Evacuare Inegrita 1.6 16v E5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CeDeBe-L
    replied
    Prea neagra!

    Excelenta poza, teava aia de esapament e mult prea neagra!
    Si la mine E4 e un pic mai murdara decat la un prieten dar nici chiar asa.
    Prietenu' merge mai incet, merge subturat (schimba la 2000, la 70 ii da a-5-a...)
    merge extrem de batraneste....si are teava bec! Si consumuri mai mici cu cca 1L% si in oras si extern!
    Cred ca e ceva de amestec, prea multa benzina, amestec bogat. Oricum eu tre sa ma duc pe la reprezentanta ca sta turata la pornire, si miroase a benzina nearsa in spatele masinii, si am consumuri mari in relanti 1,5-1,8L/ora (meniul secret)...
    Pt. initiator: e prea neagra teava, trebuie pus calculatorul si vazut ce si cum.

    Leave a comment:


  • puiuC
    replied
    Am reusit sa fac o poza sper ca destul de clara (in poza se vede cum am curatat putin cu degetul) am mai observat si eu intr-o parcare la cele de 8v evacuarea era curata.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • edee
    replied
    Originally posted by zeegermans View Post
    e normal. oricum, cine isi ia 16v sa mearga batraneste?
    asta a sunat la fel ca aia cu "ti-ai luat 16v sa-i pui gaz?" minune tehnologica acest 16v ))) scuze daca am deranjat pe cineva cu aceasta gluma nevinovata

    Leave a comment:


  • zeegermans
    replied
    1.6 8v nu innegreste teava, oricat de tare mergi si oricat de turat (fara remapare). pe la 1.6 16v am mai vazut tevi innegrite nitel. e normal. oricum, cine isi ia 16v sa mearga batraneste? (nu ma refer la viteza ilegala ci neturat)

    Leave a comment:


  • gl_mmm
    replied
    Pana pui tu pozele tale, uite cateva de la mine.
    Raman la parerea mea ca daca nu-i "dai in gura" n-are voie sa afume esapamentul.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • puiuC
    replied
    Salutare, sa mai lamuresc putin lucrurile:
    -intrebarea mea era daca e normal sa fie inegrita evacuarea.
    -sa aiba legatura ca e E5 sa fie mai sarac amestecul?
    intradevar am observat ca toba se inegreste doar dupa un traseu mai lung, plimbata prin oras sau trasee scurte se curata din cauza condensului, nu ma trimiteti la reprezentanta, am ceva experiente neplacute pe acolo, in prima 100 de km cand am luat-o noua mi sa aprins martorul de antipoluare am mers cu ea la service si ma-u aburit ca e din benzina, dupa ce am schimbat benzina tot la fel, dupa a treia vizita la service au consultat si ei baza de date si au vazut ca aveam "OTS" mi-au schimbat softul si de atunci nu sa mai aprins, la revizie am intrebat daca nu trebuie resoftata din nou (up-great) si mi-au zis ca nu. Masina merge bine si nu scoate fum de loc.

    O sa fac niste poze si o sa le postez luni, masina e la garaj in alta localitate din pacate nu pot pune poze acum.
    Last edited by puiuC; 10 August 2012, 15:04. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • PRESTIGE
    replied
    mi se pare normal sa se afume...nu e normal daca pe evacuare scoate fum? nu e pe curent)
    @puiuC te rog pune poze sa vede si noi ce inseamna la tine ''afumata'' sa nu ne mai tot contrazicem atat

    Leave a comment:


  • Ivan Marian
    replied
    Sa puna si niste poze colegul ce scrie ca i se afuma teava...

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    nu iti dau replica neaparat tie.

    opinia mea este ca evacuarea inegrita nu reprezinta un motiv de ingrijorare. daca se face ca la diesel da e o problema.

    dar pun pariu ca teava colegului este inegrita exact atat cat este normal si doar se exagereaza pe marginea acestui subiect.
    mie imi merge si imi trage motorul foarte bine si niciodata nu am avut problme. evacuarea o "inegreste" si in oras si in afara si oriunde...pentru ca este normal

    regimul de ture la mine este 2500-3500 rpm si curat teava ca are 60mm si este vopsita argintiu sa se vada frumos.

    Leave a comment:


  • gl_mmm
    replied
    Dar unde "ii place"? Ca daca schimbi pe la 4-5000 de ture in mod curent ... jucam in filme diferite. Si de ce cureti teava? Intreb, pt ca nu inteleg.
    Oricum, n-am inteles foarte bine nici care ar fi opinia ta legata de subiectul topicului asta. Vad ca tu imi replici mie si nu celui care intreaba!

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    si eu am motor stock, stare tehnica ireprosabila, turat si condus acolo unde ii place, trage foarte bine si consumurile.... sunt expuse aici pe site.

    inegreste teava in 100 km dupa ce o curat. sa incep sa imi fac probleme ?
    Last edited by alessandro; 10 August 2012, 13:47.

    Leave a comment:


  • gl_mmm
    replied
    Un motor stock intr-o stare tehnica buna, turat si condus normal (2500-3500rpm) nu trebuie sa afume esapamentul. La al meu (e4), teava de esapament este bec si am aproape 100k. Bine, daca bagi degetul pe teava, te murdaresti putin, normal. Are o culoare caramizie si se vede foarte clar chiar si cordonul de sudura al tevii.

    Leave a comment:


  • margelatu
    replied
    si al meu e negru (1.6 16v e4)am schimbat filtre si bujii la timp si tot asa afuma.am observat ca la drum intins face asta.daca merg doar local si fac drumuri scurte evacuarea e curata.asa fac toate si consider ca nu e nici o problema.poate si benzina are un pic de inflenta. dar chiar si asa nu consider sa fie ceva de bagat in seama prea tare.asa ca stati linistiti si sa aveti voi bani de benzina multa m,cat sa afumati "tava" aia.
    Last edited by margelatu; 10 August 2012, 13:03.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    dupa ce citesc pe aici, sincer, nu ma mai intreb si nu ma mai mir de ce unii intreaba daca e omologat, cand vad VR6 pe Logan

    asta e ca aia cu pata de ulei pe la busonul de umplere.

    Leave a comment:


  • gl_mmm
    replied
    Si eu zic ca ceva nu merge (bine) de-i afuma tzava. Dar fum scoate?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google