Masina Puturoasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MIHAI_MOL
    replied
    @mateiion63: vad ca esti din bucuresti. Eu zic sa faci un test pe autostrada, dar noaptea ce e traficul foarte lejer. Asa am facut eu si am dus masna in tr4 pana la 6000 (cam 160 kmh) si tot mi-a luat pana la urma 165kmh in tr5,deh e mcv(deci mai greu). Nu zic sa faci ca mine, dar de la 140-150 poti sa ii dai tr5 si apoi cu pedala aproape la blana (foarte putin ridicata de la podea) si cu multa rabdare astepti sa creasca viteza. Inca ceva, sa verifi ca nu cumva covorasul de sub picioare sa intre sub pedaa fiindca te va tine la mers. Sunt patit.
    Sa auzim numai de bine!

    Leave a comment:


  • RAZVAN-005
    replied
    nu stiu cat de bine ai rezolvat problema dar s-ar putea sa fie cefa destul de simplu.
    uneori si la mine nu se ducea mai mult de 130 (1.5dci70cp) si am constatat ca se ducea presul sub pedala de acceleratie si ii bloca cursa. la acest aspect ai fost atent?

    Leave a comment:


  • JREwing
    replied
    Daca masina urca bine in trepte, dar se limiteaza in jurul lui 140 km/h eu m-as mai gandi un pic si la discul de ambreiaj, pe langa ce ti-a spus Seba. Masina are totusi 6 ani, 53000 km si poate multi facuti in oras. Un disc obosit iti poate limita viteza masinii, ca sa nu mai zic de placa de presiune. Si nu e neaparat sa patineze ambreiajul.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Spunea cineva mai sus ca un alto 101 e mai bun decat un 95 , eu am avut surpriza sa prind viteza mai mare cu 95 de la mol decat cu 98 , tot de la mol.Pe Brasov-Ploiesti am prins mai mult decat pe A2 spre Constanta,acul s-a dus peste 180,pot face oricand o incercare cu oricine (am o supernova).
    Conteaza si benzina , dar nu cred ca e un factor prioritar ce determina un Vmax micsorat , din contra, mai mult conteaza conditiile atmosferice , presiunea in pneuri , greutatea pe care o duci , inclinatia drumului , schimbatul vitezelor, ca degeaba pui alto 101 daca tu mergi cu 1.5 atmosfere in pneuri ...

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    ultima problema se rezolva rapid deconectand bateria pentru 5 minute. doar ca apoi trebuie setat ceasul din bord si rememorate posturile de radio la cdplayer. a, daca ai cod la cd, e bine sa-l tii la indemana, o sa ai nevoie de el dupa ce reconectezi bateria. varianta 2: in spatele bateriei e ecu injectie; are pe el o mufa ce se clampeaza cu 2 clape. le desfaci se deconectezi mufa de ecu timp de 5 minute. apoi o pui la loc si ecu uita toate corectiile facute in ultimii 20 de ani, va merge pe hartile standard de fabrica. daca si asa trage slab, mergi mai departe cu investigatia.

    Leave a comment:


  • mateiion63
    replied
    Originally posted by Seba View Post
    ai grija ce pui in aplicare...inainte de toate asigura-te ca toate sistemele sunt ok (cabluri, contacte, furtune, etansari, etc) apoi gandeste-te ce sa inlocuiesti ca sa mearga mai bine. un test comparativ cu o petarda din reprezentanta (te inscrii la test-drive) poate fi o comparatie buna...
    Ok,o sa tin cont de sfat.
    Multumesc mult.Numai bine.

    Originally posted by sanderizer View Post
    Exact...omul a intrebat de masina lui puturoasa.Presupun,ca sa se laude )
    Chiar crezi ca asta era motivul pentru care am intrebat?
    Oricum multumesc. Numai bine.

    Originally posted by Pacco
    Omu a postat dar nici ca a mai raspuns...
    Sunt incepator,trebuie sa intelegi.
    Numai bine.

    Originally posted by doru_2 View Post
    E oarecum ciudat pozitionata pedala de accelaratie si poate nu esti obisnuit cu ea,e mocheta care-ti da senzatia ca esti la podea dar daca apesi mai tare s-ar putea sa ai surpriza sa vezi ca merge.
    Sa stii ca m-am gandit mai de mult timp la chestia asta dar nu am pus-o in aplicare.
    Multumesc.Numai bine.

    Originally posted by sorin17 View Post
    si eu sunt incepator nu cred ca este de la bujii si a mea tot din 2006 este si fuge cat de cat 170... poate ai invatato puturoasa glumesc:P

    app la cat schimbi vitezele?
    Cred ca am invatat-o cam puturoasa pt ca in oras merg mai mult,nu depasesc 60 max 70si merg cu a 5-a. In afara Ii dau a 5-a pe la 90.
    Last edited by mateiion63; 16 February 2011, 19:09. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    ai grija ce pui in aplicare...inainte de toate asigura-te ca toate sistemele sunt ok (cabluri, contacte, furtune, etansari, etc) apoi gandeste-te ce sa inlocuiesti ca sa mearga mai bine. un test comparativ cu o petarda din reprezentanta (te inscrii la test-drive) poate fi o comparatie buna...

    Leave a comment:


  • mateiion63
    replied
    Va multumesc pentru sfaturi. O sa incerc sa pun in aplicare sfaturile voastre, bineinteles pe cele care voi considera ca sunt mai aproape de realitate.
    Numai bine!

    Leave a comment:


  • vasile78
    replied
    Aha, deci este motor de turatie pentru ca are mai multe ture decat diesel-ul... Multzam fain de explicatie! Interesant...

    Leave a comment:


  • o8MeLC
    replied
    Originally posted by Octavian___32 View Post
    Hai nu ma innebuni ))
    La Logan e motor care TREBUIE sa-i dai turatie sa scoti ceva de la el (1.4) , departe de a rezulta de aici ca e un motor de turatie (in particular e petarda).
    Alea care au cuplu max la 4000+ rpm si au limitarea undeva la 8000 rpm poti sa spui ca sunt motoare de turatie.
    eu am explicat din ce cauza se spune motor de turatie la benzina, deoarece are mai multe ture decat diesel-ul. daca e sa gandim ca exista motociclete cu peste 12000 de ture (motogp ajunge pana la 18000) ar trebui sa spunem ca doar astea sunt motoare de turatii? inteleg ca vreti sa comentati sa aratati cat de tari sunteti dar uneori o faceti doar sa va mai bagati in seama. prefer sa ajutati omaneii care deschid topicuri, daca tot le cititi si nu sa cautati nod in papura la replicile altora.

    on topic: eu aseara am mers pe un vant napraznic, daca deschideai usa in camp deschis fara doua maini si sa tragi de sus nu puteai sa o inchizi, si imi era foarte greu sa ajung la 130 in treapta 5. eu zic sa incerce cu a 4 cat mai sus si daca urca peste 150 inseana ca a avut putin ghinion atunci.
    Last edited by o8MeLC; 13 February 2011, 23:01.

    Leave a comment:


  • andr3w
    replied
    Originally posted by adyxo View Post
    Ce benzina folosesti?Eu iti recomand alto 101,e diferenta mare fata de aia de 95
    si vrei sa spui ca de la benzina nu ia mai mult de 140? totusi!!! eu i-am dat 160 cu benzina 95 si nu stiu cat de buna era pentru ca bagasem de la un peco no name pe la tara, plus ca mai mult de 70% dintre noi folosesc 95

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Originally posted by o8MeLC View Post
    @vasile se spune motor de turatie la orice motor pe benzina..................
    Hai nu ma innebuni ))
    La Logan e motor care TREBUIE sa-i dai turatie sa scoti ceva de la el (1.4) , departe de a rezulta de aici ca e un motor de turatie (in particular e petarda).
    Alea care au cuplu max la 4000+ rpm si au limitarea undeva la 8000 rpm poti sa spui ca sunt motoare de turatie.

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    Exact...omul a intrebat de masina lui puturoasa.Presupun,ca sa se laude )

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Am facu o comparatie: castigurile obtinute dintr-o resoftare vs castigurile obtinute dintr-o "recalibrare".
    In cazul resoftarii se castiga ceva cai putere, iar viteza max nu prea creste.
    Si sa nu uitam ca in cazul WOT (cum bine spune Xp-ul), ce calibrari si-a facut ECU = wax.

    Asadar, problema este din alta parte, nu din lipsa talipii

    PS: da, ai dreptate ca masina ar fi mai fasneata, insa nu asta se discuta aici.

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    Originally posted by Cezar View Post
    ECU invata anumiti parametri, insa mult sub performantele obtinute in urma unei remapari.
    Cum din urma unei resoftari viteza maxima nu creste cu mult mai mult, nu vad cum ar creste in urma "mersului agitat".
    Sau poate sunt eu prost si nu-mi dau seama...
    Excuse me,eu nu am zis ca o deconectare echivaleaza cu o resoftare.Si nu a zis nimeni ca ai fi prost..."mersul agitat" nu creste poate viteza maxima,dar poate devine mai fasneata masina.Eu daca merg 95% in oras cu turatii mici,fac prost,daca (,) cateodata ii mai dau si talpa la 5000 rpm? Ma gandesc la calamina aici.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google