Logan 1.5dci porneste greu martor bujii se aprinde in mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.5dci porneste greu martor bujii se aprinde in mers

    Va salut, postez si eu despre urmatoarea problema la un logan 1.5 dci 65cp an fabricatie 2008.

    Porneste in 90% din cazuri la a 2 cheie, indiferent ca este motorul rece sau cald, la prima pornire sau la a 10 pornire.
    Dupa ce porneste merge absolut normal.
    Uneori la viteza mare 120km/h sau la turatii mai inalte peste 3000rot/min, sau la urcare unei pante se aprinde in mers martorul bujii, pierde putere 2, 3 secunde, da in nas, se ingatuie dupa care merge normal.

    In urma unei diagnoze au reiesit urmatoarele erori.

    Cod eroare DF116 Cylinder sensor refrence circuit - lipsa semnal - intermitent
    Cod eroare DF115 Intake manifold pressure sensor - at maximum limit - intermitent
    Cod eroare DF264 Apa in combustibil circuit indicator - intermitent

    Am sters erorile prezente, insa la urmatoarea pornire DF116 si DF264 au revenit, le-am sters iarasi si au revenit apoi iarasi la cateva secunde.

    Am cumparat senzorul captor ax came - (piesa originala) intrcucat din cate am inteles eroare DF116 este declansata de acest senzor si filtru de motorina (piesa originala.)
    Urmeaza sa le schimb sa vad daca rezolva problema.

    Daca exista printre voi persoane care s-au lovit de aceeasi problema si au ceva sfaturi de oferit va rog lasati un raspuns.

  • #2
    In primul rand...nu este normal sa porneasca la a doua cheie. Indiferent de anotimp, indifirent de ger, cu piese ok (atentie la bujiile incandescente!), filtru de motorina autentic, sistem injectie in toate mintile, pornirea trebuie sa fie scurta, eventual cateva secunde intarziere.
    Ce rulaj are? Ce piese au fost schimbate pe circuitul de injectie (istoric...?)
    Dupa ce schimbi cele de mai sus (filtrul de motorina, senzorul captor), eu as desface mufele diversilor senzori suflate aer-compresor, spray contacte (ca o mententanta de rutina)
    As face un test al motorinei pe retur (foarte posibil sa fie afectate duzele injectoarelor)
    Nu cred a ai efectuat o diagnoza autentica, la un service, deoarece ti-ar fi interpretat acele erori. Stergerea acelora nu rezolva nimic din cauza, ci doar din efect.

    Eu banuiesc a fi duzele afectate, de aici si pornirile intarziate

    Spor!
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      Vorbeste cu crististreulea pe pm, are logan ca al tau de 65cp. Sau il gasesti pe net daca cauti tutorialelogan.ro
      Poti merge la service reprezentanta pentru diagnoza si interpretare. Nu te costa mult.
      Cu prostul nescolarizat / Te lupti putin si ai scapat. / Dar duci o lupta colosala, / Cu prostul care are scoala!

      Comment


      • #4
        Doar vreo 350 lei, intrebasem eu anul trecut...Am ramas uimit, mai facusem un test anterior (preventiv) si nu fusese atat.
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #5
          Originally posted by 77sky View Post
          In primul rand...nu este normal sa porneasca la a doua cheie. Indiferent de anotimp, indifirent de ger, cu piese ok (atentie la bujiile incandescente!), filtru de motorina autentic, sistem injectie in toate mintile, pornirea trebuie sa fie scurta, eventual cateva secunde intarziere.
          Ce rulaj are? Ce piese au fost schimbate pe circuitul de injectie (istoric...?)
          Dupa ce schimbi cele de mai sus (filtrul de motorina, senzorul captor), eu as desface mufele diversilor senzori suflate aer-compresor, spray contacte (ca o mententanta de rutina)
          As face un test al motorinei pe retur (foarte posibil sa fie afectate duzele injectoarelor)
          Nu cred a ai efectuat o diagnoza autentica, la un service, deoarece ti-ar fi interpretat acele erori. Stergerea acelora nu rezolva nimic din cauza, ci doar din efect.

          Eu banuiesc a fi duzele afectate, de aici si pornirile intarziate

          Spor!
          Masina am cumparat-o de curand. nr de km 204000, toate reviziile facute in service-uri autorizate/ dealer, masina provine de la o firma de leasing.
          Porneste si la prima cheie dar nu mereu.
          Dupa pornire masina se comporta absolut normal.
          Diagnoza am facut-o personal cu un scaner Delphi imprumutat, am sters erorile pentru a vedea care dintre ele raman, sunt constient de faptul ca stergerea acestora nu rezolva simptomele.
          La inceputul saptamanii voi inlocui filtrul si senzorul, voi face si un test retur injectoare, revin cu update.

          Multumesc pentru raspunsuri

          Comment


          • #6
            Originally posted by 77sky View Post
            Doar vreo 350 lei, intrebasem eu anul trecut...Am ramas uimit, mai facusem un test anterior (preventiv) si nu fusese atat.
            S-au scumpit tare, nu mai eram la curent cu preturi. Inseamna ca le vor scadea posibilii clienti. Reprezentantele stie mai bine, treaba lor
            Cu prostul nescolarizat / Te lupti putin si ai scapat. / Dar duci o lupta colosala, / Cu prostul care are scoala!

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google