Consum 1.6 E5...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • moldi1969
    replied
    Filtru aer

    Da se poate sa fie filtrul de vina,eu am avut un filtru Clean Filters si aveam consumul cu 0,5 l mai mare la suta de km.,am pus un filtru mann si totul s-a schimbat,acum la drum lung am scos 5,7 cu 4 persoane mers in limite normale.
    Last edited by 77sky; 5 March 2014, 22:07.

    Leave a comment:


  • stolniceanulucian
    replied
    Originally posted by Log-in View Post
    Am luat un Logan 1,6 85 cp, la 20000 km, fabricat in mai 2011.
    Am mers cu el la 2500-2800 ture si mi-a scos un consum in Bucuresti de 12,5 l/100km.
    In carte scrie sa folosesti trapta de viteza cea mai mare cu putinta la viteza cu care circuli. Ca urmare, am mers si cu 2000 ture, dar consumul a ramas acelasi.
    Am fost la un drum intins, 600 km dus - intors, mers cu aprox. 75-80 km/h in localitati si 90-120 km/h in afara, iar consumul afisat de CB a fost 8,4 l/100km.
    Credeti ca este ceva defect?
    Schimba filtrul de aer de la motor, urgent.

    Leave a comment:


  • balooo
    replied
    Salut. Daca va ajuta cu ceva, va atasez tabelul meu cu consumul masinii intr-un an si un pic de la achizitie. Pe parcurs am facut diverse teste de condus, pentru a putea stabili atat afara cat si in oras un regim de mers optim. Gasiti explicatiile la rubrica "Observatii". Dupa un an de zile, voi incepe sa alimentez ceva mai rar iar din 4 categorii de regimuri de mers vor ramane doar 2. Si anume cele de la alimentarile cu nr. 27 si 28. (ultimele). Daca sunt ceva nelamuriri, va stau la dispozitie.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • policr
    replied
    salut,
    drum timisoara-lugoj-deva-sibiu-brasov-pasul oituz-bacau-iasi-tg neamt-tg mures-alba iulia-sebes-deva-lugoj-timisoara consum mediu 5.9%, viteza medie de deplasare 68.8Km/h.
    trebuie sa specific ca unde a fost posibilitatea, am mers pe autostrada, pe E85 in localitati 70km/h in afara 100-110 km/h.
    acum vorbind strict de utilizare in oras, in Timisoara, unde se desfasoara lucrari de amploare, vara consumul mediu nu scade sub 11 % cu aer conditionat functional.
    masina in treptele 4 si 5 trage minunat,in rest daca o ti numai in primele 3 trepte iasa consumul de mai sus.

    Leave a comment:


  • Rac
    replied
    Motorul de 1,6 E5 85 cp,consuma extrem de bine in conditii de exploatare normala.Dokker-ul meu la mers normal, 2 persoane, arata un consum mixt intre 6,7% si 7,7%(depinde de de calitatea drumurilor si de ciclul urban).In schimb la munte,urcat continuu 50-60 km,incarcat la maxim consum 10%(CB resetat cand a inceput urcarea).

    Leave a comment:


  • phanes
    replied
    5000 km in 2 saptamani, tot felul de drumuri, de la aglomeratia din Iasi, Piatra Neamt, Cluj, Satu Mare la autostrada, europene, nationale, comunale... de la asfalt pana la piatra si macadam, cu masina incarcata pana la goala...
    Mixt? 6.3 l/100km (mers de la 150 km/h in jos... viteza mereu in conformitatea traficilui si a starii drumului)

    Deci se poate...

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    In afara ar fi trebuit la viteza respectiva de 100-120 km/h sa ai un consum de sub 7l/100. Eu am avut 8,5 cu tot cu autostrada unde am mers numai cu 150-160 km/h. Du masina la o diagnoza ceva.

    Leave a comment:


  • Log-in
    replied
    Dati-va cu parerea...

    Am luat un Logan 1,6 85 cp, la 20000 km, fabricat in mai 2011.
    Am mers cu el la 2500-2800 ture si mi-a scos un consum in Bucuresti de 12,5 l/100km.
    In carte scrie sa folosesti trapta de viteza cea mai mare cu putinta la viteza cu care circuli. Ca urmare, am mers si cu 2000 ture, dar consumul a ramas acelasi.
    Am fost la un drum intins, 600 km dus - intors, mers cu aprox. 75-80 km/h in localitati si 90-120 km/h in afara, iar consumul afisat de CB a fost 8,4 l/100km.
    Credeti ca este ceva defect?

    Leave a comment:


  • phanes
    replied
    nu am spus ca am alergato tot drumul, k altfel imi dadea 11 (ca am mai facut treaba asta... i-am dat pe portiuni in rampa... drepte... in rest... la vale l`am tinut in frana de moror ca sa echilibrez consumul... sportiv, sportiv, dar totusi... n`am bensinarie in fundu` curtii... oricum, mi-am atins scopul... i-am dat si ceva sunet in toba si mi-am speriat un pic si ocupantii...

    Leave a comment:


  • ingerulol
    replied
    Daca alergi bine masina , bine de tot cum zici tu , nu o scazi sub 10 chiar daca e drum intins

    Leave a comment:


  • phanes
    replied
    adik?
    vrei poza comp de bord de proba? ca nu am mai scos golanul din parcare d`atunci...
    ce interes as avea sa mint? doar nu eu sunt patron la Dacia...

    Leave a comment:


  • ingerulol
    replied
    `MANCI Castane ! ca sa nu zic ***** !

    Leave a comment:


  • phanes
    replied
    I`am dat si eu... asa, pe neiertate pe drumul spre tara (sate, serpente spin padure, etc...)
    Schimbat la 4500-5500 rpm... condus f agresiv, masina fiind cun 4 pers in masina si am vrut sa`i sperii oleaca...
    Rezultatul... 8.9l/100km
    Deci, la schimbari de viteza multe (nici pe drum drept nu m-am atins de a 5a) ), in ture multe... mi-a dat un consum de oras de ora de varf...
    Nu am iertat-o si m-am golanit putin innainte sa vina iarna...)

    Leave a comment:


  • LOGANUTZU
    replied
    da de la 8,2 s-a dus direct la 8,8 a trebuit sa o mai alerg prin oras plus ca stai de mori de nervi la semafoare gen crangasi cei care stiu simti efectiv ca innebunesti!

    Leave a comment:


  • policr
    replied
    va invidiez cu consumurile voastre, dar eu in timisoara, circulatie numai in orele de varf, cu cauciucuri de iarna , nu scad sub 11%, drumuri peste 5 km

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google