Probleme Alternator, Fulie Alternator Sau Curea De Accesorii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IancuMIC
    replied
    Daca ai fulie cu clichet, desi nu prea cred, e posibil doar sa se fi desurubat surubul de fixare; verifica.

    Leave a comment:


  • Bad_Wolf
    replied
    Masina este din 2008 ph1 laureat , nu stiu cum este ......... se poate numai sa se fii desurubat acel surub care tine fulia ?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Fulie alternator desprinsa, daca ai model din ala vechi cu, cuplaj elastic; ai pierdut cureaua si implicit tot ce actiona aceasta(alternator, servodirectie, aer conditionat.

    Leave a comment:


  • Bad_Wolf
    replied
    Neata, am o problema , in acesta dimineata cand veneam spre servici s-a auzit o pocnitura mica la motor, si imediat s-a aprins becul de la alternator, masina a contuiniat sa mearga dar fara servo si incarcare baterie pana la destinatie. Cand am verificat am constatat ca fulia de la alternator este desprinsa si cureaua sarita de la locul ei . Ce s-a intamplat ????

    Leave a comment:


  • catalintal
    replied
    deci, in urma , celor schimbate mai sus, desi se mai auzea un huruit.. astazi am programt maisina la dacia service, unde au depistat ca este fulia de la alternator, si au recomandat schimbarea cu alta de marca "ina",

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by mdaa View Post
    Verificati "frai-ul" Fulia alternatorului, care pe motoarele diesel are un ambreiaj unisens pentru a uniformiza turatia alternatorului si a reduce socurile in rola intinzatoare.
    Functioneaza cam ca si butucul de la bicicleta. Motorul poate sa invarta alternatorul, insa alternatorul dac are turatie mai mare se invarte in gol.
    Desi e o postare mai veche, am gasit de cuviinta sa corectez aceste pareri, gresite dupa parerea mea.
    Rolul culpajului unisens de la fulia alternatorului este, cum ii spune si numele de a permite antrenarea rotorului doar intr-un singur sens; la rotirea inversa, cuplajul nu angreneaza.
    Al 2 lea alineat e o interpretare inedita si total eronata.

    Leave a comment:


  • catalintal
    replied
    mecanici buni? in deva?? pfuuu..ori nu i-am gasit eu, ori chiar nu sunt. la mine au dat joc cureaua respectiva, au tras de fulie, si au zis ca nu s emisca si ncic nu huruie. apoi au luat pe rand rolele. au pornit maisna fara curea si nu se auzea nimik. apoi au verificcat fiecare rola, si au ajuns la urmatoarele concluzii: o rola huruie si ei zic ca se poate sa fie sparta ceva rulmens spart in ea?, si cureaua era uzata si cu o piatra in ea. au zis ca si rola de lacompresorul de ac are un joc, dar nu stiua sa zica daca se poate schimba separat sau cu compresor cu tot..
    asta e povestea..ideea este ca nu mai huruie,
    daaaarr huruie ceva cad plec de pe loc in treapta I , credca vreun plastic, ca am vazut ca aupierdut cativa bradutii de la scuturile de jos..

    Leave a comment:


  • mady
    replied
    Si eu am banuit rola intinzatoare si a fost fulia de la alternator.La mine s-a uitat si mi-a spus direct ce problema este Daca este un mecanic bun, mergi pe mana lui.

    Leave a comment:


  • catalintal
    replied
    dreptate ai..mare dreptate..

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Acuma n-ai decat sa mergi pe mana lor; ei au fost acolo si, sigur trebuie sa le dai crezare.
    Originally posted by catalintal View Post
    astea trebuiau schimbatecand am schimbat distributia. Dar eu am schimbat distributia tot la ei...
    Nu stiu cu cat timp in urma ai schimbat distributia, dar daca a fost optiunea lor sa nu schimbe rola si cureaua, atunci scuza-ma dar cred ca ceva e in neregula.
    De aceea e bine sa schimbi tot ce tine de distributie; aviz amatorilor care fac treaba pe bucatele.

    Leave a comment:


  • catalintal
    replied
    deci e bine ce au facut? oricum ma costat ceva bani...ssper sa nu fie aiurea...oricum in deva tre sa ii bati la cap muuuult ca s afaca ceva um trebe///

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by catalintal View Post
    aa si au zos ca daca era din alternator trebuia s ase aprinde becul d ela baterie...

    Dar n-a spus nimeni de alternator defect; s-a facut vorbire de fulie si rulment, care puteau genera zgomotul pe care il reclamai.

    Leave a comment:


  • catalintal
    replied
    salutare , acum am venit din service, mi-au schimbat cureaua de la alternator si inca o rola de langa compresorul de AC, au zis ca si astea trebuiau schimbatecand am schimbat distributia. Dar eu am schimbat distributia tot la ei...
    ideea este ca nu mai am nici un zgomot.
    aa si au zos ca daca era din alternator trebuia s ase aprinde becul d ela baterie...

    Leave a comment:


  • catalintal
    replied
    asa ii zic mecanicului!

    salutare , acum am venit din service, mi-au schimbat cureaua de la alternator si inca o rola de langa compresorul de AC, au zis ca si astea trebuiau schimbatecand am schimbat distributia. Dar eu am schimbat distributia tot la ei...
    ideea este ca nu mai am nici un zgomot.
    aa si au zos ca daca era din alternator trebuia s ase aprinde becul d ela baterie...
    Last edited by catalintal; 23 March 2012, 15:11. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Fulia alternator sau rulmentul din fata; zgomotul este estompat de sarcina care creste in momentul cuplarii consumatorilor.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google