Logan 10 Ani Sau Prestige - PROBLEME

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    Deci Dacia n-a rezolvat problemele modelului fata de acum 3 ani, cand abia se lansase si totul era necunoscut.

    Din ce zice omul asta, Dacia nu e pe drumul cel bun.
    Am mers cateva mii de km cu loganul lui socu-meu din 2007 si am fost foarte multumit ... credeti-ma ca masina aia este muuult mai echilibrata decat modelul asta !
    Last edited by mr.K; 4 December 2015, 12:10.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Nu e relativă deloc.
    Cât despre informare...
    -există fișă tehnică la dealer;
    -există tabel cu intreținerea și costurile asociate(revizii) și pe forum și pe net(daciagroup) - trebuie să știi să cauți;
    -există multe informații pe forum, inclusiv SL10

    Nu suntem în 2012-2013 când X52 deabia se lansase și totul era necunoscut.

    Leave a comment:


  • fallax
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Aia cu cititul e valabilă și pentru tine mr.K :

    Unde cred eu ca am gresit(si sfatuiesc si pe altii sa ia exemplu) : atunci cand am luat masina pur si simplu am luat-o . Nu am facut un drive test , nu m-am gandit.
    Treaba cu drive-testul e oricum relativa. Nu poți să-ți faci o părere consolidata in 5km de plimbare in jurul dealerului.

    Cat despre supărările inițiatorului, cred ca sunt de inteles prin prisma prețului plătit.

    Altfel, acum câteva zile îmi povestea un amic ce deține un Astra H pe motorina cat de impresionat a fost de un SL 10 ani de 1.2. A mers cu mașină câteva zile si a avut numai cuvinte de lauda...

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    La drivetest descoperea cel mult faza cu amortizoarele si servodirectia, zapada nu a fost in noiembrie anul trecut.

    sistemele de siguranta - antiderapaj nu se pot decupla. Am ramas in panta cu ea pe 2 cm de zapada , daca incerci sa iesi din curte si ai o panta mai sanatoasa ... acolo ramai. Intretinerea - schimb ulei , filtre mi s-a parut foarte scumpa - cel putin in Buc este undeva intre 500-600 ron la service de marca. Stergatoarele de proasta calitate - au inceput sa scartaie dupa primii 200 km . Senzori de la presiune cauciucuri foarte slabi ... au trebuit schimbati. La 8000km mi-a bubuit o sonda la servo- am inteles ca ''asta-i problema lor ''. Consumul daca nu treci de 90 este oke - daca ai trecut = 10-15%. Daca dai drumul la clima creste cu 30-35% . Amortizoarele sunt aproape inexistente- daca iei o groapa masina suna de parca ai avea porbagajul plin de borcane . Servodirectia foarte greoaie comparativ cu alte modele ...
    Dar probabil ca a citit reclama agresiva Dacia, cum ca a facut o margica colorata, exclusivista etc etc.
    Last edited by mr.K; 4 December 2015, 10:48.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Aia cu cititul e valabilă și pentru tine mr.K :

    Unde cred eu ca am gresit(si sfatuiesc si pe altii sa ia exemplu) : atunci cand am luat masina pur si simplu am luat-o . Nu am facut un drive test , nu m-am gandit.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    @bobogeiu, e normal sa fii dezamagit, probabil ca iti imaginezi ca cei 10 mii de euro ii puteai folosi pentru a achizitiona o masina confortabila, cu km relativ putini la bord.

    SL10 are bube destule din ce afirmi, dar legea nescrisa a forumului impune ca vina sa apartina soferului. Ori nu stie sa o conduca, ori nu s-a informat ce droanga cumpara. Nu pune la inima.

    Daca vinzi masina acum pierzi 1500-2000 de euro, din pacate. Asta, daca gasesti cumparator.
    Last edited by mr.K; 4 December 2015, 10:30.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    E greu să cauți și să te informezi...

