Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5
Collapse
X
-
Sir Andrew : de cand ai oprit motorul dupa cei ~500 km in afara si 15 in oras si pana ai facut pornirea filmata, cat timp a trecut? ai oprit motorul si l-ai pornit imediat sau l-ai mai lasat la racit 10 15 min?
-
Eu zic ca e in regula. Nu mi-a facut figuri pana acum. Din cand in cand mai fluctueaza turatia putin, cand sta la relanti. Dar eu zic ca e normal. Si chiar cand misc volanul sau dau treapta 1-2 de caldura creste putin turatia, apoi revine mai jos.
Leave a comment:
-
Pornirea motorului meu, la cald, dupa cca 520 km in afara si vreo 10-15 in Galati.
Last edited by Sir Andrew; 10 April 2012, 16:10.
Leave a comment:
-
Originally posted by Sir Andrew View PostMie mi s-a aprins martorul ala, de bujii incandescente, conform manualului, desi nu am diesel, a doua zi dupa ce am cumparat-o. Ceasurile sunt standard atat pe diesel cat si pe benzina si s-a aprins aiurea. M-am dus la service si in jumatate de ora eram gata de plecare. Au resoftat computerul.
Legat de fluctuatia la relanti aia nu e problema. Orice miscare a volanului, dai drumul la AC, caldura, atingi frana turatia fluctueaza foarte putin. Eu nu vad o problema in asta. De fapt nici nu cred ca e o problema.
Becul ala se aprindea din cauza unui senzor de detonatie sau de presiune, nu mai tin minte , la euro 5 1.6 16v si s-a rezolvat printr-o resoftare facuta de reprezentanta,era un defect de fabricatie din soft.Acu daca nu l-ai resoftat niciodata pentru update,e posibil sa fie problema respectiva,daca a fost resoftat e posibil sa fi aparut alta.
Leave a comment:
-
Originally posted by Sir Andrew View PostMie mi s-a aprins martorul ala, de bujii incandescente, conform manualului, desi nu am diesel, a doua zi dupa ce am cumparat-o. Ceasurile sunt standard atat pe diesel cat si pe benzina si s-a aprins aiurea. M-am dus la service si in jumatate de ora eram gata de plecare. Au resoftat computerul.
Legat de fluctuatia la relanti aia nu e problema. Orice miscare a volanului, dai drumul la AC, caldura, atingi frana turatia fluctueaza foarte putin. Eu nu vad o problema in asta. De fapt nici nu cred ca e o problema.
Leave a comment:
-
Mie mi s-a aprins martorul ala, de bujii incandescente, conform manualului, desi nu am diesel, a doua zi dupa ce am cumparat-o. Ceasurile sunt standard atat pe diesel cat si pe benzina si s-a aprins aiurea. M-am dus la service si in jumatate de ora eram gata de plecare. Au resoftat computerul.
Legat de fluctuatia la relanti aia nu e problema. Orice miscare a volanului, dai drumul la AC, caldura, atingi frana turatia fluctueaza foarte putin. Eu nu vad o problema in asta. De fapt nici nu cred ca e o problema.
Leave a comment:
-
asa am pati si eu tot la semafor mi sa aprins si mie martorul ala,si am fost la servis si mi-a bagat softul al nou plus doua buji arse.
Leave a comment:
-
Cresterea de relanti e exact la relanti, fara sa apsa pedala sau ceva. Insa mai scriu o data la vocea clientului, iar maine ma duc inapoi la ei sa vada ce e.
nu mai cita postul anterior
Leave a comment:
-
atunci ori ai celebra problema cu unul din senzori si trebuie resoftata masina,din cate am inteles au resoftat o gramada,ori dorel a n-a strans vreo mufa cum trebuie.Becul ala inseamna orice eroare pe partea de injectie a masinii de natura electronica,incoerenta trackuri pedala acceleratie cu clapeta acceleratie,map sensor defect,senzor detonatii defect,clapeta defecta,pedala defecta etc.Mergi inapoi sa citeasca codul de oroare.
oricum cresterea aia mica de relanti nu mi se pare cine stie si nici defect nu cred ca ar fi,cresterea aia o poti avea si cand apesi pedala de frana,cand misti un pic de volan etc...
Leave a comment:
-
fluctuatia aia nu cred ca e ceva foarte trist,cat despre bec , poate au pus contactul cu clapeta scoasa... cine stie
Leave a comment:
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postproblema de reinitializare n-ar trebui sa fie , ca abia la cateva secunde dupa pornire ar trebui sa intre in corectii ,nu in momentul pornirii,iar adaptivii aia nu au de ce sa ii dea peste cap asa de la sine.1.6 16v cu euro 5 are clapeta electronica,sa ma anunti si pe mine cand o sa ii gaseasca motorasul pas cu pas
Leave a comment:
-
problema de reinitializare n-ar trebui sa fie , ca abia la cateva secunde dupa pornire ar trebui sa intre in corectii ,nu in momentul pornirii,iar adaptivii aia nu au de ce sa ii dea peste cap asa de la sine.1.6 16v cu euro 5 are clapeta electronica,sa ma anunti si pe mine cand o sa ii gaseasca motorasul pas cu pas
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: