Masina Puturoasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • valiku
    replied
    Legat de masina puturoasa.In cazul asta am tot auzit ceva de "rampare",daca am auzit bine.Ce inseamna asta?
    Last edited by valiku; 24 January 2012, 11:10.

    Leave a comment:


  • nikuniku
    replied
    mariateo sprey curatitor de frane de la wurt curata bine si nu ataca vopseaua

    Leave a comment:


  • mariateo
    replied
    Originally posted by mateiion63 View Post
    am un logan din 2006 si nu vrea sa fuga mai tare de 140 km la ora.are 53 000 de km.
    Pentru siguranta ta pe drumurile din Romania nu merita mai mult

    Buna ziua,
    Am avut pe capota un actibild pentru ca asa am vrut, am participat la un concurs iar dupa ce am dezlipit a mai ramas adezivu. Da-ti un sfat cu cel sa-l inlatur. La spalatorie mi-a spus ca numai polisata se rezolva.
    Last edited by mariateo; 21 July 2011, 22:56. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • cristianbucur
    replied
    Originally posted by sorin17 View Post
    si eu sunt incepator nu cred ca este de la bujii si a mea tot din 2006 este si fuge cat de cat 170... poate ai invatato puturoasa glumesc:P

    app la cat schimbi vitezele?
    salutare.pe a1 am reusit sa depasesc 170km/h,cu putin cei drept :P 1.4mpi

    Leave a comment:


  • shtrumphy83
    replied
    referitor la ce a spus B-11-RUY ca "a reglat" acceleratia,in ce sens,daca urca pana in 5900-6000 RPM,nu vad ce ai mai putea regla..

    Leave a comment:


  • simiboy
    replied
    Eu am tot laureat din 2005 si am mai patit cu masina sa nu vrea sa traga...eu zic ca are importanta si de unde alimentezi...chiar daca e omv rompetrol mol etc. incearca si alte statii si daca nu vrea nici atunci...nu e benzina de vina si mai bine consulti un specialist..

    Leave a comment:


  • DaniD
    replied
    Deci nu pot sa nu va zic.
    Problema este ca nu ati gasit numele potrivit masinii voastre. Eu pe a mea l-am botezat "Ora". Oriunde sa ma duc, sigur eu ajung la destinatie in cel mai scurt timp, intr-o Ora

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    la mai toti cu 1.4 se termina soseaua, desi, paradoxal, mai avem pedala. da, mai avem, pana pe la 165-170 pe ceas, dar asta inseamna inca 50km de drum liber, de preferat la vale, fara curbe si fara vant din fata. hai sa nu exageram, dar daca masina merge un 140-150 e deja destul. problema e daca nu poate prinde acel 140-150 intr-un kilometru, sa zicem.

    Leave a comment:


  • marius_21
    replied
    sall....eu am un logan laureate din nov 2004 si are 103000km..folosesc numai benzina 99+...si pot sa iti zic ca am mers cu ia cu 5 persoane in ia deci full..cu 150 lejer..mai mergea,dar nu imi mai permitea soseaua(se aglomera) incearca cu o benzina mai buna si ai sa observi diferenta
    Last edited by Seba; 19 June 2011, 22:09.

    Leave a comment:


  • mateiion63
    replied
    multumesc,o sa tin cont de sfat.sa auzim numai de bine.
    Last edited by Seba; 7 March 2011, 23:46.

    Leave a comment:


  • B-11-RUY
    replied
    dupa ce faci o verificare la un mecanic de incredere, mai incearca uneori si condusul sportiv, unde ai ocazie eu am logan din 2009 si la un moment dat mam dus la reprezentanta servis cu el, pentru schimb de ulei si am discutat cu cel mai bine documentat, de acolo ia-m zis ca mi-se pare ca nu fuge , ce era de fapt aceleratia la motor era reglata din fabrica la jumatate, adica eu sa nu pot sa-i dau (blana) dupa ce am rezolvat cu schimbul de ulei sa urcat respectivul la volan si dupa un tur a zis ca masina trebuie condusa sportiv uneori pentru buna functionare a motorului , neoficial am reglat eu personal aceleratia, la cat mi-a convenit si acum nu mai sunt probleme cu viteza,pentru ca de ex. intr-o depasire daca nu te ajuta ,sa fuga esti fara putere ce e drept conduce mai mult sotia dar eu cand conduc conduc mai (nervos)

    Leave a comment:


  • mateiion63
    replied
    Originally posted by BAROSANU_MOL View Post
    @mateiion63: vad ca esti din bucuresti. Eu zic sa faci un test pe autostrada, dar noaptea ce e traficul foarte lejer. Asa am facut eu si am dus masna in tr4 pana la 6000 (cam 160 kmh) si tot mi-a luat pana la urma 165kmh in tr5,deh e mcv(deci mai greu). Nu zic sa faci ca mine, dar de la 140-150 poti sa ii dai tr5 si apoi cu pedala aproape la blana (foarte putin ridicata de la podea) si cu multa rabdare astepti sa creasca viteza. Inca ceva, sa verifi ca nu cumva covorasul de sub picioare sa intre sub pedaa fiindca te va tine la mers. Sunt patit.
    Sa auzim numai de bine!


    Ai avut dreptate.Am turat-o cam pe la 5500 rot/min i-am dat a 5 a si s-a dus la 160 km la ora.
    Numai bine.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    @jr_ewing: daca ambreiajul nu patineaza, atunci cum limiteaza viteza masinii? iar daca ar patina, s-ar tura motorul, dar n-ar creste viteza...gandeste-te cum ar puti si-ar fluiera un disc care ar permite motorului vreo 5000rpm, dar masina sa se deplaseze cu 130-140

    Leave a comment:


  • fanrenault
    replied
    O puteti tura pana in 4000 foarte linistiti , cand esti in oras pana la viteze de 70 km/h folositi a 4-a ;)

    Leave a comment:


  • mateiion63
    replied
    Originally posted by Seba View Post
    ultima problema se rezolva rapid deconectand bateria pentru 5 minute. doar ca apoi trebuie setat ceasul din bord si rememorate posturile de radio la cdplayer. a, daca ai cod la cd, e bine sa-l tii la indemana, o sa ai nevoie de el dupa ce reconectezi bateria. varianta 2: in spatele bateriei e ecu injectie; are pe el o mufa ce se clampeaza cu 2 clape. le desfaci se deconectezi mufa de ecu timp de 5 minute. apoi o pui la loc si ecu uita toate corectiile facute in ultimii 20 de ani, va merge pe hartile standard de fabrica. daca si asa trage slab, mergi mai departe cu investigatia.
    Multumesc.O sa incerc.

    Originally posted by samy0388 View Post
    Spunea cineva mai sus ca un alto 101 e mai bun decat un 95 , eu am avut surpriza sa prind viteza mai mare cu 95 de la mol decat cu 98 , tot de la mol.Pe Brasov-Ploiesti am prins mai mult decat pe A2 spre Constanta,acul s-a dus peste 180,pot face oricand o incercare cu oricine (am o supernova).
    Conteaza si benzina , dar nu cred ca e un factor prioritar ce determina un Vmax micsorat , din contra, mai mult conteaza conditiile atmosferice , presiunea in pneuri , greutatea pe care o duci , inclinatia drumului , schimbatul vitezelor, ca degeaba pui alto 101 daca tu mergi cu 1.5 atmosfere in pneuri ...
    Este adevarat ce spui dar super nova e mult mai nervoasa decat loganul,indiferent de cifra octanica.Are si fiul meu super nova si ia 180 pe autostrada.
    Last edited by mateiion63; 17 February 2011, 19:28. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google