Salut!
Am fost miercuri la tester pentru problema cu pornitul la cald. Am lasat masina in service, am lasat-o 15 min, am pus testerul si am pornit. Turatia a facut ce a stiut ea mai bine. A crescut la 1500 a coborat spre 750 si a avut un spasm pana spre 500 dupa care si a revenit dupa o secunda. O eroare pe tester sonda oxigen amonte. M au chemat azi ca sa mi-o schimbe, mi au schimbat-o, pe tester nicio eroare, dar simptomele nu au disparut, iar raspunsul lor a fost ca e o eroare de soft care comanda cele 2 motorase (cica ar fi 2) ale clapetei electronice. Acum nu tine decat de Dacia Pitesti. Service ul nu poate sa umble acolo. Vreau acm sa fac un mail la vocea clientului sa le explic ca mai sunt si altii ca mine si sa atasez si un link al forumurilor pe care se plange. Eu cred ca este inadmisibil sa dai drumul masinilor asa fara sa le testezi in propria-ti curte. Ma gandesc si la o reclamatie la OPC dar intai sa vad daca am dreptul sa fac asta. eventual pot da mailuri la vocea clientului si altii care au pb cu masinile. Hai sa i pistonam putin.daca nu sunt in stare sa rezolve softul, macar sa vina pe schema clasica cu cablu. ne cheama in service, le schimba si am terminat balciu...desi cred ca sunt cateva sute de masini cu pb asta...s ar putea sa i arda pe buget.
Numai bine!
Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5
Collapse
X
-
Ma umfla rasul sa astepti 2 liniute, cand e recomandat de producator ca incalzirea motorului sa nu se faca pe loc ci deplasandu-te.
Eu am masina din septembrie si nu am avut nici pe la 25-30 grade pt ca au fost in septembrie cateva zile, si nici acum la -25 grade dimineata. O singura chestie am avut, s-a aprins un martor aiurea in bord, si mi-au zis ca trebuie facut si un update de soft. Updetul a durat cu tot cu intrare si iesire 30 min.
Ma bucur ca nu am astfel de probleme, deocamdata, pt ca as fi foarte frustrat si as fi facut scandal monstru, mai ales ca e si masina noua.
Masina are deja 6700 km. Pana la km astia ar trebui sa faca chestia asta. Sper sa nu am prbl cu ea deoarece masina se comporta exceptional. Sunt foarte multumit de ea.
Leave a comment:
-
salut eu am pornit azi masina afara erau -14 grade a pornit turataia s-a ridicat pana la 1300.la un moment dat a scazut turatia pana la 800 dupa a crescut iar la 1200 dupa ir a scazut....iar a crescut si a ramas la 1200 vreo 2 minute pana s-a stabilizat si ajuns la 650 si a ramas acolo... eu am si ceva probleme cu bateria cam ii pe gata ochiul este negru
Leave a comment:
-
Originally posted by gekaneu View Post@Luk : Sa stii ca asa face a mea dar doar la cald...sau mai bine zis cand e in plin proces de racire nefinalizat...cu alte cuvinte...merg cu masina 4 linii la apa...opresc...las 20 min...scade la 2 liniute temp la apa...dau sa pornesc si face exact cum ai aratat in filmulet...ca sa nu mai zic ca daca fac un drum de cta- bucuresti, opresc 10 min motorul si pornesc sta la 750 si zici ca i diesel..are ca o fluctuatie cateva secunde sau pana la primul sprit dupa care merge normal....eu nu cred ca astia de la uzina vor rezolva vreodata pbLast edited by Luk; 31 January 2012, 21:17.
Leave a comment:
-
@Luk : Sa stii ca asa face a mea dar doar la cald...sau mai bine zis cand e in plin proces de racire nefinalizat...cu alte cuvinte...merg cu masina 4 linii la apa...opresc...las 20 min...scade la 2 liniute temp la apa...dau sa pornesc si face exact cum ai aratat in filmulet...ca sa nu mai zic ca daca fac un drum de cta- bucuresti, opresc 10 min motorul si pornesc sta la 750 si zici ca i diesel..are ca o fluctuatie cateva secunde sau pana la primul sprit dupa care merge normal....eu nu cred ca astia de la uzina vor rezolva vreodata pb
Leave a comment:
-
Originally posted by Cristi_Xp View PostAici v-as ruga sa postati toti cei care aveti probleme cu pornirea la rece la motorizarea 1.6 16v euro 5 , in sensul ca porneste si apoi se opreste sau nu sta bine in relanti .
Sunt curios cati dintre posesori au probleme .
