim, aproape de maxim. Bagati poze sa vedem fiecare unde are nivelul.

    Leave a comment:


  • Catalin12345
    replied
    Ar trebui sa intre 3l fix, si uleiul sa fie la nivelul maxim-cu joja " infiletata". Scrie si in fisa de intretinere capacitate 3l.

    Leave a comment:


  • RaduWra
    replied
    Am o întrebare la Logan 2019 1.0 sce e normal sa intre 3,6 l iar nivelul sa fie la maxim ?

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Originally posted by cbota View Post
    Interesantă partea cu manopera. La Cluj Napoca manopera era dublă (14.07.2022) dacă veneam cu piesele mele. Oare aceste reprezentanțe pe cine reprezintă? Sau sunt stat în stat?! Care e legătura cu uzina de la Pitești? Eu nu mai înțeleg nimic....Aș mai avea 2 revizii la ei să nu pierd garanția anticoroziune....și n-as ”sării” peste ea mai ales că la vopsea m-am folosit de ea, după 1 an jumate de garanție.
    Poate este cineva pe acest forum care mă(ne) luminează....cineva care lucrează în sistem (reprezentanțe)....Acum mici diferențe (plus minus 5-10 &) e de înțeles, da la dublu....!?
    Nu lucrez la Dacia si nici pentru Dacia dar cateva lucruri se cunosc din diferite articole de presa.
    In Romania, reteaua Dacia este bazata pe contracte de tip agentie. Dealerul primeste un comision fix la vanzarea unei masini fiind practic un agent de vanzari de sine-statator si nu un revanzator. Cu alte cuvinte, masinile vandute nu sunt cumparate si stocate de dealeri. Distribuitorul national este Renault Commercial Roumanie care sustine si cheltuielile de amenajare ale showroom-urilor.
    Prin acest sistem este redusa presiunea financiara asupra dealerilor dar este limitat controlul preturilor si al castigului.

    Este firesc astfel ca fiecare dealer (care, cel putin la noi, este acelasi si pentru Renault si Nissan) sa aiba manopera diferita, fie ea chiar si dubla. Se poate foarte bine sa fie aleasa o alta locatie unde sa se faca reviziile, alta decat cea de unde a fost cumparata masina, daca acolo sunt tarifele mai mici.
    Last edited by gabrieln1960; 1 October 2022, 18:16.

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    cbota Eu timp de 4ani cât am făcut reviziile la reprezentanta de pe Feleac, niciodată nu am plătit manopera dublă, desi am venit cu piesele mele. Atâta doar ca nu mi se aplicau reducerile(promoțiile) care erau la momentul respectiv. Poate și-au schimbat politica între timp.

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Pentru alex1ioan: au recomandat sa am in vedere schimbul antigelului. In ceea ce priveste schimbul filtrului de aer este ceva banal de simplu, are doua cleme si ridici capacul.
    La cel de habitaclu e putin mai interesant, dar tentant..trebuie avut grija sa fie montat pe sens.
    O zi buna!.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Interesantă partea cu manopera. La Cluj Napoca manopera era dublă (14.07.2022) dacă veneam cu piesele mele. Oare aceste reprezentanțe pe cine reprezintă? Sau sunt stat în stat?! Care e legătura cu uzina de la Pitești? Eu nu mai înțeleg nimic....Aș mai avea 2 revizii la ei să nu pierd garanția anticoroziune....și n-as ”sării” peste ea mai ales că la vopsea m-am folosit de ea, după 1 an jumate de garanție.
    Poate este cineva pe acest forum care mă(ne) luminează....cineva care lucrează în sistem (reprezentanțe)....Acum mici diferențe (plus minus 5-10 &) e de înțeles, da la dublu....!?

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Tot respectul ,pentru conduita ta, în relația cu reprezentanta. Te-as ruga, însă, sa detaliezi, ce doresc dânșii sa ai în vedere la antigel, nivelul sau ca trebuie înlocuit ? Mentionez ca am în prezent 40k km, fără probleme de nici un fel , în toți acești ani(aprilie 2018) și aceeași atitudine cu reprezentanta, fără discuții, piesele mele-manopera lor. În primăvara voi face și eu revizia cu nr.5, tot la ei și în aceleași condiții, sunt mulțumit de prețul manoperei, în jur de 150 ron, filtre+ulei.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google