Probleme Alternator, Fulie Alternator Sau Curea De Accesorii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • catalintal
    replied
    salut, am si eu aceeasi problema, se aude un huruit, in zona alternatorlui, iar daca ridic ambele geamuri, sau tin apasat pe ambele butoane o data d ela geaurile ecetrie, nu se mai aude.! cat e de grav? ce sa fac? miine merg la un service..dar ce sale zic..ca astia din deva ..ma rup d ebani....

    Multumesc

    Leave a comment:


  • meggeo82
    replied
    nu se aude nici o huruiala din partea fuliei pentru ca se blocheaza. ce sa se mai auda?
    iar daca se blocheaza.....e nasol.

    Leave a comment:


  • ciprian2001
    replied
    fuliile la alternatorul de logan are un ambreiaj cand se duce acel ambreiaj se aud huruieli....pt a verifica daca este fulia da-ti jos cureaua de accesorii si vedeti daca se invarte exteriorul fulii in gol.....succes

    Leave a comment:


  • corvi
    replied
    dupa cum spui tu, trebuie sa fie fulia de la alternator, are un torpedou care blocheaza/deblocheaza cureaua (incarcarea) in functie de nevoie. aia se schimba separat, costa vreo 280 lei, problema e ca trebuie demontata cu o cheie speciala, dar trebuie sa gasesti pe cineva care o are. trebuie sa ai mare grija cu asta, eu am patit de mi s-a strambat fulia (insesizabil), a desfacut un fir din curea care a intrat la distributie si... m-a costat neatentia 2000 lei.
    bafta

    Leave a comment:


  • mdaa
    replied
    Verificati "frai-ul" Fulia alternatorului, care pe motoarele diesel are un ambreiaj unisens pentru a uniformiza turatia alternatorului si a reduce socurile in rola intinzatoare.
    Functioneaza cam ca si butucul de la bicicleta. Motorul poate sa invarta alternatorul, insa alternatorul dac are turatie mai mare se invarte in gol.

    Leave a comment:


  • metaxa
    replied
    a fost din cauza intinzatorului de curea se bulis arcul!!!! am reparea a fost 400 ron : 310 intinzatorul ( nemtesc) 50 cureaua si 40 manopera!!! originale ma costa rola si cureaua 420 fara manopera!!!!

    Leave a comment:


  • gelica75
    replied
    da se poate sa aiba dreptate mecanici si sa fie din cauza alternatorului mai precis rulmenti sau ceva care sa faca mersul greoi al curelei ce o antreneaza automat la consumatorii mai mari solicita mai mult alternatorul .

    Leave a comment:


  • EUGEN2008
    replied
    pai ar trebui localizat exact zgomotul , alternator , fulie , rola intinzatoare sau curea desi daca la crestere - scadere consumatori se schimba zgomotul ar putea fii alternatorul de vina

    Leave a comment:


  • metaxa
    replied
    da eu am patit exact la fel !!! la mine se atenueaza zgomotul numai cand dau drumul la dezaburire un schimb face foarte urat!!! de cateva zile ma interesez cam cat face reparatia ca si eu am tot intrebat si mi s-a spus acela-si lucru ca tie !!!! din cate am inteles cam 450 ron !!! mi se pare enorm de mult acum caut o varianta mai ieftina !!!

    Leave a comment:


  • Probleme Alternator, Fulie Alternator Sau Curea De Accesorii

    am un logan laureate dci cu 72800 de kilometri la bord din 2007. de curand a aparut o problema: la relanti a aparut un huruit si un sunet asemnator cu cel produs de palele unui ventilator care lovesc din cand in cand ceva. zgomotul dispare (sau se atenueaza) daca pornesc farurile sau daca intvart de volan(servodirectie electrica) si cand turez putin motorul pe loc. pe scurt daca am consumator de curent conectat. cand plec de pe loc cu masina putin subturata zgomotul(trepidatia) se accentueaza pana ajung la o turatie buna si apoi dispare. am fost la reprezentanta si au verificat ei pe acolo si au ajuns la concluzia ca problema e de la alternator, de la fulie sau de la cureaua de accesorii(au dat jos cureaua de accesorii si atunci problema a disparut). mentionez ca, cureaua de accesorii si fulia nu le-am schimbat cand i-am facut schimbul curelei de distributie. S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema si daca da care a fost rezolvarea? Luni vreau sa merg la un alt service sa vad ei ce vor zice pentru ca la dacia cam scmp si in plus mi-au zis ca daca e dus alternatorul trebuie schimbat pentru ca ei nu se ocupa de reparatia lui(si banuiesc ca un alternator nou e scump la ei). Mersi si sarbatori fericite.
Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google