distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    -buna ziua domnlior
    -imi cer scuze ca nu am citit tot threadul,dar am o intrebare
    -cineva care a schimbat kit-ul de distributie la logan personal nu la service si daca exista ce implica aceasta operatiune pt ca am observat ca e foarte inghesuit de bagat ghearele pe acolo
    -kit de origine e in jur de 235 ron la un magazin nu departe de mine care include din ce am vazut curea distributie curea alternator si rulmentul intinzator
    -eu daca ma apuc am sa schimb si capacul pompei de apa ca mecaniceste asa se face la cele care au pe distributie si pompa de apa
    -referitor la lant de distributie ...tot ce depaseste capacitatea cilindrica de peste 2000 cc inclusiv se pun lanturi si nu curele
    -daca ma insel in legatura cu capacul pompei de apa si lantului de distributie rog a ma corecta cineva in masura si abilitat
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #92
      loganas din 2004 laureat 59000 la bord inainte sa ma duc la reprezentanta dacia am fost si la alt service:stiti ce miau zis ailalti ? ca distributia si cureaua de la alternator se schimba la benzinare la 75000 de km.iar cei de la reprezentanta ca sa scoata bani buni in jur de 14 mil au zis ca e musai sa o schimb.eu m-am luat dupa cei de la servis si nu am schimbat-o si al dracu inca mai merge si inca bine.Iar in cazul ca se rupe cureaua de distributie stricaciuni sa stiti ca nu face .cind s-a rupt motorul nu se mai invirte decit daca esti intr-o treapata de viteza iar de stricat nu se strica mai nimic .logic daca nu mai e curea ce sa mai antreneze distributia ????????? Daca gresesc astept comentarii

      Comment


      • #93
        @Batrane70 eu nu am auzit de distributie schimbata pe suma de 1.400 lei. Cam exagerezi in postarea asta, din toate punctele de vedere. Cureaua de distributie nu se rupe la 60.001 km, nici la 75.000, nici la 100.000 km, se rupe cand are ea chef si in functie de cat a fost de solicitata (demaraje violente si dese). Poti sa o schimbi cand vrei tu si intradevar daca se rupe nu provoaca daune mari, dar repararea daunelor mici provocate costa multi bani deoarece se cam desface motorul (se stramba 1-2 valve, se ciupeste un piston etc). Fiecare face ce vrea cu masina lui, vezi ca mai sunt pe aici oameni care nu sunt de acord cu schimbare distributiei la 60.000 km, mai schimbati pareri si sugestii...

        Comment


        • #94
          sal.nu sunt in priceput vin domeniu..insa eu am 30000km facuti in 4 ani si cateva luni...si chiar nu am de gand sa o schimb acum...stiu ca producatorul recomanda la 4 ani dar ea nu si atins nici pe departe km care trebuia sa-i faca...adica a lucrat doar vreo 50% si nici nu prea cred in varianta cu imbatranirea materialului in asa hal incat se se rupa....acum mai e si dupa noroc,stilul de condus etc.....parerea mea.....
          Slow & Safe

          Comment


          • #95
            Nu se merita sa schimbi distributia la 4 ani daca ai facut numai 30000 km asta este o strategie sa faca ei bani in plus aiurea,stiu pe cineva care a adus din germania un w bora cu 82000 km si este din 2001 si proprietarul din germania nu a schimbat-o acuma a schimbat-o actualul proprietat la un service foarte bun si manopera i-a luat 265 ron si distributia cu totul a fost 950 ron!

