Salutari tututor.
Detin doua loganuri ph2, unul 1.5dci, e5, 90cp si celalalt 1.216v, e5, 75cp.Mentionez ca ambele le folosesc in regim taxi.De curand, cel benzinar a inceput sa manance ulei, am trecut de la 5w40 la 10w40 in speranta ca acest consum este cauzat din cauza uzurii, dar, nici vorba, acelasi comportament are si cu uleiul 10w40.In momentul schimbului de ulei, umplu pana la maxim, iar in 3 zile maxim, ajunge la jumatatea nivelului de pe josa, dupa care in decursul a 10.000 de km mai completez restul de 300gr de la cei 4 litri cumparati la schimb si inca 1 litru.Nu exista scurgeri de ulei nicaieri.Daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema si i-a dat de cap, rog sa ma ajute si pe mine.Momentan are 130.000 km, deci nu cred ca ar fi asa uzat incat sa manance uleiul din cauza uzurii.Multumesc anticipat.
Detin doua loganuri ph2, unul 1.5dci, e5, 90cp si celalalt 1.216v, e5, 75cp.Mentionez ca ambele le folosesc in regim taxi.De curand, cel benzinar a inceput sa manance ulei, am trecut de la 5w40 la 10w40 in speranta ca acest consum este cauzat din cauza uzurii, dar, nici vorba, acelasi comportament are si cu uleiul 10w40.In momentul schimbului de ulei, umplu pana la maxim, iar in 3 zile maxim, ajunge la jumatatea nivelului de pe josa, dupa care in decursul a 10.000 de km mai completez restul de 300gr de la cei 4 litri cumparati la schimb si inca 1 litru.Nu exista scurgeri de ulei nicaieri.Daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema si i-a dat de cap, rog sa ma ajute si pe mine.Momentan are 130.000 km, deci nu cred ca ar fi asa uzat incat sa manance uleiul din cauza uzurii.Multumesc anticipat.
Comment