Leave a comment:
-
Originally posted by tasha View Post.Eu am umblat finuţ primii 1000km ,la sfatul unui şcolit în uzinile Renault,în sensul că nu am plecat cu maşina de pe loc până nu sau aprins primele liniuţe la lichidul de răcire şi nu am nici o problemă cu supraturarea sau căzutul în nas.Problema asta cu turaţiile sau cu vana de relantiu cm mai zicea cineva se datorează în cea mai mare măsură nouă ,cei care am fost obişnuiţi cu "dricuri" iar acum când dăm de fineţuri pe principiul "lasă că merge"le rupem şi apoi ne văităm şi ne dăm cu presupusul.Fără să mă înjuraţi şi Mercedesul a vut probleme şi a chemat maşini în service.La noi orice lucru finuţ indiferent de marcă are probleme.La problema ta resoftarea şi reglajele ulterioare sunt rezolvarea.
Cred ca toata lumea a mers cu masina 'frumos" in primii 1000-3000 de km asa cum se cere la carte...fara sa fi spus veun "citit" de la Renault. IAr in privinta plecatului de pe loc, cand s-a incalzit cat de cat masina....se stie din batrani treaba asta...de la vechiile dacii (asta daca ai fi avut vreuna). Tin sa iti spun, caci producatorul : "Recomanda incalzirea motorului prin punerea in miscare a masinii, imediat de la pornirea acestuia, si nu stationand". Si nu este singurul producator auto care recomanda asa ceva.
off topic-....eu unu am condus dricuri nemtesti,,,,,,,,acele mertzuri de care spui....si procedam la fel, ca la dacia batrana.....pt ca erau pe dizel.
Leave a comment:
-
sunt masini noi care nu ar trebui sa se comporte asa . Calculatorul stie sa se comporte si cu motorul rece si cum sa il faca sa se incalzeasca cat mai repede si sa ii bage niste limitari astfel incat sa fie condus in anumite limite impuse de producator atata timp cat e rece , niste limitari de cuplu ,niste limitari de raspuns la acceleratie etc. Daca vrei sa fii cu bun simt fata de masina , pana nu s-a incalzit ca lumea nu dai in ea,nu o fortezi , nu treci de 3000 rpm ,dar aia nu inseamna sa stai cu ea pornita pana se incalzeste de tot, e si daunator pentru ca se produc depuneri cand merge in relanti, plus vezi ca sunt tari ca Austria din cate imi amintesc care nu te lasa sa stai cu masina cu motoru pornit asa fara niciun rost.Se exagereaza prea tare cu grija asta , e un motor termic gestionat pana la urma de un calculator care ii monitorizeaza fiecare senzor si il ajuta sa functioneze optim indiferent daca a ajuns la temperatura dorita sau nu .
Leave a comment:
-
Pentru toţi ce care m-au "înjurat"după ce au citit postul meu:nu am spus nici decum că Loganul nu ar avea probleme şi nici nu am susţinut că aş fi eu unul care dă sfaturi de cum ar trebui sau nu să aveţi grijă de maşinile voastre,dar vruiam să precizez că pe lângă toate aceste probleme care apar mai sunt unii dintre noi care le mai şi provoacă.Dacă,eu trebuie să am ceva casă aştept să am 2 linii la lichidul de răcire înseamnă că cel care a citit treaba asta are probleme cu fizica.Un computer ataşat la un ansamblu pe care trebuie să îl controleze lucrează la parametrii optimi în anumite condiţii pe care la o maşină controlată de om, el i-le crează sau nu.Dacă după ce am cumpărat un Logan avem aşteptări de BMW sau ne credem mecanicii de la Ferari atunci eu sunt cel mai prost posesor al unei maşini.Vă rog să nu vă apţineţi de la replicile acide.
