Logan III - Comanda și Termen de Livrare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by abc View Post

    De curiozitate: de cate ori folosesti intr-un an reglajul (electric) al oglinzilor. De multe ori persoane diferite utilizeaza o pozitie identica a oglinzilor exterioare. Iar degivrarea este utila in primul rand la luneta (nu foarte des), mult mai putin este utila/folosita la oglinzile exterioare (chiar daca functioneaza impreuna cu luneta).

    Cei drept fiecare cu gusturile lui.

    Știi care e problema cu oglinzile electrice? In privința asta, consider că L3 are o bila neagră legata de cursa reglajului oglinzilor manuale. Cel puțin cea din stânga, eu nu am putut sa o reglez cat sa îmi ofere o vizibilitate buna. Am mișcat de mânerul ăla până la capătul cursei și tot mi s-a părut că am unghiuri moarte.

    Comment


    • #62
      Nu stiu ce sa zic, nu am incercat. Totusi presupun ca difera doar modul de reglaj (manual sau electric), cursa este identica indiferent de modul de actionare.
      Last edited by abc; 10 March 2021, 18:55.

      Comment


      • #63
        Cursa o fi la fel, finetea reglajului nu.

        Comment


        • #64
          Desi unii dintre voi au vazut postarea si pe forumul ala cu trolli, sa postez si aici, poate e cineva interesat, cum am fost eu, de tabla de pe noile Dacii.
          Attached Files
          Last edited by 77sky; 12 March 2021, 15:48.
          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

          Comment


          • #65
            Puteai sa ma crezi pe cuvant.

            Comment


            • #66
              Ehehe, la chestii de-astea sunt Toma Necredinciosul. Mai ales ca ce-ai spus tu era despre Logan II, parca. In ideea reducerii de costuri, Dacia ar fi putut sa faca downgrade, m-as astepta la asa ceva. ;)
              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

              Comment


              • #67
                Dat comanda Logan Comfort 90 CVT gris moonstone, full, fără hărţi Europa, în 22 februarie 2021.
                Termen de livrare pe la sfarşitul lui aprilie sau începutul lui mai.

                Comment


                • #68
                  Prin rabla?
                  Last edited by 77sky; 12 March 2021, 21:42.

                  Comment


                  • #69
                    Da, prin Rabla.

                    Comment


                    • #70
                      Felicitari pentru alegerea facuta, asteptare usoara (nu mai este asa de mult), sa o folosesti sanatos, sa te bucuri de ea si multi km fara probleme!
                      Se pare ca esti primul coleg de forum care a ales CVT-ul, asteptam cu interes si primele impresii despre masina (mai ales ca poti face si o comparatie cu EasyR-ul TS4).
                      Toate cele bune!

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by LauCalin View Post

                        Cum te împaci cu sistemul audio prin telefon? Ți se pare ceva "peste mana"?
                        Cred că Esential e cea mai echilibrată versiune raportată la preț. Dar 3 lucruri mă fac să dau înapoi: lipsa unui sistem audio cu 4 boxe, lipsa oglinzilor electrice in standard și doar albul ca și culoare nemetalizata. Arată destul de nașpa cu mânerele și carcasele oglinzilor negre!
                        Nu folosesc sistemul audio prin telefon. L-am testat totusi si este in regula. Am un smartwatch care e ok pentru mine. Chestia cu 2 sau 4 boxe nu m-a interesat. Reglajul oglinzilor il fac o data si bine. Numai eu conduc masina.Nici manerele negre nu ma deranjeaza. Eu am avut un Renault tot nou si tot alb. A fost alegerea mea sa fie alba. Nu mi-a trebuit media control de la Dacia. Folosesc un GPS Garmin cumparat cu harti pe viata. Actualizare lunara. Mi se pare ok. Il pun in locasul Media control (unde se recomanda sa pui telefonul cu aplicatia lor).Daca e ceva care ma nemultumeste este ca nu am in spate alimentare tip bricheta. Am cumparat ce aveam eu nevoie. Nu avea rost sa arunc banii. Copii au crescut (unul e student si unul a terminat si are job) si masina va avea mai tot timpul 2 pasageri (eu si sotia).

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by abc View Post
                          Nu stiu ce sa zic, nu am incercat. Totusi presupun ca difera doar modul de reglaj (manual sau electric), cursa este identica indiferent de modul de actionare.
                          Sincer nu știu cum este la oglinzile electrice cursa. Nu am verificat.
                          ​Zilele trecute am văzut că Robert Adam (turații.ro) a testat un Sandero echiparea asta, fix cu motorul asta. Impresia generala a fost foarte buna. Și,.între noi fie vorba, ați văzut voi jurnalist auto care sa nu laude Dacia până la Dumnezeu, deși el merge cu o mașină care e de cel puțin 3 ori mai scumpă?
                          Ei, pe.langa laudele pe.banda rulanta, a zis că un singur lucru îi poate reproșa mașinii: oglinzile.manuale și cursa reglajului lor. Sigur, se poate trăi bine mersi și așa. Nu e un capăt de țară. Dar...

                          Comment


                          • #73
                            Scuze de dublu post, dar nu pot sa mai editez:

                            Apropo de finanțare, vânzătorul de la Dacia mi-a recomandat sa fac un credit de nevoi personale și să cumpăr mașină cash dacă vreau. Ei au oferta de leasing mai buna pentru persoane juridice. Nu știu ce înseamnă asta. Dar în acest caz, știu că se poate face credit pe max 5 ani. Ori ieri am auzit la radio o reclama la UniCredit in care se spunea că poți să vii cu creditul la ei, să faci o refinanțare pe max 10 ani. Ori în acest caz, dacă faci o rată pe 10 ani sau 8 pentru o mașină nouă, cred că poți să o duci mult mai ușor și poți să îți cumperi și varianta confort + eventual ceva dotări opționale. Adică chiar daca ai o rată pe o durată atât de mare, măcar ai o mașină în care nu prea simți nevoia de alte dotări și mașina va fi "la zi" și după 8,10 ani. Și mă gândesc că una e să dai lunar 500-600 lei și alta e să dai pe 5 ani 1000-1200 de lei.
                            Plus că, mă uitam pe Autovit și un Logan 1.5 dci 90 CP (adică versiunea cam cele mai scumpe de atunci care erau 11-12000 de euro) de prin 2010-2011 cu 180-200-220000 de km, e undeva pe la 3000-3200 de euro. O devalorizare destul de mica în opinia mea. La prețul ăla sunt mașini din aceiași ani, care noi au fost (mult) mai scumpe, gen Focus MK2.5, Fiat Bravo, Peugeot 308, Megane 3...
                            Ori la câtă rumoare a stârnit Logan/Sandero 3, mă aștept să își păstreze prețul sh destul de bine.

                            Comment


                            • #74
                              Peste 4-5ani se vor vinde auto noi decit electrice asa ca ne putem astepta ca Logan/Sandero 3 sa le vindem cu mai scump decit am cumparat

                              Valabil si pentru diesel cumperi acum vinzi la anul mai scump !

                              Comment


                              • #75
                                Zici tu că peste 4,5 ani? Dacă se va întâmpla asta peste 10 va fi o performanță. Mai e mult până departe. Până una, alta, electricele sunt in continuare f scumpe, infrastructura de incarcare slabă și prețurile f mari, mai ales pentru tari precum Ro. Iar ca noi mai sunt multi. Asta așa, in mare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google