Masina Puturoasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Drogas
    replied
    La benzinarele de la logan nu are cu ce sa se infunde catalizatorul, ati vazut voi funingine pe tobe sau fum scos de logan MPI?

    Leave a comment:


  • DaniD
    replied
    @CSH: Eu nu am zis ca se infunda orice la masina si nu am zis ca a fost invatat astfel sau orice ce ai mai zis tu pe acolo.
    Inainte sa te repezi in halu asta la om, citeste inca o data postul! I-am zis sa nu conduca subturat. Pe de alta parte, se pot depune depuneri in catalizator care ingreuneaza evacuare si astfel poate pierde din putere. Sau poate si catalizatorul ,,murdar,, e doar o prostie?

    Leave a comment:


  • dodado
    replied
    Ce sa spun,e prieten si coleg de munca,suntem vecini,si nu are nici o modificare la masina.Dar sa nu va ganditi,ca atunci cand ma depaseste in deal trece ca glontu,ii trage mai bine masina.De curiozitate o sa schimbam masinile,sa vad si eu diferenta.Ce sa spun,a lui urca mai bine decat a mea

    Leave a comment:


  • CSH
    replied
    Originally posted by DaniD View Post
    Daca ai condus masina subturat pana acum, nu te mira ca in aceeasi treapta de viteza alt logan 1.4 merge mai bine. Pune-te in masina, fa 60km fara sa-i dai mai mult de a 3a si sa nu scada turatia sub 4000RPM. Cand schimbi viteza, schimbi la limita. Nu schimbi pana cand nu taie. O sa vezi ca-si va reveni. O resoftare nu strica, dar nici minuni nu face.
    De altfel, cand urci un deal, ii dai a 3a si te urca fara probleme. Economisesti in alta parte nu in munti...

    De unde mama naibii scoateti ideile astea ? Aceast principiu se aplica doar la motoarele turbo. Deoarece un motor cu turbo este mai puternic ca unul identic fara turbo. Nu mai lucreaza turbo cum trebuie daca il ti subturat mereu, iar unul care merge corect o sa mearga mai tare.
    De exemplu la un A4 1.9TDI de 116cp, nu vroia nici in ruptu capului sa treaca de 160km/h deoarece trebuia curatat turbo, pe cand alta masina cu acelasi motor trecea de 180km/h.
    Dar la motoarele aspirate nu inteleg. Ce se infunda ? Iarasi va aud ca asa ati invatat masinile. Adica producatorul cand a facut masina una a invatat-o sa prinda 200 si sa fie racheta sa urce dealul, si alta sa prinda suta in 20sec si sa urce doar cu treapta I ? Asa deduc din unele posturi.
    Din cate am observat singurul care stie cu ce se mananca aceste detalii este domnu Seba pe care il respect. Restul stiti doar ,,asa inveti motorul", ,,remapari si prinde 300", si am mai auzit si asta (Logan cu motor de polizor 1.400cmc3, pierde putere cand urca un deal). ))))))))))))))))))))))
    Incearca un 3.0TWIN-TURBO cu 306cp, poate la ala ai noroc si nu pierde asa multa putere.
    Poate colegu ala al tau ce trece pe langa tine are motor de 1.6 sau are ceva modificari. Si are logo ala cu 1.4MPI si il crezi. Sau el era gol si tu erai incarcat.
    Am vazut ceva ce mi-a placut. Un 540i cu emblema de la 520i, iar toti se mirau de ce fuge asa tare cand il vedeau la semafor.
    Last edited by CSH; 6 August 2012, 13:37.

    Leave a comment:


  • dodado
    replied
    o idee buna

    Leave a comment:


  • CeDeBe-L
    replied
    Prietenu'.....prietenu'...

    Tot zici de prietenul tau care te depaseste in urcare...SCHIMBATI MASINILE!
    Schimbati masinile si faceti niste urcari, forje, ...
    Atunci vei vedea daca e difernta intre masini sau intre soferi.
    Dupa experimentul asta mai vedem....

    Leave a comment:


  • dodado
    replied
    ok
    Nu,nu are de 400

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    O avea vreun motor de 400 de cai sub capota si nu ti-a spus.

    PS: Nu mai folosi "TZ" in loc de "t", chiar daca nu folosesti diacritice.

    Leave a comment:


  • dodado
    replied
    asa e baietzi,pe racoare trage excelent,pe caldura fac coada in spatele meu pe munte.Dar vam spus ,prietenul meu si pe caldura urca bine,imi usuca vopseaua pe partea stanga cand ma depaseste,cu aceeiasi dacie logan 1,4,benzina

    Leave a comment:


  • DaniD
    replied
    Sigur ca trage altfel. Nu e tot una sa traga aer cald sau aer rece!

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Cand e cald tare afara se simte indubitabil ca trage mai slab benzinaru, cu predilectie 1.4, chiar fara AC pornit si fara incarcare mare, e lesinat cu toate resoftarile.

    Pe autostrada m-a uimit cum s-a comportat seara (12-01:00 noaptea) pe racoare fata de amiaza pe toropeala, fara chin mers cu 140-150 constant. La 35 grC apesi parca un gol acceleratia, trebe inferioare si forja sustinuta.

    N-am facut proba, dar sunt convins ca se scot timpi diferiti de acceleratie la 10-15 grC si la 30-35 grC.

    Leave a comment:


  • DaniD
    replied
    Daca ai condus masina subturat pana acum, nu te mira ca in aceeasi treapta de viteza alt logan 1.4 merge mai bine. Pune-te in masina, fa 60km fara sa-i dai mai mult de a 3a si sa nu scada turatia sub 4000RPM. Cand schimbi viteza, schimbi la limita. Nu schimbi pana cand nu taie. O sa vezi ca-si va reveni. O resoftare nu strica, dar nici minuni nu face.
    De altfel, cand urci un deal, ii dai a 3a si te urca fara probleme. Economisesti in alta parte nu in munti...

    Leave a comment:


  • Mr.Sebi
    replied
    Intr-adevar dupa resoftare nu te vei simti ca intr-o masina de 140 cai dar cred ca vei fi multumuit. Eu cand i-am facut resoftarea si m-am suit la volan nu mi-am dat seama de diferenta, asteptandu-ma la o schimbare majora. Din anumite motive i-am pus softul original si abia atunci am simtit diferenta. Ulterior i-am rescris softul. La mine se simte o diferenta multumitoare si la felul cum urca o rampa dupa resoftare comparativ cu perioada de dinaintea resoftarii. Singurul meu regret vis-a-vis de aceasta modificare (resofatare) este ca nu i-am rscris softul mai devreme.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Aportul de putere dat de resoftare este prea mic ca sa simta mare diferenta la deal, nu mai dezinformati aiurea. Pur si simplu nu stie sa-si foloseasca masina, atata tot.

    Leave a comment:


  • Mr.Sebi
    replied
    Pentru resoftare trebuie sa apelezi la colegii de pe forum care se ocupa cu asa ceva. Incearca aici

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google