Logan 10 Ani Sau Prestige - PROBLEME

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    2.Sunt destule probleme, dar nu pot fi făcute publice - cine vrea le caută.
    Unde, aici?
    Cât despre informare...
    -există fișă tehnică la dealer;
    -există tabel cu intreținerea și costurile asociate(revizii) și pe forum și pe net(daciagroup) - trebuie să știi să cauți;
    -există multe informații pe forum, inclusiv SL10
    Ca daca nu-s publice, degeaba le cauti la dealer sau la Dacia.
    Si-atunci raman forumurile, unde Dacia desfasoara o campanie de denigrare a celor ce vorbesc marca de rau, si totodata minimizeaza orice problema.
    Pana si problemele de pornire la 1.2 nu-s probleme mari cica. Pai ne intoarcem la 1310 cand toti se chinuiau sa porneasca iarna?
    Last edited by mr.K; 5 December 2015, 22:44.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    1. Nu bag nimic sub preș dar anumite chestii nu pot fi luate de bune.
    2.Sunt destule probleme, dar nu pot fi făcute publice - cine vrea le caută.
    3.Patinele la h4b o știam, pompa de ulei la h5f e "specifică".

    P.S. Deși pare, nu lucrez la Dacia.

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    Nu stau sa mai dezbat/combat pe forum. Cine vrea sa citeasca citeste, cine vrea sa inteleaga intelege.
    Daca nu ai baga mizeriile din dacia sub pres ai fi ok. De ce nu le zici la baieti ca problema cu franele e recunoscuta de producator? Sau de aia cu pompele de ulei?
    Sau de aia cu patinele de la lanturile de distributie? Sau de aia cu supapele la d4f? Sau de aia cu cuzinetii la k4m? Noroc ca pe asta l-au scos din EU, numai bine ce-l stricasera.
    E minunat de bine la dacia. De aia pleaca angajatii din rd si as pe capete...

    Leave a comment:


  • vdmihai
    replied
    Care sunt diferentele dintre 1.2 16v de pe L2 fata de cel de pe L1? Doar softul?
    Printre posesorii de L1 nu am auzit de astfel de probleme.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Tu ai relatat ce ți s-a povestit, nu cunoști toate amănuntele unele povestite, altele nu.

    După tine un trist client nemulțumit dacia = esantion reprezentativ... Super.

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    Daca a spune adevarul inseamna sa bati campii...

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Batem câmpii.
    Acum oricine cu mașină personală poate face taxi, când s-a dorit doar mașini pe firmă cu despărțitor au țipat triștii că mor de foame.

    Condițiile de garanție sunt clare, restul e can can.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Cand ai probleme esentiale la masina, nu te mai incalzeste un ASR, un AC automat...

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    Hai sa ne intelegem:
    E vorba de logan 2
    Omul a avut probleme ( nu a zis ce ) si s-a dus la dealer, pe la 50-60.000 km. Facuti fara gaz pentru ca masina era noua. La reprezentanta i-au facut demontarea si diag daaar l-au pus sa plateasca pentru ca "daca faci taxi nu ai garantie".
    A luat chiulasa si a reparat-o.
    Nu stiu daca motorul a fost pus la loc tot in reprezentanta sau in alta parte.
    De suparare ca nu s-a reparat pe garantie omul a zis ca si asa nu mai are, macar sa faca bani. Si a pus gpl pe ea.
    Avea pana in 200.000km cu masina. Dar vezi mai sus cand a avut problemele.
    Intre timp zicea ca pe la 100.000 a inceput sa pape ulei. Nu a zis cat, nu am intrebat.
    Per total omul era foarte foarte nemultumit de calitatea logan 2 fata de al vechi.
    Era suparat si pe stat ca nu avea voie sa faca taxi cu masina mai veche de x ani, motivul pentru care schimbase masina.

    Leave a comment:


  • vdmihai
    replied
    Cati km avea cu ea?

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Originally posted by skd_ozenel View Post
    Avea deja rectificare la chiuloasa, consum ulei la greu,
    Hai sa nu exageram !!!! De ce rectificare de chiulasa ??? consum de ulei la greu ?? cat consuma exact ? cati km avea pe gpl ? 4-5 sute de mii ? si-a bagat nasul unde nu trebuie si si-a stricat masina!!!
    Last edited by prometheus; 5 December 2015, 02:08.