Leave a comment:
-
cristi, se recomanda sa nu abuzezi de ea, sa nu-i dai turatie mare, eu personal pana nu face 2 linii nu depasesc 2 mii de ture, apoi dupa ce am 2 linii pana apar 4 nu depasesc 2500 ture, dar cum sa stau in masina atata timp in fiecare dimineata inainte sa plec la servici ? pai fac 20 de minute fac pana la munca, sa stau 10 in ea sa se incalzeasca ? mi se pare o prostie, pana la urma e o masina, o iei sa te folosesti de ea, nu ca sa-ti mananci nervii purtandu-de cu ea ca si cu un bibelou
Leave a comment:
-
Originally posted by tasha View PostDragă CristiXP,problema pe care tu ai adus-o în discuţie nu este în general din cauza maşinii sau a mai ştiu eu ce probleme de soft(care totuţi exsistă),ci se datorează în mare parte posesorului maşinii, care a fost obişnuit cu şocul manual de la dacie.Pentru loganul de 1,6 16 v şi nu numai electronica este baza.Dacă cea mai mare parte dintre noi posesorii de 1,6 16v ne -am documenta suficient şi am şi respecta sfaturile celor şcoliţi în uzinile "mamă"nu ar mai fi atâtea probleme.Electronica Loganului în special ţi a Renaultului în general este foarte sensibilă şi dacă ieşti cioban(fără nici o aluzie )atunci ai probleme.Eu am umblat finuţ primii 1000km ,la sfatul unui şcolit în uzinile Renault,în sensul că nu am plecat cu maşina de pe loc până nu sau aprins primele liniuţe la lichidul de răcire şi nu am nici o problemă cu supraturarea sau căzutul în nas.Problema asta cu turaţiile sau cu vana de relantiu cm mai zicea cineva se datorează în cea mai mare măsură nouă ,cei care am fost obişnuiţi cu "dricuri" iar acum când dăm de fineţuri pe principiul "lasă că merge"le rupem şi apoi ne văităm şi ne dăm cu presupusul.Fără să mă înjuraţi şi Mercedesul a vut probleme şi a chemat maşini în service.La noi orice lucru finuţ indiferent de marcă are probleme.La problema ta resoftarea şi reglajele ulterioare sunt rezolvarea.
Originally posted by gekaneu View PostSalut!
Eu am pb dar la cald, nu la rece. daca e motorul cald, il lasi 10 15 min si ii dai cheie, urca la 1500- 1750... pe acolo pe undeva scade la 750 si are o balbaiala de o sec. pana spre 500 si apoi revine. Bv ca ai facut poll ul asta si poate apoi dam un mail la vocea clientului cu link ul. Vedem care le e reactia, desi eu o cam intuiesc.
Numai bine!
Originally posted by samy0388 View Post@tasha : tre` sa ai niste probleme ca sa astepti sa iti apara primele liniute pe bord apoi sa pleci cu masina ... pierdere de timp si combustibil fix degeaba, crezi ca daca a facut 30 de grade antigelul din motor, ecu motor va functiona mai bine ?
te rog sa ma scuzi, dar ideea ta este una cretina ! n-are nicio logica
Leave a comment:
-
@tasha : tre` sa ai niste probleme ca sa astepti sa iti apara primele liniute pe bord apoi sa pleci cu masina ... pierdere de timp si combustibil fix degeaba, crezi ca daca a facut 30 de grade antigelul din motor, ecu motor va functiona mai bine ?
te rog sa ma scuzi, dar ideea ta este una cretina ! n-are nicio logica
Leave a comment:
-
Mi ar fi placut sa i dau lui tasha un raspuns pe masura postului sau, insa nu imi permit luxul de a face scandal pe aici, asa ca am sa raspund nicidecum ironic, draga tasha afla ca si eu m am purtat ca si cu un bibelou cu masina in primii 3000 km nu in prima mie asa cum maria ta a facut-o si tot apar uneori pb, ce-i drept la cald nu la rece, dar sunt...asa cum si tu ai acceptat ca sunt pb de soft. cu asta cred ca am raspuns foarte voalat. Deci asteptam si un raspuns din partea uzinarilor.
Numai bine!
Leave a comment:
-
Dragă CristiXP,problema pe care tu ai adus-o în discuţie nu este în general din cauza maşinii sau a mai ştiu eu ce probleme de soft(care totuţi exsistă),ci se datorează în mare parte posesorului maşinii, care a fost obişnuit cu şocul manual de la dacie.Pentru loganul de 1,6 16 v şi nu numai electronica este baza.Dacă cea mai mare parte dintre noi posesorii de 1,6 16v ne -am documenta suficient şi am şi respecta sfaturile celor şcoliţi în uzinile "mamă"nu ar mai fi atâtea probleme.Electronica Loganului în special ţi a Renaultului în general este foarte sensibilă şi dacă ieşti cioban(fără nici o aluzie )atunci ai probleme.Eu am umblat finuţ primii 1000km ,la sfatul unui şcolit în uzinile Renault,în sensul că nu am plecat cu maşina de pe loc până nu sau aprins primele liniuţe la lichidul de răcire şi nu am nici o problemă cu supraturarea sau căzutul în nas.Problema asta cu turaţiile sau cu vana de relantiu cm mai zicea cineva se datorează în cea mai mare măsură nouă ,cei care am fost obişnuiţi cu "dricuri" iar acum când dăm de fineţuri pe principiul "lasă că merge"le rupem şi apoi ne văităm şi ne dăm cu presupusul.Fără să mă înjuraţi şi Mercedesul a vut probleme şi a chemat maşini în service.La noi orice lucru finuţ indiferent de marcă are probleme.La problema ta resoftarea şi reglajele ulterioare sunt rezolvarea.
Leave a comment:
Leave a comment: