Porneste Greu Sau Deloc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Porneste Greu Sau Deloc

    Am un logan 1,5 dci ; 48 kw ; 2006
    de cateva zile porneste greu ; am schimbat bujiile pt ca erau arse ; dupa ce am lasat masina 5 ore a pornit si mai greu undeva la a 8-a cheie ; acum nu mai porneste deloc;
    Inca o problema : in treapta a 5-a in rampa masina nu mai accelereaza chiar daca o bag intr-o viteza inferioara ; decelereaza si se opreste motorul ; o pornesc si merge perfect maxim 4-5 minute dupa care aceeasi problema ( constanta - bucuresti - s-a oprit motorul intre 40-50 ori)

  • #2
    injectia (injectoare/pompa sau amandoua) . pune-o pe tester. cati km ai?

    Comment


    • #3
      Originally posted by pleshu29 View Post
      Am un logan 1,5 dci ; 48 kw ; 2006
      de cateva zile porneste greu ; am schimbat bujiile pt ca erau arse ; dupa ce am lasat masina 5 ore a pornit si mai greu undeva la a 8-a cheie ; acum nu mai porneste deloc;
      Inca o problema : in treapta a 5-a in rampa masina nu mai accelereaza chiar daca o bag intr-o viteza inferioara ; decelereaza si se opreste motorul ; o pornesc si merge perfect maxim 4-5 minute dupa care aceeasi problema ( constanta - bucuresti - s-a oprit motorul intre 40-50 ori)
      http://www.loganclub.ro/forum/pornir...hlight=pornire
      http://www.loganclub.ro/forum/nu_por...obleme+pornire
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        ( constanta - bucuresti - s-a oprit motorul intre 40-50 ori)
        iti baga pompa pilitura

        Comment


        • #5
          85000 km ; motorul a fost schimbat anul trecut in iunie ( asa am cumparat masina)
          mai am montat extra o supapa unic sens si injectoarele ori au fost schimbate ori doar unele piese din ele din ce se vede la prima vedere ;
          maine o duc la service ( un service bun in constanta stie cineva? )

          Comment


          • #6
            Cum adica motorul a fost schimbat ?? schimbat la 85000 km ? sau atat ai facut tu cu "noul" motor ?
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #7
              cu noul motor am 85000 km ; avea 54000 cand am cumparat-o

              motorul nu e cel din 2006 de cand este masina ; spre exemplu bujiile sunt modelul care exista pe sandero dupa 2008 ; bosch - 95 lei bucata

              am gasit una din "bube" ; am fost la un electrician cu bujiile cumparate si surpriza : s-au ars dupa numai 2 porniri ; se pare ca de vina este releul de la bujii ; acum alta distractie : releu + bujii noi ; maine le schimb din nou daca le gasesc pe stoc la vreun magazin
              Last edited by pleshu29; 10 December 2013, 00:10. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                am rezolvat in mica parte cu pornirea ; am schimbat bujiile de 3 ori pt ca primele 2 seturi s-au ars ( aveau 4,4 V si nimeni nu a observat )
                am pus masina pe tester , o singura problema gasita si rezolvata : un fir de la senzorul de aer dezlipit )
                am facut un mic " test" pe autostrada, in treapta a 5-a in rampa masina trage greu si motorul tot se opreste

                Comment


                • #9
                  probabil pornirea greoaie are mare legatura cu faptul ca ti se opreste motorul in mers. Eu zic sa rezolvi motorul si sa vezi cum porneste dup-aia. E foarte posibil sa se rezolve si pornirea odata cu motorul. Adica lasa bujiile, ca alea intervin DOAR la pornire, nu pe autostrada in mers.

                  Posibile probleme: nivel scazut la ulei (!!), EGR infundat , senzor volanta plin de resturi metalice, motorina foarte proasta

                  Comment


                  • #10
                    Salut

                    Simtomele descries de tine nu au nici o legatura cu bujiile, deci uita de ele nu am inteles ce ai vrut sa spui 4,4 v poate 4,4 ohm este altceva si incearca sa faci o verificare la returul injectoarelor schimba numai supapele de retur al injectoarelor cu problema si lasai pe altii cu pilituri si pompe de injectie ca toate fac pilitura, spor la treaba si nu mai pornii asa ca poate omori si electromotoru

                    Comment


                    • #11
                      Vad ca nimeni nu a spus de filtru de motorina vezi ca ai apa in motorina de aia porneste merge si se opreste schimba prima data filtrul si dupa te gandesti la altele

                      Si cum a spus si Stefan scimba supapele de retur la injectoare si vei avea pornire ca sa le verifici care nu merg te duci la farmacie si cumperi 4 seringi de85ml si tai 4furtunase si gata testeru de injectoare scoti furtunele de retur de la inj si pui fiecare seringa la un inj si dai la automat care are debitul cel mai mare ala este cel mai naspa si nu functoneaza in parametri normali cele care sunt egale sunt bune. Spor la treba!
                      Last edited by rabla62; 10 April 2014, 23:12. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google