Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ce parere aveti de bujiile cu electrod de iridiu?
    Cica ar fi foarte bune (ce inseamna asta). Mai multe nu stiu

    Comment


    • #47
      Sunt f scumpe, iar rezultatele indoielnice.

      Comment


      • #48
        Pai trebuie sa ne punem intrebarea sistemul de aprindere de pe motoarele renault pentru ce tipuri de bujii a fost gandit ? Daca a fost gandit pentru bujii cu doi electrozi atunci punem bujii cu doi electrozi pentru ca atunci motoarele astea functioneaza optim.

        Comment


        • #49
          Bujiile se schimba la 30000km. Lasati dracu aia 4 electrozi, ca nu fac 4 scantei. Scanteia e una singura, 2 electrozi ajung, daca va e teama cumva ca 40000Volti nu strapung o distanta de 0,9mm...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #50
            Ce-ar fi daca marim distanta la electrozi? Sa o facem la ~1,1 mm spre exemplu.
            Imi aduc aminte la Oltcit ca la un mom dat aveam dist de ~1,2 mm si tragea super cool, dar nu se tura mai mult de ~4500-4800 rpm.

            PS: ma gandesc ca daca scanteieste mai tare, are o aprindere mai buna.

            Comment


            • #51
              Iarna, la distanta(1.1-1.2) asta, la pornire pe ger e o fericire .La oltcit nu salta mai mult de 4500-4800 rpm pentru ca la turatia asta platinile nici nu mai ajungeau sa inchida contactul, platina mobila zbura.

              Comment


              • #52
                Domnu inginer tavi, distanta aia o fi ea calculata ca in functie de raportul de compresie, aer/benzina, spatiul ala de 0.9mm sa poata fi parcurs de arcul alectric intr-un timp cat mai scurt, nu sa bazaie bobina de inductie 2 secunde pana sa trasneasca intre electrozi, ca in timpul ala motorul face 100 de ture. Si cum distanta de strapungere a arcului electric depinde de presiunea si de natura elementelor dintre poli, eu zic sa le lasi asa la 0.9 cat sunt ele facute de fabrica si acceptate de aia de la renault cand au proiectat motorul. Vezi ca la 1.2mm sa nu patesti ca la oltcit...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Octavian___30 View Post
                  Ce parere aveti de bujiile cu electrod de iridiu?
                  Cica ar fi foarte bune (ce inseamna asta). Mai multe nu stiu
                  Bujiile cu electrod de iridiu au intervalul de schimbare foarte mare!Am un prieten cu un Opel Astra model anii '90 si avea bujii d-alea...Ajunsese la 120.000 km cu motorul si bujiile tot functionau impecabil.Daca stau bine sa ma gandesc si acum tot bujiile alea sunt pe motor
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #54
                    Aha.
                    Cred ca am sa fac o proba la vechile bujii de la Logan, sa le fac la 1,1 mm sa vad care e efectul.

                    Comment


                    • #55
                      am si eu o intrebare. Cate puncte de injectie are motorul MPI? Conteaza capacitatea?
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Ce are ursul cu prefectura?
                        nu inteleg la ce te referi exact? De unde vine mpi? Vine de la 4 injectoare, adica 1/cilindru. Monopunct inseamna un injector in galerie. Daca te referi la cate gauri are duza de spritare a injectorului, cred ca injectoarele bosch ev14 sunt cu 2,3 si 5 gauri. Pe logan cred ca avem cu 2 sau 3.
                        sa conteze capacitatea la ce? Normal ca, conteza la multe chestii. Dar dezvolta ideea, te rog, ca nu am inteles clar.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #57
                          Exact la asta ma refeream. Adica la cate gauri are duza de spritare. Ma gandeam ca poate sa conteze capacitatea, adica la 1,6 sa aiba mai multe gauri duza.

                          oricum,
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Sunt aceleasi injectoare la 1.4mpi si 1.6mpi, nu au nr de gauri diferite. Nu te lua dupa aia care schimba supapele si injectoarele de 1.4 cu alea de 1.6 si au 1.4mpi de 90 de cai, ca aia bat campii grav
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              E prima data cand aud povestea asta.
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Daca aveti bujiile vechi pastrate ar fi interesant sa le masurati si voi(dist intre intre electrozi e mai mare de 1,0mm logic, deci nici un efect la 1,1 mm)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google