Logan III - Îmbunătățiri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Condens oricum apare, eu as fi pus un strat de ceva bituminos care sa mai rigidizeze tabla.
    Idee pentru facut sablonul:
    - o rola (sau doua) de scoci din hartie/banda de mascat; lipesti pe tabla, poti sa trasezi pe el cu creionul unde ai de facut taieturile sau ceva ajustari
    - transferi sablonul pe un material de 2 bani luat de la un magazin cu materiale pentru croitorie, poti sa strici cativa metri linistit, nu te doare capul fiind ieftin
    - dupa ce nimeresti forma si dimensiunile exact cum vrei transferi materialul pe carpeta autoadeziva si o tai.

    Comment


    • Nu stiu daca e cel mai bun topic, dar arunc o intrebare: a facut cineva reverse engineering la plafoniera de Renault? Am un moment de lene si nu vreau sa stau sa urmaresc toate vias de pe cablaj ca sa imi dau seama cum au dus traseele.
      Multumesc.

      Comment


      • Originally posted by bmwh548 View Post
        Condens oricum apare, eu as fi pus un strat de ceva bituminos care sa mai rigidizeze tabla.
        Idee pentru facut sablonul:
        - o rola (sau doua) de scoci din hartie/banda de mascat; lipesti pe tabla, poti sa trasezi pe el cu creionul unde ai de facut taieturile sau ceva ajustari
        - transferi sablonul pe un material de 2 bani luat de la un magazin cu materiale pentru croitorie, poti sa strici cativa metri linistit, nu te doare capul fiind ieftin
        - dupa ce nimeresti forma si dimensiunile exact cum vrei transferi materialul pe carpeta autoadeziva si o tai.
        E buna ideea cu materialele de croitorie.
        Adezivul carpetului in sine este foarte aderent, o greseala si ai pierdut totul daca se lipesc doua parti de strat aderent.
        A doua problema este sa il aplici cu portbagajul deschis, intr-o pozitie incomoda si cu adezivul care se lipeste de orice, chiar daca se lipeste usor de ceva oricum se intinde putin cand tragi de el... Ideal e sa dai capacul portbagajului jos.
        Ca pret carpetul m-a costat ~17euro.
        Nu am nivelat cu material bituminos din cauza problemei cu greutatea, capacul deja este greu dupa ce l-am insonorizat putin si am atarnat arcurile cu 2-3 inele mai aproape, daca mai pun inca pe el mi se pare ca vor ceda arcurile de la greutate.
        Să ne țină turbinele!

        Comment


        • Da, uitasem ca arcurile nu-s chiar stralucite. La mine fara nimic pus pe portbagaj sunt la maxim si daca parchez in rampa trebuie sa-l tin cu mana, altfel imi cade in cap.

          Comment


          • Despre zgomotul stânga sus lângă capul șoferului aka airbagul cortina.

            Ma gândesc că am găsit problema țăcănitului ocazional de la denivelări.

            Rezervorul cu gaz care alimentează airbagul cortina este prins rigid pe o placă de metal care la rândul ei este prinsă cu o piuliță de 10 de caroserie. Dacă îl zgâlțâi face acest țăcănit din cauză că este doar o piuliță care prinde doar un capăt al plăcii. Celălalt capăt se clipseaza/glisează ca într-un fel de lacăt, de acolo și problema că nu stă rigid. Deșurubezi piulița și tragi puțin sus și spre spate și placa iese. Posibil sa fie necesară dejurubarea piuliței care ține sfoara cortinei de pe stâlpul A

            Însăși airbagul înșirat nu pare a face ceva zgomot.

            Mi s-au părut că ar face zgomot și plasticul din poze așa că am aplicat carpet antiscârț și pe acesta.

            Pe spatele orificiilor in care glisezi placa de metal am aplicat de asemenea anti scârț.

            Voi urmări dacă va mai face. Daca da, vă anunț că nu a funcționat soluția.

            In alte poze adăugatoare am atașat cum se dezasamblează câteva elemente pentru a da jos tavanul.
            Attached Files
            Să ne țină turbinele!

            Comment


            • Ma poate ajuta cineva cu o informatie in ceea ce priveste demontarea plafonului?

              Nu reusesc sa-mi dau seama cum se pot scoate clipsurile de la parasolar.

              M-am bagat eu la creatie uitandu-ma la LZParts (https://www.youtube.com/watch?v=8S4PzVcBBdg secunda 0:47) dar se pare ca nu e chiar ca la Duster.

              Daca a mai demontat cineva plafonul in scopul antifonarii si e dispus sa-mi ofere pas cu pas pasii demontarii, ar fi de apreciat.

