distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corect, pe LoganI L90 avem motorizarile 1.6 MPI K7M si 1.6 16V K4M, iar colegul a scris ” la loganul meu 1.6 mpi din 2008”, atasez procedura Dacia de schimbare a distributiei pentru un motor K7M710 plus ultima captura doar ca info pentru un motor K4M690.
    Attached Files

    Comment


    • Iar pentru colegii cu K4M690 (1.6 16V) atasez si o arhiva cu un fisier pdf (nu pot altfel iar procedura fiind mai mare nu doresc sa ”abuzez” cu aceste capturi) cu schimbarea distributiei pentru acest motor.
      Attached Files

      Comment


      • Mersi de informatii.
        NU am folosit cale, dar sunt sigur ca am pus-o la punctul corect.
        Surprinderea mea era ca dupa ce am rotit distributia la mana, dupa o rotatie completa semnul de pe curea nu mai batea pe semnul rotii dintate.
        Ma gandesc ca dupa un numar de rotatii complete egal cu numarul de dinti ai curelei revine din nou pe semn.
        Si la cureaua veche data jos am observat lucrul asta.
        Masina functioneaza perfect, doar ca uneori cu motorul cald apare un zornait la 1500 rot/min, sunet ce apare din ce vad la multe loganuri, chiar si de noi.

        Comment


        • Da, acest lucru asa cum bine si corect s-a scris anterior depinde si de "schita distributiei", iar la alte modele Dacia\Renault distributia se ”pune la punct” incepand cu marcajele de pe arborele cotit cel cu came si roata de curea a pompei de inalta presiune (ex K9K) trebuie sa fie un numar fix de dinti (spatii libere), in cazul tau trebuie avut grija si la tensionarea curelei (vezi procedura atasata, plus alte posturi din acest topic, tutorialele de pe forum si internet, etc.)...

          Comment


          • OK, am extras paginile din manualul vechi.
            Un motor care "se respecta" are cel putin o cala de blocaj al arborelui motor (cotit). Si acest 1.6 MPI il are (intr-adevar, nu are pentru zona distributiei, precum la 1.6 mpi 16V si 1.5 dCi).
            Pentru precizia executiei, linistea mecanicului, eu prefer verificarea tuturor punctelor cheie.
            Daca unii canta fara partitura este o alta poveste...

            Gil, inclusiv in manualul tau se observa locasul unde se pozitioneaza aceasta cala
            Attached Files
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • Nu numai ca se observa dar pentru motorul K4M(690) am si facut cele doua sublinieri cu rosu referitor la cala (ulterior am atasat tot manualul) iar pentru K7M(710) sper ca sunt destul de clare capturile din manualul de reparatii.
              Legat de precizia executiei, linistea mecanicului, verificari, etc. total de acord, tocmai de aceea am si dat like postului #6224, dar totusi sunt diferente intre motoarele 1.6 MPI K7M si 1.6 16V K4M sau 1.5 dCi , etc., iar de multe ori detaliile pot face ”diferenta” si asa cum am scris multe informatii utile se gasesc destul de usor in posturi, topice, tutoriale de pe acest forum, ex:
              - topicul acesta
              - https://www.loganclub.ro/forum/forum...ia#post3668209
              - https://www.loganclub.ro/forum/lucru...ence#post21688
              - https://www.loganclub.ro/forum/lucru...a-ac#post55475
              - etc....

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google