Probleme Alternator, Fulie Alternator Sau Curea De Accesorii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • meggeo82
    replied
    esti la 1,5dci.
    in fine, schimba rola intinzatoare.

    Leave a comment:


  • mady
    replied
    Dupa un an de zile de cand am schimbat fulia de la alternator si cureaua de accesorii (Contitec), astazi s-a rupt iar o bucatica din curea.Am cumparat alta curea(Grates-micro v) ,dar ma gandesc ca exista o problema:ori cureaua proasta ori rola intinzatoare.Ma gandesc sa schimb rola de la intinzator,pentru ca arcul intinzatorului nu este rupt.Ce parere aveti?Logan 1,4,Laureat,an 2005,116 000km, 25 000km de cand am schimbat ultima oara cureaua (si fulia de la alternator).O sa incerc sa revin cu poze.

    Poze curea
    Last edited by mady; 16 March 2013, 21:34. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by gvg06 View Post
    A aparut si la mine aceasta problema in zona alternatorului cu zgomot ca si cum o elice ar lovi ceva, in plus se aprindea si se stingea martorul de baterie.
    Mai mult ca sigur e fulia. Ai dci, asa ca sigur ai fulie unisens; "scapa" din cand in cand, iar asta inseamna si aprinderea martorului baterie.

    Leave a comment:


  • gvg06
    replied
    corect, eu le-am schimbat de 2 ori si la 60000km, dar la mine nu e rola ..........

    Leave a comment:


  • Danyell
    replied
    Ideal ar fi sa se schimbe tot ce inseamna role intinzatoare, curele odata cu distributia si nu pe bucati. Are mare dreptate IancuMic. Recent, un var de al meu a ramas cu masina in pana din cauza rolei intinzatoare. Nefiind schimbata la timp a dus la ruperea curelei alternatorului. Pe scurt, alti bani, alta distractie ).

    Leave a comment:


  • gvg06
    replied
    A aparut si la mine aceasta problema in zona alternatorului cu zgomot ca si cum o elice ar lovi ceva, in plus se aprindea si se stingea martorul de baterie.

    La service meridian s-au strans toti mecanicii+inginerul in jurul masinii, toti cu varianta lor, in final au zis ca trebuie schimbat alternatorul, 2500 ron nou sau 1060 ron, sh reparat de fabrica pentru ca eu nu repara alternatoare.
    Mecanicul zice ca dupa zgomot pare sa fie o bila din rulment scapata prin alternator....

    Dupa ce am citit mesajele voaste ma gandesc ca e posibil sa fie fulia respectiva si atunci cand mie mi se apindea martorul din bort ea se bloca asfel auzindu-se zgomotele, cureaua nu prezinta deteriorari, mecanicul asta a verificat prima data...

    Intre timp nu se mai aude nimic, dar voi merge sa-l verific chiar daca nu se mai aude, daca se blocheaza e posibil sa apara mai multe stricaciuni.

    Am gasit un atelier "electrica auto" (vis-a-vis de piata domenii) unde voi demonta alternatorul si sper sa gasesc cauza, inainte de a-l demonta mi-au facut o verificare si alternatorul incarca si merge normal.

    Va voi spune cauza dupa ce luni il voi da jos si vom descoperii ceva...daca gasim ceva tinand cont ca acum nu mai scoate zgomote si nici martorul din bord nu se mai aprinde...

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Noi ne chinuim sa exprimam acelasi lucru...crede-ma

    Fulia normal ca se opreste, este stransa cureaua pe ea. Clicket-ul din fulie permite organelor alternatorului sa se invarta in gol cateva secunde dupa oprirea motorului.
    M-am uitat la mine dupa ce am montat-o...opresc motorul si 2-3 secunde se mai aude un zgomot de la alternator

    This video demonstrates the excessive levels of NVH, belt system stress and other severe issues resulting from the use of a SOLID ALTERNATOR PULLEY on this F...


    Did you know that some solid alternator pulleys have been replaced by a patented pulley technology that is an important part of the drive system design? The...
    Last edited by alessandro; 21 December 2012, 20:03.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Se invarte in gol doar cand e antrenata invers, adica doar atunci cand motorul are acel recul pe care i-l da compresia(o scurta miscare in sens invers); cand motorul se opreste brusc este oprita si miscarea fuliei, numai ca nu mai preia si acel recul, ci se invarte in gol. Daca ar fi ca la bicicleta ar insemna ca rotorul alternatorului continua sa se roteasca din inertie si dupa ce fulia e oprita.
    Last edited by IancuMIC; 21 December 2012, 19:53.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Nu am gresit.

    E ca la bicicleta cand te opresti din pedalat.

    Alternatorul are inertie si dupa oprirea motorului doar ca fulia frei nu il mai lasa sa traga de curea...se invarte in gol si fulia sta pe loc

    P.S. in continuare rog un coleg cu 16v ( indiferent ph1 sau ph2 ) sa faca o poza fuliei de la alternator.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by alessandro View Post
    Problema e simpla. Inainte de oprirea motorului alternatorul se invarte. oprim motorul, acesta se opreste dar alternatorul datorita inertiei mai vrea sa se invarta putin.
    Daca avea fulie frei se invartea in gol fara ca fulia sa traga de curea si bruscheze fulia vilbrochen
    Vezi ca ai gresit; in sensul invartirii motorului, fulia antreneaza, in celalalt sens "scapa"; daca se opreste motorul se opreste si antrenarea rotorului alternatorului.

    Leave a comment:


  • Bad_Wolf
    replied
    O sa incerc acum sa o pun pe cea veche la loc si o sa schimb cureaua de accesorii care oricum trebuia schimbata, mecanicul a zis ca e o boala veche la Logan si ca se rezolva cu loctite si o restrangere a fuliei. Masina are numai 38.000 , nu cred ca s-a dus deja fulia .

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Studiaza si varianta fuliei cu clichet; se potriveste si ai scapat de socul primit de aceasta la decelarare brusca (frana de motor), care le omoara pe astea ce au cuplaj elastic. Foloseste curea de origine; acestea sunt mai ciufulite, inaintea celei de distributie.

    Leave a comment:


  • Bad_Wolf
    replied
    Da, am de aia veche , am vorbit cu cineva ma costa 250 fulia originala (tot de asta) si 50 lei cureaua noua sau mai e o varinata , la alt service care mi-a zis ca e o boala veche la logan si ca se strange la loc fulia se pune loctite si ca mai merge .
    O sa schimb cureaua de accesorii totusi ca are cateva crapaturi pe ea , masina are 5 ani si nu am schimbat nimic la ea .
    Ce parere aveti ?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Din cate "simt" nu prea ai curaj; mergi la un atelier sa-ti dea alternatorul jos, sa-ti spuna ce si cum si eventual sa-ti puna o fulie de dci, din aia cu clichet si o curea noua; asta cat te mai tine bateria. Nu prea vad ce sa faci cu manualul.

    Leave a comment:


  • Bad_Wolf
    replied
    Alternatoprul este Bosh de 98 A Made in spain daca conteaza si ma poate ajuta careva cu o idee , un manula de reaparatie unde gasesc . Mersi

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google