Bara De Torsiune Fata Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bogdan83
    replied
    Servus
    Depinde de modul de prindere al barei stabilizatoare ptr modelul tău.La logan 1 bara se prinde in patru puncte, doua pe lonjeroane si doua pe brațele suspensiei. La lonjeroane ai
    nevoie de doua bucși simple iar la brațe de bielete bara stabilizatoare.
    Probabil la modelul 2016 prinderea bieletelor este făcută cu un cap ptr șasiu si un cap ptr bara stabilizatoare. Este doar o presupunere, nu cunosc in realitate cum sta treaba.
    Respecte

    Leave a comment:


  • gebar
    replied
    Am un logan 1.2 din 2016 venit din fabrica fara bara stabilizatoare.Am o bara ramasa de la un logan 1.4 .Oare se potriveste pe loganul 1.2?Multumesc

    Leave a comment:


  • Martian
    replied
    ady1985, e perfect adevarat ce spui tu despre bara de torsiune.
    Nelamurirea mea e aia cu logan2... Adica... e logan faza 2?? Sau e loganul asta nou??

    Leave a comment:


  • ady1985
    replied
    Gluma buna

    Originally posted by SELU View Post
    Cine imi poate da un raspuns de ce "noua Dacie Logan" nu are bara de torsiune pe rotile din fata,pe cand tipurile mai vechi,au aceasta piesa,care dupa parerea mea nu era montata degeaba !
    Toate autoturismele au bara stabilizatoare si nu bara de torsiune. Avem si cateva modele cu bara de torsiune : Citroen sau OLTCIT CLUB etc. Aceste modele nu au arc!!!! Dacia logan2 are doar montata invers bara stabilizatoare nu se vede bine, dar exista!!! Acest lucru se datoreaza ESC-ului. ( era incomod la asamblare,) plus confera rezistenta mecanica mai buna la impact frontal. Numai bine!

    Leave a comment:


  • yrman
    replied
    Ar fii fost bine daca ziceai atunci. Primeau si altii moca acest element.

    Leave a comment:


  • smaci
    replied
    Eu am apelat la protectia consumatorului si bineinteles am primit o scrisoare sa ma prezint la service pt montarea acestui element. Cei de la dacia au primit o amenda de 36mil lei vechi. Prima data mau tinut cu vorbe si la urma am cerut in scris , deoarece eu am fost dus in eroare de catre reprezentanta ca la acest model de autoturism in prospect era scris tip Mcperson cu bara stabilizatoare.Conform art. din protectia consumatorului am avut dreptul la despagubiri ori schimbarea autoturismului, cea ce nu.io placut, insa mi-au montat gratuit. Dupa ce mi-au confirmat ca modelul Laureate 1.4 2008 nu are bara stablizatoare, desi cand am platit cash acest autoturism nu mi s-a zis ca uite ba lipseste colierul de la teava de alimentare, ba bara si alte elemente. Eu am inceput sa observ ca se balanganea pe autostrada cu viteza la 120 mai ales la vant puternic. Va spun dupa montare nu am mai simtit acel fenomen.

    Leave a comment:


  • yrman
    replied
    Cu singuranta 1300 nu ruginea, poate 1310 ... 1300 a avut o tabla a naibii de buna pe ea. La logan visezi sa ai asa tabla.

    Leave a comment:


  • Martian
    replied
    einstein1984, Dacia 1300 cu siguranta ruginea mai repede...

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Originally posted by Martian View Post
    As mai fi zis multe de bine despre Oltcit, dar e in afara subiectului...
    Oare s-a gandit cineva sa faca un topic cu Logan vs Oltcit?
    Tare as fi curios sa stiu daca ruginea vreo masina mai repede ca oltcitul.

    Leave a comment:


  • Martian
    replied
    Concluzia... Oltcit rulzzzzzzz!!!!! )

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Originally posted by Ronin View Post
    Oltcit am avut si eu vreo 4 si intradevar tot ansamblu punte fata era conceput altfel si intradevar se tinea bine in curbe mai ales daca o lasai un pic mai jos si intareai suspensia.............
    Daca o tranteai pe burta suspensia devenea mai rigida. Dintr-o greseala de montaj o parte am lasat-o mai jos si atunci mi-a venit idee sa o las toata pe burta (cred ca numai vreo 10 cm avea garda la sol)

    Pe curbe dadeam clasa la Golf2, nu se putea tine de mine, motorul micut (1.1) dar oricum mai nervos decat o Dacia 1310 )
    O masina buna dar nu pt romani la vremurile acelea.

    Leave a comment:


  • Martian
    replied
    As mai fi zis multe de bine despre Oltcit, dar e in afara subiectului...
    Oare s-a gandit cineva sa faca un topic cu Logan vs Oltcit?

    Leave a comment:


  • Ronin
    replied
    Oltcit am avut si eu vreo 4 si intradevar tot ansamblu punte fata era conceput altfel si intradevar se tinea bine in curbe mai ales daca o lasai un pic mai jos si intareai suspensia, eu l-am alergat pe unu cu o Micra pana a gafait, nu-i venea sa creada ca se tine Oltcitu asa bine pe sosea.

    Leave a comment:


  • Martian
    replied
    Ronin, exista si fara bara stabilizatoare, al meu Logan din 2009 e asa...

    Parerile despre cat de tare se simte diferenta intre masinile echipate cu stabilizatoare si cele fara sunt impartite... Eu am condus Logan cu bara stabilizatoare si chiar am fost atent la comportamentul masinii si... n-am simtit vreo diferenta.

    Tind sa cred ca Seba are dreptate cu ce a spus cateva posturi mai sus... e si o chestie psihologica...

    Ziceam de Oltcit si mai devreme... nu avea stabilizatoare, dar avea o suspensie ma rigida... nu se legana si statea bine in curbe...

    Leave a comment:


  • Ronin
    replied
    Scuze de greseala, ai dreptate Martian, subviratoare sunt cele cu tr. av. Despre stabilizatoare spate iar am gresit deoarece am vazut si pe alte masini, tr. fata sau spate sau integral. Clar ca Loganul e moale la suspensie si are nevoie de stabilizatoare dar nu am inteles exact, exista Logane din fabrica fara stabilizatoare fata? asta e crima daca e asa. Eu la a mea am avut rupt un tirant de la stabilizatoare si valsa de mama focului dar fara bara de tot!?.

    Asa, imi pare rau ca scriu in alta postare, dar eu unu nu am observat nici o bara stabilizatoare nici la Dacia cea veche nici la Logan pe spate in schimb la Niva ce o am in dotare are o ditamai bara stabilizatoare ca nu tre sa te apleci ca sa o vezi.
    Last edited by Ronin; 13 December 2012, 20:04. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google