Logan 10 Ani Sau Prestige - PROBLEME

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oti
    replied
    Dupa ce am citit, am ramas nehotarat. Eu vreau sa renunt la garantia mot 1.2 si restul masinii. Poate sa ma inf cineva dpdv statistic? Sunt probleme grave la mot 1.2? Apar probleme la 3-4 ani utilizare sau 50 Mm?

    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Din reflex. .

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Blocul de lumini* nu e problemă, ci niște loturi de blocuri montate pe x52 și x79 - rezolvată via ots.

    Mai gravă e problema cu bateriile ce afecta inclusiv x90ph2 - rezolvată prin ots; mulți schimbându-și bateriile pe banii lor (pentru că "ghinion").

    Aici am alte teorie> dacă mașina are DRL de ce aprinzi luminile(inclusiv ceața) permanent (chiar și ziua) ?!
    Last edited by t0rquemada; 6 December 2015, 18:45.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Cel mai mare - ii dau la L2 pentru blocul de lumini , foarte multi cu probleme la piesa asta , nu stiu daca la L1 a fost ceva asemanator!

    Leave a comment:


  • fallax
    replied
    Tocmai asta e ideea, dupa ce se scrie pe forum nu poti intotdeauna sa-ti faci o parere pertinenta.

    Cei mai vocali dintre oamenii de aici sunt, in general, de doua categorii: fani sau hateri absoluti, iar opiniile pe care le propaga acestia fac sa paleasca, de cele mai mult, orice relatare intermediara.

    Cat priveste fabilitatea L2, cred ca nu difera semnificativ de ceea ce a fost L1. Are evident si unele minusuri, cum are si plusuri.

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    dupa cele citite pe aici inseamna ca prima generatie e un monument de fiabilitate pe langa asta noua. stiam ca are probleme dar nu chiar asa, mai ales la un motor de genul 1.2 aspirat, adica cea mai simpla tehnologie posibila

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    E clar, hate mode:ON, n-ai cu cine...
    Bine ca iubeste Dacia clientii. Mai ales cand apar cu vreo problema de garantie. Pretentii.

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    Pompa de ulei e specifica generatiei noi de motoare. Eu ziceam de alea de conceptie veche. Stii tu. Alea care borsesc uleiul din motor.
    @prometeu a fost un lot maricel de motoare la care s-au montat supape aiurea. De fapt erau ce trebuia doar ca prost facute.
    Si toate astea de mai sus aflate de pe net. Doar ca firma platita sa faca curatentie sterge si sterge si sterge. Informatiile dispar de pe net si uite asa se spala o imagine de marca.
    Asa cum s-a sters si declaratia directorului cand a spus ca dacia nu vizeaza clientii interesati de siguranta ncap.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    E clar, hate mode:ON, n-ai cu cine...

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    O spui ca si cum cel mai arzator vis al meu ar fi sa am un 0.9tce.
    Deci de problema cu patina se stie, dar e un singur caz, al colegului. Curios, un singur caz e suficient sa alerteze Dacia. Profesionisti, ce mai.
    Cred ca-s destule cazuri si multe vor mai veni, de se stie, dar nu e public.
    Last edited by mr.K; 5 December 2015, 23:33.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    În afara de un anumit coleg cu TCe mai cunoști alți posesori de TCe cu distribuție schimbată la 100.000km? Includem și Renault aici, dar atenție aceleași condiții de exploatare cu ale colegului!

    Până la proba contrarie, te las să arunci cu noroi - pe celebrul sistem românesc "dacă io n-am să moară și capra vecinului".

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Eu spun concret, iar tu zici ca-s pe langa.
    Majoritatea cumparatorilor de Logan se duc neavizati la dealer, ce sa mai caute si pe net?
    Pe net apar apoi cu problemele si sunt intampinati de unii care le dau in cap, ca la cat au platit pe masina, mai au pretentia sa si functioneze. Ce obraznicie!
    A dreaqului distributie pe viata la 0.9 tce, tine 100k km, cat una pe curea neschimbata la timp.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    @mr.K: Ca de obicei, pe lângă. Le cauți pe "net", dar asta presupune că știi ce și unde să cauți.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Cei care afirma ca nu lucreaza la Dacia, spun adevarul. Firma la care lucreaza se poate numi oricum, chiar si Renault, probabil ca lucreaza pentru Dacia.

    Cat despre patina de la 0.9 tce (pentru profani), de cate ori s-a facut o afirmatie negativa pe forum, de atatea ori sentinelele pro Dacia s-au aflat la post parand orice acuzatie.
    Cat tine patina aia, aproximativ 100k km?
    Last edited by mr.K; 5 December 2015, 22:53.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Originally posted by skd_ozenel View Post
    Sau de aia cu supapele la d4f?
    Ce e cu supapele la D4F ?? N-am auzit pe nici un posesor de Logan I/II 1.2 16v (D4F) cu probleme la supape.
    Poti detalia care este problema ?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google