              Multumesc

              P.S: Abia acum s-au incarcat si pozele de mai sus de la asitaka. Daca poti oferi mai multe informatii cum ai reusit sa dai plafonul jos, as aprecia. ^^

              Comment


              • Th3T1ger parasolarele sunt cele mai complicate de scos. In locul unde ai orificiul ala minuscul trebuie sa bagi o surubelnita foarte subtire cat sa incapa prin orificiu, trebuie sa intre cam 5mm adancime ca in proces sa apesi peacest clips. Patratelul acesta este in sine un clips. Atases un desen schematic cu principiul de lucru al acestei clipse. Cea mai grea parte este ca trebuie sa apesi pe ea dorsal, altfel nu iese in jos. Nu te proptest in in corpul extern si folosesti corpul ca punct de sprijin, ci apesi partea dorsala a acestui clips prin orificiul minuscul care iti e disponibil. Acolo aplici presiune pe partea dorsala si el se ingusteaza si poate iesi. Insa mare grija, foarte atent, rabdare. Cel mai bun instrument pentru asta s-ar gasi la un magazin de scule stomatologice, necesar ceva in forma de lopata subtire cat sa incapa prin orificiu fara sa deformeze plasticul...
                Pe suportul in care se clipseaza parasolarul, se roteste 90 grade contra acelor de ceasornic si se trage spre sine. Poza de referinta.
                Nu mi-am batut capul sa scot plafonul din habitaclu. A fost cam incomod dar al lucrat asa cum era dat jos el pe scaune. Atentie sa fie mainile curate, sa murdareste usor.
                image.png​​
                Attached Files
                Last edited by asitaka; 5 days ago.
                Să ne țină turbinele!

                Comment


                • Multumesc de raspuns.

                  Nu-mi dau seama exact din schema daca trebuie bagata surubelnita pe unde e sageata rosie sau sageata portocalie?

                  Sau e posibil sa nu vorbim de acelasi lucru si te-ai referit la partea cu clipsul in cel care tine propriu-zis parasolarul? Adica fix ce nu e in poza de mai jos.
                  Attached Files
                  Last edited by Th3T1ger; 5 days ago.

                  Comment


                  • Vad ca nu mai pot sa dau edit din pacate, scuze pentru dublu-post.

                    asitaka Am dat o fuga pana la masina, si am inteles acum ce vrei sa spui. Multumesc frumos. I-am dat de cap.

                    Comment


                    • Deci eu credeam ca, clipsul care se roteste la 90 de grade imi da batai de cap dar se pare ca cel care tine parasolarul e durerea. Cred ca cei care au inventat sistemul ala de prindere au fost pe principiul "one time use", altfel nu-mi explic ce ar incapea prin orificiul ala asa de subtire fara sa deformezi putin plasticul.

                      Inca o intrebare, ultima sper, dupa ce apesi pe ea dorsal trebuie actionata si o forta in jos (de tragere) ca sa iasa clipsul?

                      Comment


                      • Th3T1ger da, dace ai cu ce trage cu ceva de ea sa ajute la scoatere
                        Să ne țină turbinele!

                        Comment


                        • Pfff, scap de una, dau de alta ))))

                          Am reusit cu parasolarul, acum nu reusesc cu centurile. E strans surubul ala in neam prost. Sau poate are padta anti-desurubare?

                          Comment


                          • Insista. Banuiesc ca folosesti un impact, daca ai pus un adaptor plus bit incearca sa gasesti un bit de 50mm si sa-l pui direct in impact.
                            Am patit cu scaunele, 7 suruburi au iesit instant, unul din ele nu iesea cu tot calendarul ortodox pomenit. Am insistat pana a cedat psihic si a iesit lejer. Nici unul din ele nu avea pasta de blocare.

                            Comment


                            • Originally posted by Th3T1ger View Post
                              Pfff, scap de una, dau de alta ))))

                              Am reusit cu parasolarul, acum nu reusesc cu centurile. E strans surubul ala in neam prost. Sau poate are padta anti-desurubare?
                              Are putina pasta anti-desurubare. Pentru prima data foloseste o cheie universala( pare ca o fi de 15-16, multe piulite cu marimi nestandarte alde 15 prin masina). Cu cele torx e foarte greu. Ulterior e foarte usor de a strange-slabi. Dar fii sigur ca strangi bine, altfel poate slabi cu timpul de la vibratii.
                              Last edited by asitaka; 4 days ago.
                              Să ne țină turbinele!

                              Comment


                              • , bmwh548 (".. incearca sa gasesti un bit de 50mm si sa-l pui direct in impact ...") daca despre asta era "vorba":

                                Originally posted by Th3T1ger View Post
                                ....
                                Am reusit cu parasolarul, acum nu reusesc cu centurile. E strans surubul ala in neam prost. Sau poate are padta anti-desurubare?
                                Last edited by Gil26; 4 days ago.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google