Probleme Alternator, Fulie Alternator Sau Curea De Accesorii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pinteacel
    replied
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • pinteacel
    replied
    Salutare, azi am pornit mașina și observat că martorul de baterie era aprins. Servo direcția nu mergea. Am deschis capota și m-am uitat la curea de la alternator și era căzută. După ce m-am uitat mai atent am observat că fulia pare deșurubata de pe axul alternatorului. A mai patit cineva așa ceva?
    Am dus-o la service și mi-au zis că în principiu o sa mă coste vreo 700-800 de lei piese + manopera dar că e posibil sa fie dus și alternatorul.
    La service mi-au zis că trebuie schimbate rolele și inclusiv cureaua.
    Last edited by pinteacel; 23 December 2020, 21:38.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Ok, mersi.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Fulie Ina, model folosit la dCi-uri. Toata treaba (piesa + manopera) 250 lei.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Originally posted by vitriol View Post
    Fulia a fost. Au constatat ca e fulia, au dat comanda de piesa, s-au apucat sa demonteze alternatorul, chiar au mai stat la o cafea si la o tigara pana a venit piesa, apoi montajul si gata. Timp de cand am bagat masina si pana am plecat: 1 ora.
    Ce model de fulie ti-au montat si cat a costat piesa si manopera?

    Leave a comment:


  • sanduploiesti
    replied
    a fost doar o estimare.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Fulia a fost. Au constatat ca e fulia, au dat comanda de piesa, s-au apucat sa demonteze alternatorul, chiar au mai stat la o cafea si la o tigara pana a venit piesa, apoi montajul si gata. Timp de cand am bagat masina si pana am plecat: 1 ora.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Doua ore, sa ce...??! Sa schimbi si-un ambreiaj, o distributie si o bucasaraie mica in intervalu' asta, pe langa fulie.
    Se poate schimba si cu alternatorul pe masina, caz in care dureaza maxim juma de ora.
    Daca se merge pe varianta demontarii alternatorului de pe masina, maxim - maximorum, 1 ora.

    Leave a comment:


  • sanduploiesti
    replied
    Maxim doua ore.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Am si eu problema asta. Zgomotul vine din zona alternator-curea-role-accesorii. Ma duc mai tarziu in service sa vad de unde e problema...
    As merge pe ideea ca e fulia de la alternator, pentru ca se aude cu intreruperi si numai atunci cand intra alternatorul in sarcina.

    Pentru cei care au schimbat fulia de la alternator: cam cat dureaza lucrarea?

    Leave a comment:


  • Obi-Wan
    replied
    Originally posted by adema1981 View Post
    Salutare. In martie am auzit prima oara sunetul ca de curea care patineaza doar ca era mai mult spre metalic de rulmenti. A facut asa de 3-4 ori cate 10-15 secunde in decurs de 1 zi jumate. Si ca sa fie totu complet cand am ajuns in service cu ea nu a mai vrut sa faca si pace. Au verificat mecanicii daca e fulia de la alternator defecta ( daca scapa ) si era buna. Concluzia a fost "posibil rola intanzatoare de la accesorii" dar pana nu mai face nu stim.

    Astazi la 2 luni jumate si pe caldura s-a auzit din nou la pornire...tot asa scurt 10 secunde, insa surpriza maxima este ca acum am o vibratie ciudata la relanti care insa nu se mai aude cand calc frana. Vibratie ca de "ceva de plastic". Daca turez usor spre 900-1100 rpm nu se mai aude si nu mai vibreaza...doar la relanti face.

    Masina este 1.5 dci din 2007 cu 96.000 km. Vreau sa stiu de la ce s-ar putea auzi ca sa pot schimba...sunt sigur cxa in service o sa primesc raspunsul mergi pana"crapa" sa vedem ce schimbam.

    Am depistat zgomotul. Pare a fi arcul de la rola intinzatoare de la cureaua de accesorii. Nu a fost schimbata niciodata.
    La mine a aparut la cca 90000km si, pe langa curea si rola intinzatoare a trebuit sa schimb si fulia de alternator, care era deja blocata. Detalii, aici
    Last edited by Obi-Wan; 3 July 2014, 14:56.

    Leave a comment:


  • poe
    replied
    Am inteles, masina este a socrului meu si nu am auzit sa vada becul de la baterie aprins dar daca se aprinde pentru perioade scurte cred ca nici eu nu l-as vedea ziua, la cat de prost se vad martorii in bord. Prima verificare au fost injectoarele la un delphi point unde spre surprinderea mea placuta, injectoarele nu au nimic, masina se opreste rareori in mers si porneste la prina cheie, acum mai nou se manifesta prin nepornirea uneori la cald, sau porneste si se opreste imediat, dupa o pauza porneste si merge normal, pe testerul pe care l-au pus ei arata incarcarea demaxim 13.7 ceea ce si mie mi se pare putin totusi, au zis ca cu farurile aprinse sta pe la 13.4 volti. As dori sa verific acest senzor volanta, imi poti spune te rog unde se afla si daca-l pot demonta relativ usor? El este defect sau trebuie doar curatat?
    Bateria nu am verificat-o imediat dupa oprire, dar dupa stationare de o zi are 12.7 volti si vechime 2 ani. Am testat-o cu un aparat special si este ok nu scade sub 11.5 in sarcina de 100 A.

    Leave a comment:


  • meggeo82
    replied
    daca nu iti incarca indiferent ca pe perioade scurte sau lungi,ti se aprinde becul de baterie in bord.
    daca ti se opreste motorul in mers, iar bateria are 12v sau mai mult, imediat dupa oprire, atunci nu e de la baterie sau de la incarcare. e de la injectie sau senzorul de pe volanta.

    Leave a comment:


  • poe
    replied
    Buna ziua,

    Considerand probabil ca problema este de la alternator, eu nu aud nici un zgomot suspect, dar pe tester mi-au spus ca incarca cam putin, adica sta undeva pe la 13.5-13.7 volti si de aceea as putea sa am si oprirea motorului la un moment dat in mers, deoarce poate incarcarea se opreste pentru perioade scurte. Aveti idee de la ce poate fi?

    Leave a comment:


  • adema1981
    replied
    Salutare. In martie am auzit prima oara sunetul ca de curea care patineaza doar ca era mai mult spre metalic de rulmenti. A facut asa de 3-4 ori cate 10-15 secunde in decurs de 1 zi jumate. Si ca sa fie totu complet cand am ajuns in service cu ea nu a mai vrut sa faca si pace. Au verificat mecanicii daca e fulia de la alternator defecta ( daca scapa ) si era buna. Concluzia a fost "posibil rola intanzatoare de la accesorii" dar pana nu mai face nu stim.

    Astazi la 2 luni jumate si pe caldura s-a auzit din nou la pornire...tot asa scurt 10 secunde, insa surpriza maxima este ca acum am o vibratie ciudata la relanti care insa nu se mai aude cand calc frana. Vibratie ca de "ceva de plastic". Daca turez usor spre 900-1100 rpm nu se mai aude si nu mai vibreaza...doar la relanti face.

    Masina este 1.5 dci din 2007 cu 96.000 km. Vreau sa stiu de la ce s-ar putea auzi ca sa pot schimba...sunt sigur cxa in service o sa primesc raspunsul mergi pana"crapa" sa vedem ce schimbam.

    Am depistat zgomotul. Pare a fi arcul de la rola intinzatoare de la cureaua de accesorii. Nu a fost schimbata niciodata.
    Last edited by adema1981; 21 May 2013, 09:46. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google