@mateiion63: vad ca esti din bucuresti. Eu zic sa faci un test pe autostrada, dar noaptea ce e traficul foarte lejer. Asa am facut eu si am dus masna in tr4 pana la 6000 (cam 160 kmh) si tot mi-a luat pana la urma 165kmh in tr5,deh e mcv(deci mai greu). Nu zic sa faci ca mine, dar de la 140-150 poti sa ii dai tr5 si apoi cu pedala aproape la blana (foarte putin ridicata de la podea) si cu multa rabdare astepti sa creasca viteza. Inca ceva, sa verifi ca nu cumva covorasul de sub picioare sa intre sub pedaa fiindca te va tine la mers. Sunt patit.
Sa auzim numai de bine!
Masina Puturoasa
Collapse
X
-
nu stiu cat de bine ai rezolvat problema dar s-ar putea sa fie cefa destul de simplu.
uneori si la mine nu se ducea mai mult de 130 (1.5dci70cp) si am constatat ca se ducea presul sub pedala de acceleratie si ii bloca cursa. la acest aspect ai fost atent?
Leave a comment:
-
Daca masina urca bine in trepte, dar se limiteaza in jurul lui 140 km/h eu m-as mai gandi un pic si la discul de ambreiaj, pe langa ce ti-a spus Seba. Masina are totusi 6 ani, 53000 km si poate multi facuti in oras. Un disc obosit iti poate limita viteza masinii, ca sa nu mai zic de placa de presiune. Si nu e neaparat sa patineze ambreiajul.
Leave a comment:
-
Spunea cineva mai sus ca un alto 101 e mai bun decat un 95 , eu am avut surpriza sa prind viteza mai mare cu 95 de la mol decat cu 98 , tot de la mol.Pe Brasov-Ploiesti am prins mai mult decat pe A2 spre Constanta,acul s-a dus peste 180,pot face oricand o incercare cu oricine (am o supernova).
Conteaza si benzina , dar nu cred ca e un factor prioritar ce determina un Vmax micsorat , din contra, mai mult conteaza conditiile atmosferice , presiunea in pneuri , greutatea pe care o duci , inclinatia drumului , schimbatul vitezelor, ca degeaba pui alto 101 daca tu mergi cu 1.5 atmosfere in pneuri ...
Leave a comment:
-
ultima problema se rezolva rapid deconectand bateria pentru 5 minute. doar ca apoi trebuie setat ceasul din bord si rememorate posturile de radio la cdplayer. a, daca ai cod la cd, e bine sa-l tii la indemana, o sa ai nevoie de el dupa ce reconectezi bateria. varianta 2: in spatele bateriei e ecu injectie; are pe el o mufa ce se clampeaza cu 2 clape. le desfaci se deconectezi mufa de ecu timp de 5 minute. apoi o pui la loc si ecu uita toate corectiile facute in ultimii 20 de ani, va merge pe hartile standard de fabrica. daca si asa trage slab, mergi mai departe cu investigatia.
Leave a comment:
-
Originally posted by Seba View Postai grija ce pui in aplicare...inainte de toate asigura-te ca toate sistemele sunt ok (cabluri, contacte, furtune, etansari, etc) apoi gandeste-te ce sa inlocuiesti ca sa mearga mai bine. un test comparativ cu o petarda din reprezentanta (te inscrii la test-drive) poate fi o comparatie buna...
Multumesc mult.Numai bine.
Originally posted by sanderizer View PostExact...omul a intrebat de masina lui puturoasa.Presupun,ca sa se laude )
Oricum multumesc. Numai bine.
Originally posted by PaccoOmu a postat dar nici ca a mai raspuns...
Numai bine.
Originally posted by doru_2 View PostE oarecum ciudat pozitionata pedala de accelaratie si poate nu esti obisnuit cu ea,e mocheta care-ti da senzatia ca esti la podea dar daca apesi mai tare s-ar putea sa ai surpriza sa vezi ca merge.
Multumesc.Numai bine.
Originally posted by sorin17 View Postsi eu sunt incepator nu cred ca este de la bujii si a mea tot din 2006 este si fuge cat de cat 170... poate ai invatato puturoasa glumesc:P
app la cat schimbi vitezele?
Leave a comment:
-
ai grija ce pui in aplicare...inainte de toate asigura-te ca toate sistemele sunt ok (cabluri, contacte, furtune, etansari, etc) apoi gandeste-te ce sa inlocuiesti ca sa mearga mai bine. un test comparativ cu o petarda din reprezentanta (te inscrii la test-drive) poate fi o comparatie buna...
Leave a comment:
-
Va multumesc pentru sfaturi. O sa incerc sa pun in aplicare sfaturile voastre, bineinteles pe cele care voi considera ca sunt mai aproape de realitate.
Numai bine!
Leave a comment:
-
Aha, deci este motor de turatie pentru ca are mai multe ture decat diesel-ul... Multzam fain de explicatie! Interesant...
Leave a comment:
-
Originally posted by Octavian___32 View PostHai nu ma innebuni ))
La Logan e motor care TREBUIE sa-i dai turatie sa scoti ceva de la el (1.4) , departe de a rezulta de aici ca e un motor de turatie (in particular e petarda).
Alea care au cuplu max la 4000+ rpm si au limitarea undeva la 8000 rpm poti sa spui ca sunt motoare de turatie.
on topic: eu aseara am mers pe un vant napraznic, daca deschideai usa in camp deschis fara doua maini si sa tragi de sus nu puteai sa o inchizi, si imi era foarte greu sa ajung la 130 in treapta 5. eu zic sa incerce cu a 4 cat mai sus si daca urca peste 150 inseana ca a avut putin ghinion atunci.Last edited by o8MeLC; 13 February 2011, 23:01.
Leave a comment:
-
Originally posted by adyxo View PostCe benzina folosesti?Eu iti recomand alto 101,e diferenta mare fata de aia de 95
Leave a comment:
-
Originally posted by o8MeLC View Post@vasile se spune motor de turatie la orice motor pe benzina..................
La Logan e motor care TREBUIE sa-i dai turatie sa scoti ceva de la el (1.4) , departe de a rezulta de aici ca e un motor de turatie (in particular e petarda).
Alea care au cuplu max la 4000+ rpm si au limitarea undeva la 8000 rpm poti sa spui ca sunt motoare de turatie.
Leave a comment:
-
Exact...omul a intrebat de masina lui puturoasa.Presupun,ca sa se laude )
Leave a comment:
-
Am facu o comparatie: castigurile obtinute dintr-o resoftare vs castigurile obtinute dintr-o "recalibrare".
In cazul resoftarii se castiga ceva cai putere, iar viteza max nu prea creste.
Si sa nu uitam ca in cazul WOT (cum bine spune Xp-ul), ce calibrari si-a facut ECU = wax.
Asadar, problema este din alta parte, nu din lipsa talipii
PS: da, ai dreptate ca masina ar fi mai fasneata, insa nu asta se discuta aici.
Leave a comment:
-
Originally posted by Cezar View PostECU invata anumiti parametri, insa mult sub performantele obtinute in urma unei remapari.
Cum din urma unei resoftari viteza maxima nu creste cu mult mai mult, nu vad cum ar creste in urma "mersului agitat".
Sau poate sunt eu prost si nu-mi dau seama...
Leave a comment:
Leave a comment: