Mers Usor Neregulat In Regim Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nokiabzz
    replied
    Verifica (curata ) senzor volanta !

    Leave a comment:


  • ionutz.nit
    replied
    Am si eu o mica problema(scuze initiatorului ca ma bag si eu dar am zis sa numai deschid alt thread).Dupa ce merg cu ea turata 4000-5500rpm de exemplu la o liniuta sau ture prin oras cand o scot pe liber sau calc ambreiajul da sa moara adica acu de la turometru se duce la 500rpm adica jos de tot si uneori chiar mi se opreste.Dupa ce o repornesc numai face asa merge frumos cum trebuie la 750rpm nu fluctueaza.Deci repet asta se intampla doar dupa ce ii dau in gura, daca nu ii dau nu am treaba cu chestia asta.Poate sa fie de la aer fals(mentionez ca am observat garnitura de la carcasa dinspre filtru de aer unde intra in clapeta cam mancata adica, asa scorojita ca sa zic asa)??

    Leave a comment:


  • CataFOF
    replied
    si mie de ceva vreme imi fluctueaza foarte fin relantiul .
    cand creste...tremura masina , o simt toata (vibratii fine) , cand scade...nu mai simt nimic.
    cam din 3-3 secunde face treaba asta.
    motorasul pas cu pas il banui eu , o sa`l scot sa`l curat...sa vedem cum se misca dupa.

    Leave a comment:


  • Stefan1987
    replied
    salut baieti, am si eu o nelamurire, am achizitionat prin august un logan 1.6 16v, si a mers totul bine pana acum o saptamana, cand a dat frigul...porneste bine frumos se duce pana al 2000 de rotati, dupaia cate la 0 si se opreste motorul ii mai dau odata...tot asa face...si dupaia parca nu mai trage oare ce o fi avand? ca nu imi apare nici un bec in bord aprins...va multumesc si scuzati ca am lasat atatea postari...

    Leave a comment:


  • gion
    replied
    Acum am inteles. Multmumesc pt explicatii

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by gion View Post
    Aveti dreptate in ceea ce priveste faptul ca turatia pleaca de la 500rpm. Acum m-am uitat mai bine.
    Deci imi revizuiesc spusele astfel: In mod normal acul turometrului sta ca in poza atasata dar se intimpla sa scada si sub linia de 750 rpm stind la un semafor mai lung cu piciorul pe frina. Mentionez ca in acel moment nu pornesc si nu opresc nici un consumator, nu rotesc volanul deci nu ar fi nici un motiv.(pornit doar lumini intilnire, radio si aeroterma pe pozitia 1).
    Asa cum au mai spus ci ceilalti colegi este normal sa sesisezi o usoara scadere a relantiului in momentul cuplarii unui consumator electric(lampile de stop).
    Din cate inteleg aici, scaderea turatiei motorului si coborarea pedalei de frana,pare sa cada in responsabilitatea servofranei care functioneaza pe baza vacuumului.Cum la motoarele pe benzina vacuumul provine din admisie, corectia regimului relanti nu se face intotdeauna promt.

    Leave a comment:


  • Shakar
    replied
    Asa e, ori sta pe loc fara frana ori ii trag 1-2 dinti la frana de mana. Plus ca e enervant pentru cel din spate sa stea 60-90 de secunde sa iti admire stopurile.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    incearca sa nu mai stai cu piciorul pe frana la semafor. tragi un dinte frana de mana

    Leave a comment:


  • gion
    replied
    faptul ca scaderea de turatie cu mai mult de 10-20 rpm, eu aproximind cam 100 rpm, sa zicem ca poate fi trecut cu vederea, insa pentru ca e insotita de coborirea pedalei de frina(nu cu mult, insa sesizabil la picior) mi se pare ceva dubios...dar voi incerca sa intreb si la service cind voi merge la prima revizie.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    nu mai da quote la ultimul mesaj. se intelege ca imi raspunzi mie

    sincer ? cred ca nu are nimic masina ta. este normal ca motorul sa aibe fluctuatii de 10 - 20 rpm. perfect normal

    Leave a comment:


  • gion
    replied
    Originally posted by alessandro View Post
    este normal ca frana sa influenteze ralantiul.

    mastervacul isi vacum din plenum pentru a functiona.
    Imagineaza-ti ca stau in coloana mai mult de 1 minut cu piciorul de frina. Trec sa zicem 40 de secunde si simt cum pedala de frina coboara foarte putin cit sa o simt ca a coborit si turometru scade sub linia de 750 pentru sa zic 1 secunda apoi linia turometrului revine iar peste 750 cit era initial. motorul era deja cald(4 linii la indicatorul temperatura apa) si nu am atins nici un alt consumator.

    Chestia e ca nu apare tot timpul...

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    este normal ca frana sa influenteze ralantiul.

    mastervacul isi vacum din plenum pentru a functiona.

    Leave a comment:


  • gion
    replied
    Aveti dreptate in ceea ce priveste faptul ca turatia pleaca de la 500rpm. Acum m-am uitat mai bine.
    Deci imi revizuiesc spusele astfel: In mod normal acul turometrului sta ca in poza atasata dar se intimpla sa scada si sub linia de 750 rpm stind la un semafor mai lung cu piciorul pe frina. Mentionez ca in acel moment nu pornesc si nu opresc nici un consumator, nu rotesc volanul deci nu ar fi nici un motiv.(pornit doar lumini intilnire, radio si aeroterma pe pozitia 1).
    Attached Files

    Leave a comment:


  • o8MeLC
    replied
    chiar sunt curios sa vad cum iti sta tie relantiul la 500 rot. Te rog sa faci o poza sa vedem si noi si poate si un filmulet. La mine la 500 masina trepideaza destul de serios.

    Leave a comment:


  • georgeggg
    replied
    adevarul e k nu am motorizarea ta, eu ma lupt cu 1.6 mpi, si ma lupt cu el din 2005, aceiasi problema pe care ai descris-o tu eu o am de cand am cumparat masina ... multzi mi-au zis k e din cauza faptului ca masina atunci cand e la relanti sta la 500rot/min si cica ar fi trebuit sa fie p la 800 ... nu m-am preocupat sa intreb de acesta problema p altii si dupa un timp(dupa ce m-am obisnuit) am inceput nici sa nu mai iau in seama acest lucru. cert este ca nu am avut nicio problema tehnica legata de acest aspect pana acum desi am peste 120000 km facuti.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google