    SL10 sau "Prestij" e un X52 normal cu mici diferențe climă/punte spate de K52/roți R16 și cam atât farurule/oglinzile/ masca consolei cu ieșiri dreptunghiulare nu sunt exlusive SL10 ci se montează pe orice X52 cu emblemă Renault.

    O parte din problemele observate de tine(servo cu pompa mecanică, kit de pană, consum benzină) se regăsesc în problemele expuse de mine în topicul dedicat SL10 acum închis.

    Cât despre ASR nu ai învățat să-l folosesti, iarași ai topic dedicat ăla cu ESP off oricum tu aveai nevoie de HSA care nu e activat, dar asta e altă treabă.

    Leave a comment:


  • micutzu666
    replied
    Inca un topic deschis aiurea..

    Leave a comment:


  • B-64-MVP
    replied
    Ai destula dreptate. Sti cum e romanul, sa fie dotata. Dar cel mai bine iti faci un profil si vezi ce iti trebuie. Pentru multe lucruri platesti degeaba ( geamuri el. spate, jante aliaj, volan imbracat in piele, proiectoare, senzori presiune). Eu sunt de parere ca iei ceva bun la motorizare si dotari medii, pe care le imbunatatesti pe parcurs ( gps, hands-free, scaune incalzite, folie, jante, faruri)


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • bobogeiu
    started a topic Logan 10 Ani Sau Prestige - PROBLEME

    Logan 10 Ani Sau Prestige - PROBLEME

    Am observat dezamagit ca nu avem categorie pt asa ceva.
    Am luat masina anul trecut in noiembrie. Ca oricare dintre noi m-am interesat ininte - eu voiam totusi o masina sh...
    De atunci si pana acum sunt total dezamagit. Ce nu imi place la masina asta ?
    sistemele de siguranta - antiderapaj nu se pot decupla. Am ramas in panta cu ea pe 2 cm de zapada , daca incerci sa iesi din curte si ai o panta mai sanatoasa ... acolo ramai. Intretinerea - schimb ulei , filtre mi s-a parut foarte scumpa - cel putin in Buc este undeva intre 500-600 ron la service de marca. Stergatoarele de proasta calitate - au inceput sa scartaie dupa primii 200 km . Senzori de la presiune cauciucuri foarte slabi ... au trebuit schimbati. La 8000km mi-a bubuit o sonda la servo- am inteles ca ''asta-i problema lor ''. Consumul daca nu treci de 90 este oke - daca ai trecut = 10-15%. Daca dai drumul la clima creste cu 30-35% . Amortizoarele sunt aproape inexistente- daca iei o groapa masina suna de parca ai avea porbagajul plin de borcane . Servodirectia foarte greoaie comparativ cu alte modele ... Oglinzi , faruri , aripi- diferite de modelele de serie ... in consecita mult , mult mai scumpe . Nu are roata de rezerva , iar kit=ul de pana cu care vine masina este ''praf'' . ATENTIE - LUCRURILE ASTEA NU VI LE SPUNE NIMENI CAND CUMPARATI MASINA
    Unde cred eu ca am gresit(si sfatuiesc si pe altii sa ia exemplu) : atunci cand am luat masina pur si simplu am luat-o . Nu am facut un drive test , nu m-am gandit. Am mers cateva mii de km cu loganul lui socu-meu din 2007 si am fost foarte multumit ... credeti-ma ca masina aia este muuult mai echilibrata decat modelul asta !
    Spre norcul saU nenorocul meu am mai condus si alte masini iar comparatia cu Loganul este imposibil sa nu o faci. Tragand linie am ajuns la concluzia ca baietii astia de la Dacia considera modelul asta de lux... dar el nu are nici o treaba cu luxul! Daca luam un ambiance sau orice model care sa aiba ac ieseam mult mai ieftin . Parerea mea este ca nu se justifica pretul de 10k euro , asa ca aveti grija ce cumparati !
Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google