Din acest motiv se folosesc discuri de frana pe spate, sa scape de aceste probleme care duc la cursa pedala lunga si la impresia de frana cu aer in sistem
La discuri pe spate pedala e beton permanent
Asta la masini care se respecta ca firma si pe clienti
La logan 3 sunt promisiuni cel putin la modelele mai laureat / prestije
Autoreglarea jocului sabot-tambur
Collapse
X
-
Originally posted by gdinca58 View Post
In imaginile de mai jos se vede mecanismul de autoreglare a distantei sabot-tambur,la Logan.Un surub cu furca la un capat,
o piulita crenelata si o tija care intra peste surub.Departarea piulitei de furca,printr-o miscare de rotatie a piulitei in
sens antiorar,mareste lungimea ansamblului.Miscarea piulitei este facuta de o parghie care calca cu un cap pe portiunea
crenelata a piulitei.Parghia se poate misca numai in sus,printr-o rotatie in jurul boltului de prindere pe sabot.
La roata din dreapta,miscarea parghiei departeaza piulita de furca,marind lungimea ansamblului si apropiind sabotii de
tambur.La roata din stanga insa,miscarea parghiei apropie piulita de furca,micsorand lungimea ansamblului si deci departand
sabotii de tambur.Intrebari,poate are cineva rabdare sa explice unui nepriceput:
-sa fie filetul invers la roata din stanga?
-cine misca parghia(o mica rotatie in jurul boltului)
-de ce nu se intampla apropierea sabotilor de tamburi,tot timpul(nu numai la uzarea ferodourilor).
Multumesc multYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
Leave a comment:
-
Originally posted by gdinca58 View PostNu inteleg cum se regleaza automat, jocul sabot-tambur.Nu am vazut mecanismul in realitate,dar, din carti se intelege asa:
-deplasarea sabotului spre tambur,actioneaza o parghie,care la randul ei roteste o rozeta.
-rozeta lungeste o tija care reduce distanta sabot-tambur
Corect.Numai ca,la revenirea sabotului,parghia ar trebui sa miste rozeta in sens invers,tija sa se scurteze si distanta sa ramana cea initiala.Nu?
in cazul autoreglarii, mai e nevoie de reglarea cablului franei de mana?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Leave a comment:
-
sal
cand schimbati sabotii pe spate tebuie sa slabiti frana de manasi pourma faceti treaba alfel mai nasol sa reglati cum trebuie sabotii ,logic practic merge si fara
Leave a comment:
-
Autoreglarea jocului sabot-tambur
Nu inteleg cum se regleaza automat, jocul sabot-tambur.Nu am vazut mecanismul in realitate,dar, din carti se intelege asa:
-deplasarea sabotului spre tambur,actioneaza o parghie,care la randul ei roteste o rozeta.
-rozeta lungeste o tija care reduce distanta sabot-tambur
Corect.Numai ca,la revenirea sabotului,parghia ar trebui sa miste rozeta in sens invers,tija sa se scurteze si distanta sa ramana cea initiala.Nu?
in cazul autoreglarii, mai e nevoie de reglarea cablului franei de mana?Last edited by gdinca58; 30 March 2017, 14:08.
Leave a comment: