Mers Usor Neregulat In Regim Ralanti
Collapse
X
-
Am si eu o mica problema(scuze initiatorului ca ma bag si eu dar am zis sa numai deschid alt thread).Dupa ce merg cu ea turata 4000-5500rpm de exemplu la o liniuta sau ture prin oras cand o scot pe liber sau calc ambreiajul da sa moara adica acu de la turometru se duce la 500rpm adica jos de tot si uneori chiar mi se opreste.Dupa ce o repornesc numai face asa merge frumos cum trebuie la 750rpm nu fluctueaza.Deci repet asta se intampla doar dupa ce ii dau in gura, daca nu ii dau nu am treaba cu chestia asta.Poate sa fie de la aer fals(mentionez ca am observat garnitura de la carcasa dinspre filtru de aer unde intra in clapeta cam mancata adica, asa scorojita ca sa zic asa)??
Leave a comment:
-
si mie de ceva vreme imi fluctueaza foarte fin relantiul .
cand creste...tremura masina , o simt toata (vibratii fine) , cand scade...nu mai simt nimic.
cam din 3-3 secunde face treaba asta.
motorasul pas cu pas il banui eu , o sa`l scot sa`l curat...sa vedem cum se misca dupa.
Leave a comment:
-
salut baieti, am si eu o nelamurire, am achizitionat prin august un logan 1.6 16v, si a mers totul bine pana acum o saptamana, cand a dat frigul...porneste bine frumos se duce pana al 2000 de rotati, dupaia cate la 0 si se opreste motorul ii mai dau odata...tot asa face...si dupaia parca nu mai trage oare ce o fi avand? ca nu imi apare nici un bec in bord aprins...va multumesc si scuzati ca am lasat atatea postari...
Leave a comment:
-
Originally posted by gion View PostAveti dreptate in ceea ce priveste faptul ca turatia pleaca de la 500rpm. Acum m-am uitat mai bine.
Deci imi revizuiesc spusele astfel: In mod normal acul turometrului sta ca in poza atasata dar se intimpla sa scada si sub linia de 750 rpm stind la un semafor mai lung cu piciorul pe frina. Mentionez ca in acel moment nu pornesc si nu opresc nici un consumator, nu rotesc volanul deci nu ar fi nici un motiv.(pornit doar lumini intilnire, radio si aeroterma pe pozitia 1).
Din cate inteleg aici, scaderea turatiei motorului si coborarea pedalei de frana,pare sa cada in responsabilitatea servofranei care functioneaza pe baza vacuumului.Cum la motoarele pe benzina vacuumul provine din admisie, corectia regimului relanti nu se face intotdeauna promt.
Leave a comment:
-
Asa e, ori sta pe loc fara frana ori ii trag 1-2 dinti la frana de mana. Plus ca e enervant pentru cel din spate sa stea 60-90 de secunde sa iti admire stopurile.
Leave a comment:
-
incearca sa nu mai stai cu piciorul pe frana la semafor. tragi un dinte frana de mana
Leave a comment:
-
faptul ca scaderea de turatie cu mai mult de 10-20 rpm, eu aproximind cam 100 rpm, sa zicem ca poate fi trecut cu vederea, insa pentru ca e insotita de coborirea pedalei de frina(nu cu mult, insa sesizabil la picior) mi se pare ceva dubios...dar voi incerca sa intreb si la service cind voi merge la prima revizie.
Leave a comment:
-
nu mai da quote la ultimul mesaj. se intelege ca imi raspunzi mie
sincer ? cred ca nu are nimic masina ta. este normal ca motorul sa aibe fluctuatii de 10 - 20 rpm. perfect normal
Leave a comment:
-
Originally posted by alessandro View Posteste normal ca frana sa influenteze ralantiul.
mastervacul isi vacum din plenum pentru a functiona.
Chestia e ca nu apare tot timpul...
Leave a comment:
-
este normal ca frana sa influenteze ralantiul.
mastervacul isi vacum din plenum pentru a functiona.
Leave a comment:
-
Aveti dreptate in ceea ce priveste faptul ca turatia pleaca de la 500rpm. Acum m-am uitat mai bine.
Deci imi revizuiesc spusele astfel: In mod normal acul turometrului sta ca in poza atasata dar se intimpla sa scada si sub linia de 750 rpm stind la un semafor mai lung cu piciorul pe frina. Mentionez ca in acel moment nu pornesc si nu opresc nici un consumator, nu rotesc volanul deci nu ar fi nici un motiv.(pornit doar lumini intilnire, radio si aeroterma pe pozitia 1).Attached Files
Leave a comment:
-
chiar sunt curios sa vad cum iti sta tie relantiul la 500 rot. Te rog sa faci o poza sa vedem si noi si poate si un filmulet. La mine la 500 masina trepideaza destul de serios.
Leave a comment:
-
adevarul e k nu am motorizarea ta, eu ma lupt cu 1.6 mpi, si ma lupt cu el din 2005, aceiasi problema pe care ai descris-o tu eu o am de cand am cumparat masina ... multzi mi-au zis k e din cauza faptului ca masina atunci cand e la relanti sta la 500rot/min si cica ar fi trebuit sa fie p la 800 ... nu m-am preocupat sa intreb de acesta problema p altii si dupa un timp(dupa ce m-am obisnuit) am inceput nici sa nu mai iau in seama acest lucru. cert este ca nu am avut nicio problema tehnica legata de acest aspect pana acum desi am peste 120000 km facuti.
Leave a comment:
Leave a comment: