Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Luk
    replied
    Originally posted by Cristi_Xp View Post
    e din cauza ca se raceste un pic masina si vede alta temperatura la apa si din cauza ca harta de injectie o fi facuta cu picioarele , are niste valori de relanti aiurea pentru temperatura respectiva.Eu la clio aveam in harta de injectie configurat pentru temperaturi peste 0 grade un relanti de 1152 rpm , iar pentru temperaturi de sub 0-10-20 grade relanti de 850 rpm si toata iarna la prima pornire murea motorul,doar la temperaturi sub -5 grade.Am modificat in harta valorile respective si am pus o valoare de 1216 rpm pentru pornire sub 0 grade si toata iarna asta n-am avut nicio treaba,asa era configurata geniile de la renault.
    Pai cei din Iasi au tot reinitializeaza paramertrii de injectie. Saptamana asta m-au anuntat ca vor sa curete motorasu pas cu pas. Oricum au filmat ceea ce am filmat si eu de mult si e deja postat si au trimis la Pitesti. Desigur ca se intampla dupa ce am trimis email la vocea clientului cu tot cu link-uri de pe youtube.
    Last edited by Luk; 4 April 2012, 20:52.

    Leave a comment:


  • Sir Andrew
    replied
    Originally posted by Luk View Post
    Din Iulie anu trecut pana acum a murit de 3 ori. In general se ridica la valoare normala. Atunci cand s-a oprit facusem un drum pe niste dealuri la distanta de iasi. La mers prin oras se ridica inapoi. Ideea e ca las motor-ul oprit 10 min, dupa care la prima cheie cade. La a 2 incepe sa nu mai faca. Daca las din nou 5-10 minute cade iar.
    Si nu te-ai dus la service, mai e in garantie? WTF...eu nici nu o mai luam din service pana nu o faceau.

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    e din cauza ca se raceste un pic masina si vede alta temperatura la apa si din cauza ca harta de injectie o fi facuta cu picioarele , are niste valori de relanti aiurea pentru temperatura respectiva.Eu la clio aveam in harta de injectie configurat pentru temperaturi peste 0 grade un relanti de 1152 rpm , iar pentru temperaturi de sub 0-10-20 grade relanti de 850 rpm si toata iarna la prima pornire murea motorul,doar la temperaturi sub -5 grade.Am modificat in harta valorile respective si am pus o valoare de 1216 rpm pentru pornire sub 0 grade si toata iarna asta n-am avut nicio treaba,asa era configurata geniile de la renault.

    Leave a comment:


  • Luk
    replied
    Din Iulie anu trecut pana acum a murit de 3 ori. In general se ridica la valoare normala. Atunci cand s-a oprit facusem un drum pe niste dealuri la distanta de iasi. La mers prin oras se ridica inapoi. Ideea e ca las motor-ul oprit 10 min, dupa care la prima cheie cade. La a 2 incepe sa nu mai faca. Daca las din nou 5-10 minute cade iar.

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    Originally posted by Luk View Post
    Inca un filmulet cu ce se intampla la pornire.
    (http://www.youtube.com/watch?v=4V8VC...ature=youtu.be)
    cand e frig afara nu moare motorul in momentul in care coboara asa jos ?

    Leave a comment:


  • Sir Andrew
    replied
    Originally posted by Luk View Post
    Te referi la fluctuatii relanti ca in clip (http://www.youtube.com/watch?v=Pj2Xkiriu1k)
    Nu sunt expert, insa acele fluctuatii, la cele mici ma refer, imi apar cand misc de volan, sau dau drumul la caldura. Insa mie mi se par normale. La fel face si la o Toyota Corola masina de serviciu. Fluctueaza.
    Normal nu mi se pare cand o pornesti sa se tureze apoi sa coboare aproape de zero si apoi sa urce in 700 rpm.
    Dar daca in 30k km nu sunt probleme de ce ar trebui sa ne facem griji.
    Eu am obsrvat si la mine chestia asta insa nu tot timpul. Am zis ca poate si din cauza benzinei, temperaturii etc. Desi acul la mine nu se duce chiar la prima liniuta de jos ci intre prima mai mare si a doua liniuta mai mica.
    In momentul cand nu o sa o mai pot porni atunci o sa-mi zic ca am luat țeapă.
    Dati-o naibii ca e doar un fier.
    Last edited by Sir Andrew; 3 April 2012, 12:27.

    Leave a comment:


  • Luk
    replied
    Inca un filmulet cu ce se intampla la pornire.
    (http://www.youtube.com/watch?v=4V8VC...ature=youtu.be)

    Leave a comment:


  • NOL
    replied
    Exact ca si voi si masina mea are aceleasi simtome adica mers neregulat la ralanti ca in filmuletul de mai sus. Mai mult decat atat la mersul intins in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie si franez foarte putin la ridicarea piciorului de pe frana masina pleaca de parca as accelera tot asa am simtit si iarna cand foloseam frana de motor, parca se accelera singura. Toate astea se intampla cu motorul cald nefiind vorba de socul automat. Masina am cumparat-o de noua de un an si trei luni , in prezent am 31 000 KM alimentez numai din petrom .Astept alte pareri si eventual rezolvari

    Leave a comment:


  • Luk
    replied
    Te referi la fluctuatii relanti ca in clip (http://www.youtube.com/watch?v=Pj2Xkiriu1k)

    Leave a comment:


  • Luk
    replied
    Totusi cum se face ca la unii apare problema si la altii nu.

    Eu cred ca e o eroare pe undeva si nici dacia nu stie pe unde. Vad ca cei fara probleme sunt 6. Mai vedem pe parcurs.
    Last edited by Luk; 25 March 2012, 16:38. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • gekaneu
    replied
    LuK...eu am aceeasi problema! Am fost la reprezentanta din constanta, asta dupa ce am facut un mail acid la vocea clientului. M-au sunat sa ma intrebe cum vad rezolvata problema. Le am zis ca nu sunt tehnic Dacia, dar ca vreau un rasp scris din partea lor si daca chiar vor o sugestie de la mine, vad schimbarea corp clapeta injector sau ECU. Mi au schimbat ieri corp clapeta. Dupa montaj nu avea simptome, insa la 15 sec se accelera sg, de la 760rpm la 860 rpm scurt ca un sprit. Au zis ca trebuie sa se calibreze. S a calibrat, dar simptomele de la inceput nu au disparut. Face exact la fel la cald. Nu au rezolvare se pare. Ne am luat o mare Tzeapa cu masinile astea. Colac peste pupaza eu mi am gasit si primele spire de la alternator din culoarea cuprului in gri, semn de arsura, stricare a izolatiei. nu stiu de la ce poate fi dar trebuie schimbat, asta e clar.

    Leave a comment:


  • Luk
    replied
    DECI, nimeni nu stie ce au masinele astea, de nu merg cum trebuie. Eu merg pe la Caremil la 2 luni si in afara de teste nimic.

    Alte filmulete cu relanti la numar de km diferiti.
    (http://www.youtube.com/watch?v=YkebTITxU-g)
    (http://www.youtube.com/watch?v=uQGWC6gkKdI)
    Last edited by Luk; 23 March 2012, 14:52. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    prima parte a postului meu era pentru userul PrEsTiGe care nu are nicio treaba cu probleme de pe euro5 , dar s-a bagat sa si voteze in poll.

    Leave a comment:


  • Luk
    replied
    Daca te uiti mai sus vei vedea ca am pus un link la cum face masina atunci cand am motor cald. Ma duc la caremil iasi odata la 2 luni si de fiecare data e altceva. Ultima data dupa ce au zis ca au rezolvat, chiar la plecare din parcare a facut la fel. Masina e logan 1,6-16v-105-e5-4500km. Mai vad cand da caldura afara si pe urma caut mod de discutie, nu dau vina pe caremil, dar la cumparare au zis ca e buna. Masina e luata noua-9000 euro

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    Originally posted by PrEsTiGe View Post
    salut eu am pornit azi masina afara erau -14 grade a pornit turataia s-a ridicat pana la 1300.la un moment dat a scazut turatia pana la 800 dupa a crescut iar la 1200 dupa ir a scazut....iar a crescut si a ramas la 1200 vreo 2 minute pana s-a stabilizat si ajuns la 650 si a ramas acolo... eu am si ceva probleme cu bateria cam ii pe gata ochiul este negru
    ai euro 5 , sau te-ai gandit neaparat ca trebuie sa ne impartasesti experienta ? Euro 5 nu are nicio treaba cu electronica cu vechiul euro 4.

    ma crucesc la ce citesc pe aici .La masina de cateva luni deja sa crape sonda lambda,pai in 5 ani ce se va intampla ?
    Aia cu 2 motorase n-am prea inteles`o , da nu cred sa aibe clapeta electronica 2 motorase, sunt 2 trackuri/piste una pentru pozitia clapetei si una pentru pozitia pedalei care trebuie sa se sincronizeze tot timpul,oricum pentru dorel la service care pana acum a lucrat pe 1310 chestiile astea vor fi de natura SFului.Poti cere frumos inginer de la pitesti care sa vina sa analizeze problema,aia macar au idee cu ce se manca,dar ma indoiesc ca nu este cunsocuta problema atata timp cat o gramada se confrunta cu ea.
    Last edited by Cristi_Xp; 3 March 2012, 11:44. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google