Masina Puturoasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Octavian
    replied
    Originally posted by andreey View Post
    l.......................
    ....si a spus ca are consum de 6.2 la 120km/h pe gaz...
    .....eu am tot un logan 1.4, dar fata de al meu ala era masina de cursa!!!!
    ...vreau sa stiu daca a mai facut cnv trb asta sau daca a mai auzit!!! ...si sa-mi spcateva detalii despre trb asta!!! ms anticipat!!!.....
    Daca instalatia e regta corect, diferentele de performante intre benzina si gaz nu sunt notabile.

    Cat despre 6,2% la 120/h pe gaz, stai linistit...alta bazaconie.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    bazaconii, in principiu. pt ca atat 1.6mpi, cat si 1.6_16v folosesc aceleasi injectoare ca 1.4mpi: bosch ev-14. a mai vrut unu' p-aci sa puna debitmetru de vectra de 2 litrii pe corsa de 1.2, sa mearga mai tare corsa. o sa mearga. maxim. blana. viteza infinita...asa si cu injectoarele alea, care i-or dat 50 de cai si i-or scazut consumul, bea pe gaz mai putin decat pe benzina la viteza aia

    Leave a comment:


  • andreey
    replied
    legat de "masina puturoasa"......am mers intr-un logan 1.4+GPL si am ramas foarte impresionat de sprintul si de puterea motorului care il avea in depasiri si nu numai!!! proprietarul masinii mi-a spus ca a schimbat injectoarele, si a pus injectoare de opel astra sau vectra, numai retin bine (da nu a vrut sa spuna modelu, pe motiv ca el a cautat mult treaba asta, si sa caut si eu :-w )
    ....si a spus ca are consum de 6.2 la 120km/h pe gaz...
    .....eu am tot un logan 1.4, dar fata de al meu ala era masina de cursa!!!!
    ...vreau sa stiu daca a mai facut cnv trb asta sau daca a mai auzit!!! ...si sa-mi spcateva detalii despre trb asta!!! ms anticipat!!!.....

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    da, da, sigur, clar... pana sughite de doua ori "duuu-duuu-duuu-duuu", deja ai pierdut o secunda. ideea e sa-i dai fara mila, daca vrei sa mearga, dar sa nu sari calul cu mersul in limitare, ca nu castigi nimic.

    Leave a comment:


  • faraonw
    replied
    cel mai bine blana pana iti taie alimentarea ))

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    da, e mare secret sa-i dai inspre 5000 sau chiar dupa

    Leave a comment:


  • mynu_v
    replied
    si eu am un Logan 1.4 din 2007,dar am reusit sa ajung la 165 km/ora si asta de mai multe ori(secretul la acest model ii sa schimbi vitezele la turatia potrivita asta ii parerea mea)

    Leave a comment:


  • faraonw
    replied
    asa facea si a mea ma rugam cu a 4 sa ia 135km/h..si dupa ce am dus'o la 15.364 de service-uri si mesteri,am descoperit acasa dupa ce am desfacut motorul(cu tata bineinteles) ca aveam doua supape strambe si catalizatorul infundat..

    Leave a comment:


  • biancamarius5
    replied
    asta nu stiu dar stiu ca vedea jar de rupea pamantul si scotea fum ca raba

    eu ma gandeam ca e bine sa folosesti turatia optima adica 2000-3000 cum spune producatorul
    Last edited by biancamarius5; 16 February 2012, 00:20. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by biancamarius5 View Post
    mai conteaza si turatiile la care schimbi.personal cunosc pe cineva care are un logan de 3 ani si aqm e pe branci motorul.si omul schimba numai la 3000-5000
    Conteaza daca vrei, temperatura motorului, cand schimbi la turatiile astea; daca pleci din parcare si dupa aceea ii dai talpa, sigur ca ai sa ai ce meriti.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Altele au peste 200.000 km si s-a dat in ele ca surdu-n toba.

    Leave a comment:


  • biancamarius5
    replied
    mai conteaza si turatiile la care schimbi.personal cunosc pe cineva care are un logan de 3 ani si aqm e pe branci motorul.si omul schimba numai la 3000-5000

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Adica masini din aceiasi motorizare sa aibe comportament diferit? Unele sa aibe zvac, altele dimpotriva puturoase, cum ai noroc, doar Dacia produce masini cu mape ale ECU la nimereala.
    Eu am alta parere; de cine conduce depinde.
    Chestiunea cu protejatul masinii, nu tine exclusiv de turatiile la care schimbi vitezele..unii asta inteleg protejarea masinii.

    Leave a comment:


  • maryo_09
    replied
    sal la ce se discuta eu zic ca depinde si de masina cum o inimeresti

    cel putin eu nu o protejez in turati schimb intotdeauna peste 3000rp asa ca nu va sfiiti sai dati talpa

    pardon am omis,am un laureat din 2008 august si are 91700km dar nu am schimbat nimic in afara de consumabile.drum bun si grija in trafic
    Last edited by maryo_09; 14 February 2012, 19:41. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    remapare. rampare folosesc smecherii care aud cuvinte, nu le inteleg, dar apoi le folosesc crezand ca asa e bine sau ca e la moda.
    remapare inseamna schimbarea unor parametrii din softul calculatorului de injectie, ceea ce pt 1.4mpi se traduce intr-un castig de cativa cai putere si un plus de rezerva de cuplu pe ture medii. in nici un caz nu-i va da 100 de cai (minte cu nesimtire cin epromite asa ceva), nici macar egalul unui 1.6 stock nu va fi, dar foarte aproape de acel 1.6.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google