Mers Usor Neregulat In Regim Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cellini
    replied
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Mda, probabil RC87YCL , asta am avut si eu la 16v, pe care le-am inlocuit cam pe la 45.000.
    Exact astea au fost, inseamna ca sunt de-o varsta si de-un kilometraj cu masina...
    Acum Bosch 510FR78X.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Mda, probabil RC87YCL , asta am avut si eu la 16v, pe care le-am inlocuit cam pe la 45.000.

    Leave a comment:


  • Cellini
    replied
    Champion, cele vechi si nu-mi amintesc sa le fi schimbat vreodata, numai daca asta a intrat la vreo revizie.
    Acum sunt Bosch.
    Masina are aproape 58k.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Ce tip de bujii ai avut, ce tip sunt cele noi si cati km. ai parcurs cu cele vechi?; cateva intrebari a caror raspunsuri poate ajuta la nevoie.
    Multumesc.

    Leave a comment:


  • Cellini
    replied
    Aceeasi problema din titlul topicului, la un Logan 1,6-16v (MCV).
    Rezolvat la Norauto in 2 ore (diagnoza si remediere) prin inlocuirea bujiilor.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Cat te-a costat sonda lambda?

    Leave a comment:


  • mikkivoyerist
    replied
    Logan 1.4, mers neregulat ralanti, in rest se comporta normal.
    Mi-a dat multa bataie de cap pana am descoperit cauza.
    Prima data am facut proba: am scos mufa de la sonda si am constata ca ralatiul a devenit stabil.
    Pe urma am schimbat sonda lambda (cea de pe galerie).
    Acum cand stau la stop motorul merge asa de linistit incat am impresia ca este oprit.


    Când trebuie schimbată sonda lambda?
    Sonda trebuie testată la fiecare verificare. În perioadele de interval, următoarele lucruri pot fi indicii că sonda trebuie schimbată:

    >> Consum de combustibil ridicat
    >> Emisii de eşapament mai mari
    >> Vibraţii ale motorului şi ezitări
    >> Ralanti neuniform
    >> Nefuncţionarea conversiei catalitice


    Sondele lambda se defectează?
    O sonda lambda poate să se defecteze complet, iar acest lucru se întâmplă, de obicei, instantaneu, datorită contaminării. Majoritatea senzorilor se degradează încet şi trimit semnale puternice dar false către ECU, motorul pierzându-şi din performanţe.
    Last edited by mikkivoyerist; 27 October 2013, 01:37.

    Leave a comment:


  • Winnie
    replied
    @andreyi: zdranganeala aia din cand in cand este de la toba. am avut-o si eu. am mers la verificare, vibratii. mi-a schimbat niste tampoane si nu mai face.

    Huruitul de rulment cutie n-are nicio treaba cu relantiul. In toate daciile in care m-am urcat toate au acest zgomot tehnologic, huruit mai mult sau mai putin auzibil. Daca apesi ambreiajul dispare. M-a mancat palma sa schimb rulmentul cu unul nou original. A mers o perioada apoi iar a aparut. Exact ca la cablul de ambreiaj unde GMV sufla caldura pe camasa si incepe sa scartaie. Am constatat ca atunci cand apas intr-un anume fel ambreiajul si il debraiez usor mai pacalesc zgomotul tehnologic. Cat timp masina merge mi se rupe cum zice romanu. Am auzit zgomote de rulment si la masini mai cu pretentii.

    Leave a comment:


  • marlanu
    replied
    Asa fac toate Megan-urile 1 1.6 16v, relantiu neregulat , oscilatie aproximativ +,- 50 rot/min, dar numai dupa ce motorul se incalzeste si turatia scade la 750 , no problem, e de la ei, nu a reusit nimeni sa rezolve problema.
    Last edited by marlanu; 22 June 2013, 22:01.

    Leave a comment:


  • Anakin
    replied
    Eu degeaba am incercat cu alte bobine, la fel merge. Insa nu-mi mai fac probleme...Deja am 20.000 cu masina, n-are nicio treaba...Cind pornesc la rece si e mai mare turatia nu se simte absolut deloc, doar cind revine la turatia de ralanti la temperatura de regim (750 sau cit o fi).

    Leave a comment:


  • CriSTI68
    replied
    cauza este la una din bobinele de inductie, cazul meu bobina 1, se schimba in pereche si problema dispare cu 300 ron

    Leave a comment:


  • Dimebag
    replied
    Din cate stiu la 1.6 16v, tachetii sunt hidraulici si nu se regleaza.

    Leave a comment:


  • danstr
    replied
    daca pleaca mai greu la rece este de la reglajul tachetilor

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Exact, ceva de genul asta. Am un vecin cu un 1.4 mpi (ma rog, aproape nou ca merge rar) cu care compar si la el e mai fina pornirea parca.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    La pornire dimineata, motorul e mai turat, iar mersul e unul mai.. bas, supraalimentat, daca ma exprim corect; la aceiasi turatie cand e cald e mai lin; probabil protectiile acelea termice intra in rezonanta.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google