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    Stai sa treaca 4 ani si cu asta. Desi.. La cat mergi cu ea ai sanse mari sa nu bagi altceva decat ulei si benzina in ea. zilele trecute am mers cu un l2 taxi cu 1.2. Plangea cu vorbe omul ca a schimbat L90ul cu 52ul. Avea deja rectificare la chiuloasa, consum ulei la greu, bloc de lumini reparat dupa "n" inlocuiri, discuri si placute facute din creta, rectifica buza la discuri cu flexul,etc
    Aaaa toate repraratiile facute pe banii lui ca la reprezentanta i-au dat cu flit ca cica e taxi si taxiurile pierd garantia. Asa ca s-a enervat si a reparat-o unde a stiut el, a pus si gaz ca mergea doar pe benzina in ideea ca sa nu piarda garantia. Ciu-ciu, canci, mumu - am pus eu in loc de injuraturile lui la adresa renoului, daciei si statului roman care l-a obligat sa schimbe masina veche.

    Leave a comment:


  • AlexPetro
    replied
    Posesor de SL 10 Ani, motorul acela mic de către va plângeți voi:1,2 16 valve. Am aproape 13.000 cu el și pot sa spun ca, cel puțin pana acum n-am avut nici o problema. Am mers cu ea mai peste tot în 11 luni. Singura chestie de care m-as plânge ar fi insonorizarea. Cat despre revizie:346 lei. Una peste alta, pana acum am cumpărat benzina, lichid parbriz, un suport pentru tableta, covoare de cauciuc. Concluzie: foarte mulțumit. Sa nu uit:am mai investit în spălatul mașinii. Am cheltuit o avere pana acum? Voi ce credeți.
    P.S. Anterior am avut o Fabia. În 4ani am băgat în ea vreo 2800€... (Fără benzina)

    Leave a comment:


  • aslanalbert
    replied
    Eu cand am fost in 2013 la drive-test cu Sandero Stepway 0.9 tce, la dealerul Dacia din Sibiu, au vrut sa conduc doar prin curte, ca nu aveau numere la masina de test. Am revenit peste doua zile cand i-au pus numere si am putut sa conduc pe strada, in trafic, sa imi fac cat de cat o parere. Eu am fost multumit de la inceput de motor si de comportamentul masinii. Mie nu mi se pare ca e mai instabila decat loganul 1.4 mpi din 2005 pe care il mai am.

    Leave a comment:


  • Silviudci90
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Nu e relativă deloc.
    Cât despre informare...
    -există fișă tehnică la dealer;
    -există tabel cu intreținerea și costurile asociate(revizii) și pe forum și pe net(daciagroup) - trebuie să știi să cauți;
    -există multe informații pe forum, inclusiv SL10

    Nu suntem în 2012-2013 când X52 deabia se lansase și totul era necunoscut.
    Salut!
    Sunt total de acord cu tine.
    Inainte sa imi cumpar masina, am avut de ales intre Logan 10 ani, Sandero Stepway si Logan 2.
    Am plecat de la premiza ca vreau motor diesel, avand in vedere faptul ca o sa circul mai mult de 60% din timp in extraurban.
    Am mers cu dci 75 pe sl10 si cu cel de 90 pe celelalte 2.
    Am facut un test combinat, atat autostrada, oras, gropi, viraje..
    Concluzia mea in privinta motorizarii si a tinutei de drum:
    - diferenta suficient de mare in favoarea dci 90(factor hotarator pt mine)
    -tinuta de drum, destul de buna a ambelor modele, mi s-a parut putin mai instabil modelul Stepway
    -putin mai instabila noua generatie fata de prima, probabil si din cauza faptului ca masinile de test erau noi(aprox 3000 km), deci suspensie nerodata;
    In ceea ce priveste dotarile, plusul evident il avea Sl10, cu precadere climatizarea automata.

    In consecinta am tras linie si am ales Logan 2 dci 90 si sunt foarte multumit de masina si de ce imi ofera.

    Nu mai am bani de bagat in masini sh care pica atunci cand iti e lumea mai draga, pentru ca a fost si in situatia asta.

    Ca o paranteza, nu prea vad rostul motorului de 1.2 16v, poate doar pentru o exploatare in urban, altfel.. chiar nu vad rostul..

    Daca exista varianta de 90 pe Sl 10, aia ar fi fost si alegerea mea.. insa, m-am conformat cu ce s-a oferit.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google