            Comment


            • #96
              aoleu cand va vad ce scrieti ma ia durerea de miocard,in general cureaua de distributie se rupe in sarcina stimate domn batrinu 70
              iao logic daca esti in viteza cedeaza cureaua distributie,cutia de viteze transmite cuplul catre motor prin discul de ambreiaj care la randul lui sta pe placa ambreiajului,ambreiajul sta pe volanta volanta fiind legata de vibrochenul motorul sau arborele cotit care invarte pistoanele,daca celelate componente care sunt angrenate de cureaua de distributie nu le mai invarte nimic in ordinea aprinderii,ramin pe loc aceste supape coboara mai jos decat nivelul chiuloasei,1,2 sau mai multe supape sunt pe evacuarea gazelor si altele la fel ca numar cu admisia adica intrarea combinatiei de benzina aer respectiv motorina aer,motorul mai face destule ture pina scoti masina din viteza,atunci aceste supape lovesc in capul pistonului si se pot indoi sparge sparge pistonul pistonul poate sparge camasa,supapa poate strica si scaunul unde estanseaza acesta supapa cand inchide,sa nu credeti ca arcurile culbutorilor are atita forta sa le readuca in pozitie inchise pe toate doarece ele stau pe o axa cu came,iar aceasta axa nu cred eu ca are unghi mort ci are diferite unghiuri de deschidere a supapelor
              spunei la mecanicul ala ca la bicicleta nu pateste nimic daca ai sare distributia (adica lantul)
              o zi buna tuturor
              ai curajul sa pornesti motorul fara distributie,dar sa puna garantie acest mecanic care ti-a povestit asa ceva sa vedem pune garantie ceva
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #97
                Nu va mai certati !!! si eu sunt interesat cat ma costa, am inteles ca undeva la 500 de ron kitul de distributie, pompa apa, curele,etc dar fara adaos....in fine, va spun io.....cat ma costat tot, ok
                sigpic
                Maică, ce mafioți de treabă !!!

                Comment


                • #98
                  scz de off,nu ne certam ci doar ne ajutam in a explica pe intelesul tuturor cum e cu ruperea curelei de distributie si ce consecinte pot aparea si asa sa faci sa ne spui si noua cat mai costa eu ultima data am dat in jur de 700 ron
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #99
                    salutare sincer acum nu am bani sa schimb distributia si chiar nu ma grabesc ,de curand am fost si la mare si merge ceas numai sa nu ii dai talpa ca atunci ar putea sa cedeze cureaua ,din cauza asta la ITP te pune sa dai semnatura in cazul in care crapa la noxe ,asa eu am doi taximetristi in bloc si au acum cu dieselurile cam 120.000 km dar la prima schimbare de distributie a facut-o pe la 70.0000 km si nu a crapat si repet sant taximetristi cei drept sant masinile lor si la 120.000 km nu fumega ca altele sant soferi capabili .
                    Apropo eu am 64.400 km ,curand o sa o fac si eu dar nu disper ,toata smecheria este sa nu bruschezi si sa nu mergi cu 4500 rot./min.

                    Comment


                    • eu am un 1.6 din 2005, cu aprox 48000 de km la bord. ce ma sfatuiti? deja masina a inmplinit 4 anisori... sa ii fac o verificare?
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • poti face cum vrei...eu as astepta 60000...
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Salut, as vrea sa imi spuneti si mie cam cat ar costa distributia la un 1.6 mpi si ce piese include distributia in afara de pompa de apa.

                          Comment


                          • Originally posted by bbutnariu View Post
                            Am schimbat distributia la 70.000 la Logan 1,4MPI iar piesele schimbate au fost:
                            - kit distributie original (rola + curea) - 170RON
                            - pompa apa Samex(cea originala scapa foarte putin pe la semering )-120RO
                            - curea accesorii

                            Se poate merge pana la 70 de mii fara nici o problema, am prieten care a schimbat cureaua la 128.000 (s-a rupt).

                            SFAT: Daca masina are mai mult de 3 ani, de verificat fisele de la bujii ( nu trebuie sa aiba mai mult de 20 Kohmi ).
                            pompa de apa trebuie schimbata neaparat? Daca e ok ?

                            Comment


                            • Ar fi bine daca s-ar schimba acuma ca daca cedeaza trebe iara umblat la distributie si asata inseamna iara sa platesti manopera!

                              Comment


                              • ' de verificat fisele de la bujii ( nu trebuie sa aiba mai mult de 20 Kohmi ).' Cum verific asta??!! ms

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google