Autoreglarea jocului sabot-tambur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • george.sce
    replied
    Din acest motiv se folosesc discuri de frana pe spate, sa scape de aceste probleme care duc la cursa pedala lunga si la impresia de frana cu aer in sistem

    La discuri pe spate pedala e beton permanent

    Asta la masini care se respecta ca firma si pe clienti

    La logan 3 sunt promisiuni cel putin la modelele mai laureat / prestije

    Leave a comment:


  • gdinca58
    replied
    Originally posted by gdinca58 View Post
    Buna ziua
    In imaginile de mai jos se vede mecanismul de autoreglare a distantei sabot-tambur,la Logan.Un surub cu furca la un capat,
    o piulita crenelata si o tija care intra peste surub.Departarea piulitei de furca,printr-o miscare de rotatie a piulitei in
    sens antiorar,mareste lungimea ansamblului.Miscarea piulitei este facuta de o parghie care calca cu un cap pe portiunea
    crenelata a piulitei.Parghia se poate misca numai in sus,printr-o rotatie in jurul boltului de prindere pe sabot.
    La roata din dreapta,miscarea parghiei departeaza piulita de furca,marind lungimea ansamblului si apropiind sabotii de
    tambur.La roata din stanga insa,miscarea parghiei apropie piulita de furca,micsorand lungimea ansamblului si deci departand
    sabotii de tambur.Intrebari,poate are cineva rabdare sa explice unui nepriceput:
    -sa fie filetul invers la roata din stanga?
    -cine misca parghia(o mica rotatie in jurul boltului)
    -de ce nu se intampla apropierea sabotilor de tamburi,tot timpul(nu numai la uzarea ferodourilor).
    Multumesc mult

    Leave a comment:


  • gdinca58
    replied
    Originally posted by gdinca58 View Post
    Nu inteleg cum se regleaza automat, jocul sabot-tambur.Nu am vazut mecanismul in realitate,dar, din carti se intelege asa:
    -deplasarea sabotului spre tambur,actioneaza o parghie,care la randul ei roteste o rozeta.
    -rozeta lungeste o tija care reduce distanta sabot-tambur
    Corect.Numai ca,la revenirea sabotului,parghia ar trebui sa miste rozeta in sens invers,tija sa se scurteze si distanta sa ramana cea initiala.Nu?
    in cazul autoreglarii, mai e nevoie de reglarea cablului franei de mana?

    Leave a comment:


  • manujupanu
    replied
    sal

    cand schimbati sabotii pe spate tebuie sa slabiti frana de manasi pourma faceti treaba alfel mai nasol sa reglati cum trebuie sabotii ,logic practic merge si fara

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    rotita e cu clichet, dantura pe o parte, alunecare pe sens invers

    Leave a comment:


  • gdinca58
    started a topic Autoreglarea jocului sabot-tambur

    Autoreglarea jocului sabot-tambur

    Nu inteleg cum se regleaza automat, jocul sabot-tambur.Nu am vazut mecanismul in realitate,dar, din carti se intelege asa:
    -deplasarea sabotului spre tambur,actioneaza o parghie,care la randul ei roteste o rozeta.
    -rozeta lungeste o tija care reduce distanta sabot-tambur
    Corect.Numai ca,la revenirea sabotului,parghia ar trebui sa miste rozeta in sens invers,tija sa se scurteze si distanta sa ramana cea initiala.Nu?
    in cazul autoreglarii, mai e nevoie de reglarea cablului franei de mana?
    Last edited by gdinca58; 30th March 2017, 14:08.
Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google