Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gekaneu
    replied
    Sir Andrew : de cand ai oprit motorul dupa cei ~500 km in afara si 15 in oras si pana ai facut pornirea filmata, cat timp a trecut? ai oprit motorul si l-ai pornit imediat sau l-ai mai lasat la racit 10 15 min?

    Leave a comment:


  • Sir Andrew
    replied
    Eu zic ca e in regula. Nu mi-a facut figuri pana acum. Din cand in cand mai fluctueaza turatia putin, cand sta la relanti. Dar eu zic ca e normal. Si chiar cand misc volanul sau dau treapta 1-2 de caldura creste putin turatia, apoi revine mai jos.

    Leave a comment:


  • Luk
    replied
    Pare Ok, sau mi se pare .

    Leave a comment:


  • Sir Andrew
    replied
    Pornirea motorului meu, la cald, dupa cca 520 km in afara si vreo 10-15 in Galati.
    Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
    Last edited by Sir Andrew; 10 April 2012, 16:10.

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    Originally posted by Sir Andrew View Post
    Mie mi s-a aprins martorul ala, de bujii incandescente, conform manualului, desi nu am diesel, a doua zi dupa ce am cumparat-o. Ceasurile sunt standard atat pe diesel cat si pe benzina si s-a aprins aiurea. M-am dus la service si in jumatate de ora eram gata de plecare. Au resoftat computerul.

    Legat de fluctuatia la relanti aia nu e problema. Orice miscare a volanului, dai drumul la AC, caldura, atingi frana turatia fluctueaza foarte putin. Eu nu vad o problema in asta. De fapt nici nu cred ca e o problema.
    din cauza ca 16vul euro 5 are clapeta electronica,iar defectiunile la injectie din punct de vedere electronic se semnaleaza prin martorul respectiv , nu prin check engine cum se facea la loganele mai vechi si clapeta mecanica,insa nu are nicio treaba motivele pentru care becul respectiv se aprinde la diesel cu motivele pentru care se aprinde la benzinar, cum ar fi la diesel...bujiile incandescente
    Becul ala se aprindea din cauza unui senzor de detonatie sau de presiune, nu mai tin minte , la euro 5 1.6 16v si s-a rezolvat printr-o resoftare facuta de reprezentanta,era un defect de fabricatie din soft.Acu daca nu l-ai resoftat niciodata pentru update,e posibil sa fie problema respectiva,daca a fost resoftat e posibil sa fi aparut alta.

    Leave a comment:


  • Luk
    replied
    Originally posted by Sir Andrew View Post
    Mie mi s-a aprins martorul ala, de bujii incandescente, conform manualului, desi nu am diesel, a doua zi dupa ce am cumparat-o. Ceasurile sunt standard atat pe diesel cat si pe benzina si s-a aprins aiurea. M-am dus la service si in jumatate de ora eram gata de plecare. Au resoftat computerul.

    Legat de fluctuatia la relanti aia nu e problema. Orice miscare a volanului, dai drumul la AC, caldura, atingi frana turatia fluctueaza foarte putin. Eu nu vad o problema in asta. De fapt nici nu cred ca e o problema.
    Gresit, fluctuatia e fara sa ating nimic. Doar frana de mana trasa.

    Leave a comment:


  • Sir Andrew
    replied
    Mie mi s-a aprins martorul ala, de bujii incandescente, conform manualului, desi nu am diesel, a doua zi dupa ce am cumparat-o. Ceasurile sunt standard atat pe diesel cat si pe benzina si s-a aprins aiurea. M-am dus la service si in jumatate de ora eram gata de plecare. Au resoftat computerul.

    Legat de fluctuatia la relanti aia nu e problema. Orice miscare a volanului, dai drumul la AC, caldura, atingi frana turatia fluctueaza foarte putin. Eu nu vad o problema in asta. De fapt nici nu cred ca e o problema.

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    tu ai diesel,e alta poveste.

    Leave a comment:


  • cosmin83
    replied
    asa am pati si eu tot la semafor mi sa aprins si mie martorul ala,si am fost la servis si mi-a bagat softul al nou plus doua buji arse.

    Leave a comment:


  • Luk
    replied
    Cresterea de relanti e exact la relanti, fara sa apsa pedala sau ceva. Insa mai scriu o data la vocea clientului, iar maine ma duc inapoi la ei sa vada ce e.

    nu mai cita postul anterior

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    atunci ori ai celebra problema cu unul din senzori si trebuie resoftata masina,din cate am inteles au resoftat o gramada,ori dorel a n-a strans vreo mufa cum trebuie.Becul ala inseamna orice eroare pe partea de injectie a masinii de natura electronica,incoerenta trackuri pedala acceleratie cu clapeta acceleratie,map sensor defect,senzor detonatii defect,clapeta defecta,pedala defecta etc.Mergi inapoi sa citeasca codul de oroare.
    oricum cresterea aia mica de relanti nu mi se pare cine stie si nici defect nu cred ca ar fi,cresterea aia o poti avea si cand apesi pedala de frana,cand misti un pic de volan etc...

    Leave a comment:


  • Luk
    replied
    Nu Cristi, becu s-a aprins in mers, de fapt la semafor.
    Last edited by Cristi_Xp; 5 April 2012, 20:49.

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    fluctuatia aia nu cred ca e ceva foarte trist,cat despre bec , poate au pus contactul cu clapeta scoasa... cine stie

    Leave a comment:


  • Luk
    replied
    Originally posted by Cristi_Xp View Post
    problema de reinitializare n-ar trebui sa fie , ca abia la cateva secunde dupa pornire ar trebui sa intre in corectii ,nu in momentul pornirii,iar adaptivii aia nu au de ce sa ii dea peste cap asa de la sine.1.6 16v cu euro 5 are clapeta electronica,sa ma anunti si pe mine cand o sa ii gaseasca motorasul pas cu pas
    Niste neseriosi, au curatat clapeta si acum m-am intors de unde am inceput. Fluctuatii la relanti si un led aprins in bord. Desi Caremil nu uita sa treaca ca totu este in regula. (http://www.youtube.com/watch?v=Pj2Xkiriu1k) (http://www.youtube.com/watch?v=BeY_fTw8Fw8)
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    problema de reinitializare n-ar trebui sa fie , ca abia la cateva secunde dupa pornire ar trebui sa intre in corectii ,nu in momentul pornirii,iar adaptivii aia nu au de ce sa ii dea peste cap asa de la sine.1.6 16v cu euro 5 are clapeta electronica,sa ma anunti si pe mine cand o sa ii gaseasca motorasul pas cu pas

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google