Mers Usor Neregulat In Regim Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • andreyi
    replied
    La prima pornire dimineata se aude ca un mic zornait fin metalic undeva sub zona pasagerilor fata, e de mult timp, n-am analizat-o prea mult, dupa 1 minut dispare, si se aude mai mult in interior, la motor nu se aude, si pare a fi zic eu pe la esapament/prindere pe-acolo, nu ma pricep. Ce mama ma-sii ar fi, cand e motorul caldut/cald, nu se mai aude nimic.

    Leave a comment:


  • Anakin
    replied
    La mine s-a rezolvat in sensul ca am incetat sa-mi mai fac probleme legat de aspectul asta. Am fost cu inca doua bucati Logan ce aveau motorul asta (K4M 690) si amindoua fac exact la fel. Am fost si cu o Laguna mai veche de prin 1999 cu motorizarea asta, ma rog, asemanatoare si face la fel. Nu stiu ce sa mai zic, se pare ca mai multe se comporta asa decit sa mearga uniform.

    Leave a comment:


  • danielu
    replied
    salutare,cred k am 5 mii,de cand am facut ambreajul,k era vorba de tremuratul la relanti,mai ales ca la mine este hidraulic,stiu k nu are cablu.....Inca nu am schimbat mpp-ul,k nu am avut timp,dar zilele astea il schimb!

    Leave a comment:


  • adr_ian83
    replied
    nu neaparat
    o sa-l schimbi o data cu abreiajul ... pana atunci cred ca o sa mai mearga mult si bine
    am avut si eu logan 1,6 8v si tot asa facea. Pana la 100000 km cand l-am vandut a mers foarte bine
    Cu actualul 1,6 16v am 150000 km si deocamdata nu face nici un zgomot
    Cred ca poti sta linistit

    Leave a comment:


  • Dan_Ionut
    replied
    Originally posted by adr_ian83 View Post
    Salut! Eu cred ca la tine e de vina rulmentul de presiune, daca spui ca atunci cand calci ambreiajul dispare huruitul
    Asa a facut de cand am luat-o.Nu stiu ce sa zic.
    Trebuie schimbat ceva?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by Dan_Ionut View Post
    Nu stiu de voi, dar la al meu 1.4 cand calc ambreiajul se duce si huruitul dar si fluctuatia de turatie, chiar daca uneori nu apare sau e foarte mica, eu cred ca e de la ambreiaj.
    Huruitul poate fi din cutie, dar cu relantiul nu prea se leaga; doar atunci cand e foarte rece si uleiul foarte vascos se vede un pic pe turometru o fluctuatie a relantiului, la debraiere- ambreiere, dar asta e alta poveste.

    Leave a comment:


  • adr_ian83
    replied
    Salut! Eu cred ca la tine e de vina rulmentul de presiune, daca spui ca atunci cand calci ambreiajul dispare huruitul

    Leave a comment:


  • Dan_Ionut
    replied
    Nu stiu de voi, dar la al meu 1.4 cand calc ambreiajul se duce si huruitul dar si fluctuatia de turatie, chiar daca uneori nu apare sau e foarte mica, eu cred ca e de la ambreiaj.

    Leave a comment:


  • danielu
    replied
    salutare! Aceasi problema am shi eu cu relantiul,dar de cand am schimbat distributia,oscileaza.Am schimbat bujiile shi mai rau face! O sa schimb shi mpp-ul..

    Leave a comment:


  • nebuneli
    replied
    nu stiu daca ati rezolvat problema cu mersul neregulat la relanti intre timp dar la mine s-a rezolvat dupa ce am facut chiptuning la Doc acum 2 ani. oricum asta ar fi singura diferenta care s-a vazut in urma chiptuningului , cresterea de putere / cuplu fiind nesemnificativa.

    Leave a comment:


  • ionutz.nit
    replied
    200 de lei este...vezi ca au colegii pe forum, Salutare si numai bine sa iti rezolvi problema!

    Leave a comment:


  • AlinVRS
    replied
    Originally posted by ionutz.nit View Post
    curata mpp-ul(motorasul pas cu pas) si senzorul de turatie(ala face figuri mai mult la pornire dar am mai intalnit la un prieten si in mers care ii facea figuri) si dacatot nu vrea, cumpara alt motoras, neaparat VDO(original) nu chinezarii la 25 lei.Salutari
    Asa am sa fac, prima oara am sa incerc sa il curat si daca persista problema il schimb cu altul nou care este in jur de 250 ron parca dar inca nu sunt sigur.

    Leave a comment:


  • ionutz.nit
    replied
    curata mpp-ul(motorasul pas cu pas) si senzorul de turatie(ala face figuri mai mult la pornire dar am mai intalnit la un prieten si in mers care ii facea figuri) si dacatot nu vrea, cumpara alt motoras, neaparat VDO(original) nu chinezarii la 25 lei.Salutari

    Leave a comment:


  • AlinVRS
    replied
    La mine cand pornesc motorul dimineata, porneste normal sta turat max 2 min(soclu electronic) si pe urma in loc sa revina la turatia normala se accelereaza singura de la 800 la 1500 ture timp de 2-3 minute pana se incalzeste, pe urma totul normal.Mi sa zis ca e motorasul pas cu pas(senzor de mentinere a relantiului) care chipurile prinde aer.Cum aflu ceva mai concret si am sa rezolv am sa va anunt.

    Leave a comment:


  • ionutz.nit
    replied
    curatat si senzor volanta si mpp.done.problema a disparut .Multumiri LC!

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google