Originally posted by Cristi_Xp
View Post
Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5
Collapse
X
-
Last edited by Luk; 4 April 2012, 20:52.
-
Originally posted by Luk View PostDin Iulie anu trecut pana acum a murit de 3 ori. In general se ridica la valoare normala. Atunci cand s-a oprit facusem un drum pe niste dealuri la distanta de iasi. La mers prin oras se ridica inapoi. Ideea e ca las motor-ul oprit 10 min, dupa care la prima cheie cade. La a 2 incepe sa nu mai faca. Daca las din nou 5-10 minute cade iar.
Leave a comment:
-
e din cauza ca se raceste un pic masina si vede alta temperatura la apa si din cauza ca harta de injectie o fi facuta cu picioarele , are niste valori de relanti aiurea pentru temperatura respectiva.Eu la clio aveam in harta de injectie configurat pentru temperaturi peste 0 grade un relanti de 1152 rpm , iar pentru temperaturi de sub 0-10-20 grade relanti de 850 rpm si toata iarna la prima pornire murea motorul,doar la temperaturi sub -5 grade.Am modificat in harta valorile respective si am pus o valoare de 1216 rpm pentru pornire sub 0 grade si toata iarna asta n-am avut nicio treaba,asa era configurata geniile de la renault.
Leave a comment:
-
Din Iulie anu trecut pana acum a murit de 3 ori. In general se ridica la valoare normala. Atunci cand s-a oprit facusem un drum pe niste dealuri la distanta de iasi. La mers prin oras se ridica inapoi. Ideea e ca las motor-ul oprit 10 min, dupa care la prima cheie cade. La a 2 incepe sa nu mai faca. Daca las din nou 5-10 minute cade iar.
Leave a comment:
-
Originally posted by Luk View PostInca un filmulet cu ce se intampla la pornire.
(http://www.youtube.com/watch?v=4V8VC...ature=youtu.be)
Leave a comment:
-
Originally posted by Luk View PostTe referi la fluctuatii relanti ca in clip (http://www.youtube.com/watch?v=Pj2Xkiriu1k)
Normal nu mi se pare cand o pornesti sa se tureze apoi sa coboare aproape de zero si apoi sa urce in 700 rpm.
Dar daca in 30k km nu sunt probleme de ce ar trebui sa ne facem griji.
Eu am obsrvat si la mine chestia asta insa nu tot timpul. Am zis ca poate si din cauza benzinei, temperaturii etc. Desi acul la mine nu se duce chiar la prima liniuta de jos ci intre prima mai mare si a doua liniuta mai mica.
In momentul cand nu o sa o mai pot porni atunci o sa-mi zic ca am luat țeapă.
Dati-o naibii ca e doar un fier.Last edited by Sir Andrew; 3 April 2012, 12:27.
Leave a comment:
-
Inca un filmulet cu ce se intampla la pornire.
(http://www.youtube.com/watch?v=4V8VC...ature=youtu.be)
Leave a comment:
-
Exact ca si voi si masina mea are aceleasi simtome adica mers neregulat la ralanti ca in filmuletul de mai sus. Mai mult decat atat la mersul intins in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie si franez foarte putin la ridicarea piciorului de pe frana masina pleaca de parca as accelera tot asa am simtit si iarna cand foloseam frana de motor, parca se accelera singura. Toate astea se intampla cu motorul cald nefiind vorba de socul automat. Masina am cumparat-o de noua de un an si trei luni , in prezent am 31 000 KM alimentez numai din petrom .Astept alte pareri si eventual rezolvari
Leave a comment:
-
Te referi la fluctuatii relanti ca in clip (http://www.youtube.com/watch?v=Pj2Xkiriu1k)
Leave a comment:
-
LuK...eu am aceeasi problema! Am fost la reprezentanta din constanta, asta dupa ce am facut un mail acid la vocea clientului. M-au sunat sa ma intrebe cum vad rezolvata problema. Le am zis ca nu sunt tehnic Dacia, dar ca vreau un rasp scris din partea lor si daca chiar vor o sugestie de la mine, vad schimbarea corp clapeta injector sau ECU. Mi au schimbat ieri corp clapeta. Dupa montaj nu avea simptome, insa la 15 sec se accelera sg, de la 760rpm la 860 rpm scurt ca un sprit. Au zis ca trebuie sa se calibreze. S a calibrat, dar simptomele de la inceput nu au disparut. Face exact la fel la cald. Nu au rezolvare se pare. Ne am luat o mare Tzeapa cu masinile astea. Colac peste pupaza eu mi am gasit si primele spire de la alternator din culoarea cuprului in gri, semn de arsura, stricare a izolatiei. nu stiu de la ce poate fi dar trebuie schimbat, asta e clar.
Leave a comment:
-
DECI, nimeni nu stie ce au masinele astea, de nu merg cum trebuie. Eu merg pe la Caremil la 2 luni si in afara de teste nimic.
Alte filmulete cu relanti la numar de km diferiti.
(http://www.youtube.com/watch?v=YkebTITxU-g)
(http://www.youtube.com/watch?v=uQGWC6gkKdI)
Leave a comment:
-
prima parte a postului meu era pentru userul PrEsTiGe care nu are nicio treaba cu probleme de pe euro5 , dar s-a bagat sa si voteze in poll.
Leave a comment:
-
Daca te uiti mai sus vei vedea ca am pus un link la cum face masina atunci cand am motor cald. Ma duc la caremil iasi odata la 2 luni si de fiecare data e altceva. Ultima data dupa ce au zis ca au rezolvat, chiar la plecare din parcare a facut la fel. Masina e logan 1,6-16v-105-e5-4500km. Mai vad cand da caldura afara si pe urma caut mod de discutie, nu dau vina pe caremil, dar la cumparare au zis ca e buna. Masina e luata noua-9000 euro
Leave a comment:
-
Originally posted by PrEsTiGe View Postsalut eu am pornit azi masina afara erau -14 grade a pornit turataia s-a ridicat pana la 1300.la un moment dat a scazut turatia pana la 800 dupa a crescut iar la 1200 dupa ir a scazut....iar a crescut si a ramas la 1200 vreo 2 minute pana s-a stabilizat si ajuns la 650 si a ramas acolo... eu am si ceva probleme cu bateria cam ii pe gata ochiul este negru
ma crucesc la ce citesc pe aici .La masina de cateva luni deja sa crape sonda lambda,pai in 5 ani ce se va intampla ?
Aia cu 2 motorase n-am prea inteles`o , da nu cred sa aibe clapeta electronica 2 motorase, sunt 2 trackuri/piste una pentru pozitia clapetei si una pentru pozitia pedalei care trebuie sa se sincronizeze tot timpul,oricum pentru dorel la service care pana acum a lucrat pe 1310 chestiile astea vor fi de natura SFului.Poti cere frumos inginer de la pitesti care sa vina sa analizeze problema,aia macar au idee cu ce se manca,dar ma indoiesc ca nu este cunsocuta problema atata timp cat o gramada se confrunta cu ea.
Leave a comment:
Leave a comment: