Masina Puturoasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • doru_2
    replied
    E oarecum ciudat pozitionata pedala de accelaratie si poate nu esti obisnuit cu ea,e mocheta care-ti da senzatia ca esti la podea dar daca apesi mai tare s-ar putea sa ai surpriza sa vezi ca merge.

    Leave a comment:


  • adyxo
    replied
    Originally posted by mateiion63 View Post
    am un logan din 2006 si nu vrea sa fuga mai tare de 140 km la ora.are 53 000 de km.

    Ce benzina folosesti?Eu iti recomand alto 101,e diferenta mare fata de aia de 95

    nu mai scrie ingrosat .
    Last edited by Cristi_Xp; 12 February 2011, 13:57.

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    sanderizer ... citeste un pic semnatura mea ,mai precis primul rand .
    cand vorbim de motor de turatie eu cam inteleg tot ce treceva de 7500-8000 .
    In rest , asa functioneaza orice benzina, face putere in ture mari ,dar aia nu inseamna ca e motor de turatie )
    Cezar , ecu invata parametrii pentru mersul decent al masinii .La WOT ( wide open throttle) sau pedala blana in termeni romanesti se merge pe harta de injectie scrisa in calculator .
    Last edited by Cristi_Xp; 11 February 2011, 16:08.

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    ECU invata anumiti parametri, insa mult sub performantele obtinute in urma unei remapari.
    Cum din urma unei resoftari viteza maxima nu creste cu mult mai mult, nu vad cum ar creste in urma "mersului agitat".
    Sau poate sunt eu prost si nu-mi dau seama...

    Leave a comment:


  • vasile78
    replied
    Originally posted by o8MeLC View Post
    @vasile se spune motor de turatie la orice motor pe benzina. era vorba aia ca sportivitatea incepe unde se termina turatia unui diesel.(...) la o masina pe benzina (in special aspirata) trebuie sa te duci pana la puterea maxima pentru a stoarce tot ce poate motorul.
    Inseamna ca si motorul 1310 de pe vechea dacie era de turatie? Il faceai praf daca il turai, il segmentai in fiecare luna
    Din slabele cunostinte asociez turatia cu uzura marita...

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    Cum de nu i-a propus nimeni sa mai deconecteze bateria pentru o noapte? Nu mai e valabila treaba aia cu invatarea parametrilor,stilul de mers al soferului? Poate omul nu a mai incercat sa atinga viteze mari de demult.Umbla mult prin oras,nu-i da talpa si are si calamina la greu...arde-o putin la turatii mari si incearca dupa aia ce ti-au recomandat baietii...e doar o parere.

    Leave a comment:


  • CataLiNNN
    replied
    Filtrul de aer a fost schimbat vreodata?

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    @radu: se poate rula si 250 multi km, atat aici cat si in alte tampenii de tari (Bulgaria).

    In primul rand verifica presiunea in pneuri.

    Leave a comment:


  • o8MeLC
    replied
    @vasile se spune motor de turatie la orice motor pe benzina. era vorba aia ca sportivitatea incepe unde se termina turatia unui diesel. pentru un motor pe motorina (cu turbina) nu trebuie neaparat sa dai pana aproape de limitare pentru a avea o accelertie buna avand cuplu foarte jos pe cand la o masina pe benzina (in special aspirata) trebuie sa te duci pana la puterea maxima pentru a stoarce tot ce poate motorul.

    Leave a comment:


  • andr3w
    replied
    avem si drumuri unde merge sa mai dam si un 200)). (nu neaparat la logan). 140? eu o singura data am trecut de 140, am incercat sa vad cat duce si am schimbat in treapta a 5-a la 130-140, nu mai stiu sigur, dar stiu ca m-a dus pana la 160+. (<170, in jur de 163).

    oricum va dau dreptate. nu ai nevoie de 160;)
    Last edited by andr3w; 11 February 2011, 00:23. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • vasile78
    replied
    Eu nu inteleg treaba asta cu "motor de turatie" pe logan, daca 1.4 "este de turatie" , care motor pe benzina "nu este de turatie"? Scrie undeva in carte ca e de turatie? Daca pe 1.4 e motor de turatie, motoarele de pe motociclete de ce sunt, "de supraturatie"?
    On topic: Eu consider ca 140 km/h este suficient, pentru strazile noastre...

    Leave a comment:


  • radu cornel
    replied
    ai cumva drumuri pentru viteze mai mari in romania? la 1,4 cel mai mult am atins cam 165 dar in germania, retine este motor de turatie daca schimbi treptele de viteza la turatii joase nu ai cum sa urci la viteze mai mari. a-v-a este viteza de croaziera nu poti sa ridici viteza cu ea . da-i turatie un treptele inferioare dar mai bine nu o omora

    Leave a comment:


  • o8MeLC
    replied
    la drum lung se schimba cum se schimba si la "drum scurt". doar ca in acest caz, in care vrei sa folosesti toata puterea motorului ar fi bine sa schimbi undeva aproape de limitare (5900). te sfatuiesc sa nu folosesti astfel de viteze decat daca e necesar, vei avea un consum de aproximativ 11l/100km ceea ce nu e prea atractiv.

    Leave a comment:


  • florin.fanatik
    replied
    Originally posted by mateiion63 View Post
    am un logan din 2006 si nu vrea sa fuga mai tare de 140 km la ora.are 53 000 de km.
    Salutare, bun venit pe forum! La ce turatie schimbi vitezele? La drum lung iti recomand sa schimbi mai sus vitezele, de la 3500 in sus, mai ales viteza a 4a... Ar trebuii sa atingi 160km/h fara probleme. Numai bine!

    Leave a comment:


  • grutzz
    replied
    trage tare pe treapta 4 ,incearca sa dai 5 cand vezi ca numai poate.....

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google