Mers Usor Neregulat In Regim Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alessandro
    replied
    nu prea are legatura aerul fals cu tremuratul. alta e cauza

    Leave a comment:


  • Anakin
    replied
    Si ce sa-i fac, sa-l las sa tremure asa ?

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    ala pe care scrie renault 16v e colectorul/galeria de admisie. e riscant sa dai clapeta jos. este unu din problemele motorului k4m. etansarea corpului clapeta

    Leave a comment:


  • Anakin
    replied
    Ca sa verific corpul clapetei trebuie sa dau jos capacul ala negru al motorului pe care scrie "Renault 16v" ?

    Leave a comment:


  • ion_R5
    replied
    Atunci verifica corpul clapetei, garnituri.... Vezi daca are joc la ax. (pune-i o picatura de ulei de motor curat)

    Leave a comment:


  • Anakin
    replied
    A mea la pornire se comporta absolut normal, asta daca stiu eu ce inseamna normal. O am din aprilie, deci n-am prins friguri mari cu ea. Porneste pe la 1250 rpm iar dupa vreo 3-4 secunde se razgindeste si scade la 750 rpm. Probabil in functie de temperatura mediului ambiant. Iar in legatura cu tremuratul mie mi se pare ca la rece nu tremura chiar si cind scade turatia la 750. Tremuratul apare la cald.

    Leave a comment:


  • ddor71
    replied
    A mea are acest mers usor neregulat de cand am luat-o, mai mult sau mai putin. Sunt momente cand mi se pare ca merge multumitor de rotund, alteori esapamentul trepideaza destul de tare.
    Nu se pune problema suportilor motorului, nu are legatura cu benzina, nu merge in trei bujii ci mai degraba pare sa aiba legatura cu ,,aerul inspirat".
    De ceva vreme insa, la pornire, chiar nu imi place cum merge, parca este sugrumat, amestecul nu pare cel corect sau parca pur si simplu un injector nu lucreaza corect.
    Uneori porneste dupa o cheie usor mai lunga mai ales de cand s-a incalzit vremea.
    Pornirea este cu turometrul la aprox. 1250 rtm pentru ca doua secunde mai tarziu sa scada la putin sub 1000 apoi se mai gandeste putin si urca pe la 1100 de unde scade lent pana la 750 dar destul de balbait.
    Niciodata nu mi s-a aprins martorul in bord si la cele 4 verificari pe calculator cu ocazia reviziilor nu a fost gasita nici o eroare.
    Bujiile le-am schimbat anul trecut, au cam 13000 km de functionare.
    In sarcina totul pare normal. Cat de cat relevant ar fi incercarea de a atinge viteza maxima sau un demaraj 0-100 dar nu am avut ocazia in ultima vreme.
    Eu nu menajez motorul, al meu vede frecvent turatii mari in sarcina mare, cu alte cuvinte conduc sportiv.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    daca aerul fals este in cantitate suficient de mica motorasul pas cu pas este capabil sa il regleze.

    Leave a comment:


  • logan1616v
    replied
    Si eu confirm acest fapt la ralanti.

    In plus am mai observat ca la unele porniri parca nu pleaca toti caii putere ai motorului, masina "trage" mai slab, cam ca 1.6MPI-ul.
    Situatia se remediaza dupa oprire si repornire dar nu de fiecare data.

    Leave a comment:


  • Anakin
    replied
    Acul turometrului sta FIX la prima linie sub 1000 rpm, deci 750 rpm banuiesc...

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    v-a zis alessandro mai sus, aer fals. si nu se tureaza de nebun ca sa urce ralanti-ul, ci exact asa face, ba 750 ba 770 ba 800rpm...si sigur e de la aer fals. una din surse e corpul clapeta a doua e chiar senzorul de presiune de pe galeria de admisie (cilindrul 3, daca nu ma insel) care nu etanseaza bine cu galeria. si mai e si furtunul de recirculare vapori din baie sau capacul distributiei

    Leave a comment:


  • cos_min_i
    replied
    daca trage aer fals se tureaza motorul singut... in cate ture iti sta relantiul ?

    Leave a comment:


  • Anakin
    replied
    Am schimbat azi bobinele de inductie, adica am pus cite doua noi...Am incercat toate combinatiile posibile, motorul face absolut la fel. Nu se simte in sarcina, la viteza, de tras trage zic eu OK, doar in regim ralanti are un usor tremurat... Cred ca o sa ma indrept spre filtrul de aer....se poate sa fie garnitura corp clapeta acceleratie dusa si sa traga aer fals ???

    Leave a comment:


  • ciush
    replied
    @wizar70 daca vibreaza de la o anumita viteza in sus, ai probleme la partea de rulare: dezchilibru jante, jante strambe, mizerie pe o parte a jantei, cauciuc uzat neuniform, pivot...
    daca iti vibreaza la anumite turatii ale motorului, atunci sa iti faci probleme pt motor...

    Leave a comment:


  • wizar70
    replied
    Salut

    Aceeasi problema o am si eu ca Anakin doar ca loganul meu are 114000km am schimbat bujii fisele la bujii am curatat injectoarele ,uleiul ,filtrele si pompa de bezina(o caruta de bani) si de la 80km in sus cand decelerez imi vibreaza foarte tare schimbatorul de viteza.Tapoanele motor sunt ok verificate in service.Am dus-o la reprezentanta service la tester si n-a dat nici o eroare motorul pornit pe loc si in sarcina.
    Are cineva o idee ce altceva ar putea fi?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google