Masina Puturoasa
Collapse
X
-
Acum nah, fiecare suntem raspunzatori de faptele noastre, toata treaba e sa nu afectam pe altii. Si eu mai ajung in unele dimineti la 120-130 in drum spre lucru (numai oras), asta cand plec ultimu si trebe sa ajung primu.
-
Originally posted by xplood View Postsi eu am tot 1.4 si asta vara veneam de la munte cu 5 pers in masina + bagaj si a luat lejer 160 .. defapt aproape toata autostrada pitesti-bucuresti si bucuresti-cernavoda a mers numai 160 ..
Leave a comment:
-
Acuma mai depinde si ce inseamna lejer. Ca dac-au condus numa 1300 inainte, cotetul de Logan pare masina adevarata.
Leave a comment:
-
E lasa...ce stii tu ))
Asta e vorba clasica am luat 160/h lejer , masina incarcata full dar s-a dus lejer la 160.
Nu stiu, cred ca a mea e stricata ca si goala nu ia "lejer" 160.
Leave a comment:
-
Nu cred ca mai mergea ca nu e avion 1.4 asta, si eu tind sa nu prea cred ca ai tinut-o bucuresti-cernavoda numai cu 160, 5 persoane in masina plus bagaj cum specifici tu
Leave a comment:
-
Originally posted by Revulsin View Post.............
Povestea ta imi da fiori si revad multe faze petrecute pe sosele.
..............................
Cand am nevoie de depasiri atunci face depasiri rapide, dar si leneveste pe sosele cand o las mai moale.
.............................
Si una de 300 cp leneveste daca o lasi moale si daca o calci nu stiu cum trage daca 1.4 trage bine...
Originally posted by xplood View Postsi eu am tot 1.4 si asta vara veneam de la munte cu 5 pers in masina + bagaj si a luat lejer 160 .. defapt aproape toata autostrada pitesti-bucuresti si bucuresti-cernavoda a mers numai 160 ..
Leave a comment:
-
si eu am tot 1.4 si asta vara veneam de la munte cu 5 pers in masina + bagaj si a luat lejer 160 .. defapt aproape toata autostrada pitesti-bucuresti si bucuresti-cernavoda a mers numai 160 ..
Leave a comment:
-
Tu cred ca suferi de mania vitezei.
Nu masinile sunt o problema ci soferii care traiesc in ele.
Povestea ta imi da fiori si revad multe faze petrecute pe sosele.
Masina este lenesa cand nu este calcata cum trebuie.
A mea merge asa cum o plesnesc si nu am ce sa-i reprosez.
Cand am nevoie de depasiri atunci face depasiri rapide, dar si leneveste pe sosele cand o las mai moale.
Loganul are personalitate si daca te impaci cu asta atunci esti multumit.
Unii nu accepta si atunci intervine divinitatea.Last edited by Revulsin; 20 October 2012, 01:17.
Leave a comment:
-
salut,
baieti, eu postez in ideea de a incuraja pe cei care au probleme "vitezometrice", sa mearga in service.
motor 1.4 MPI, fabricat in decembrie 2005, 84.000 km(50k i-am facut eu, restul nu stiu nimic de ei, eventuali km dati inapoi, etc, masina a fost trosnita usor-schimbat aripa fata, bara fata si usa sofer, asta mi-au spus de la cei din service, fara suduri, dupa 2 ani de la achizitie-deci, atentie la ce cumparati).
bun, clasic, 1.4 MPI-pe autostrada Bucuresti-Pitesti, 2 persoane in masina(cu tot cu sofer) viteza max arata pe bord 174-175km/h-eu cred ca se mai ducea 1km-poate 2km in plus, dar nu am testat.
subliniez ca nu are nici o problema in a ajunge la 165km/h, de aici in sus, situatia se desfasoara mai lent.
nu am intampinat nici un fel de probleme in a rula cu 150km/h afisati pe bord, pt mai mult de 1000km/deplasare, pe autostrazi dinafara RO; am facut pauze doar in benzinarii cand era rezorvorul mai golut.
zicea cineva de schimbat treptele, turatie etc. eu schimb dupa necesitati, dar incerc sa nu schimb sub 2500 niciodata, pt ca in treapta superioara turatia scade sub 2000 si simt motorul subturat(sunetul de motor subturat pe care il stie toata lumea banuiesc). "subturat" las motorul cand cobor, nu ca am o explicatie, dar daca tot nu trage...
cand sunt pe drumurile tarii, povestea se schimba, "ori conduc, ori trag pe dreapta"-ar fi motto-ul meu. asta inseamna ca e vai de el motor in depasiri, nu de putine ori CB-ul lasandu-ma fara gaz.
subliniez:motorul meu a vazut +3500 de turatii dupa o rulare de minim 50km, pt a fi calde toate piesele componente(am citit undeva ca de la un 35km este cald 100%).
cum spuneam, la 120km/h a vazut treapta a 3-a fara probleme, "pt a ma ajuta sa rup inertia" si sa efectuez in siguranta depasirea.
deci, cine nu ajunge la macar 163km/h-viteza garantata de producator, are cu siguranta o problema.
dacia logan nu este o masina de viteza, dar sa nu cadem in extrema cealalta considerand-o bicicleta. nu uitati ca masina poate in egala masura cu ceea ce poate soferul.
drum bun!
latter edit: dupa calcule in care am verificat rentabilitatea, am ajuns la concluzia sa folosesc benzine cu cifra octanica 100+. motorul se aude mult mai "cursiv" si nu se mai aude ca un tractor pe timp de vara cand AC este on. deci, nu cheltui in plus, consum vs pret, dar ma bucur de o functionare mai buna a motorului.
Leave a comment:
-
Da nu vad cu ce ar deranja ca esapamantul e negru,eu am diesel si e mereu negru si daca ar fi curat nu m-ar incanta cu nimic.
Leave a comment:
-
La mine e curatel esapamentul, foarte putin se cunoaste negreala, in schimb la un alt prieten tot benzinar dar alta marca era negreala serioasa. Si la 1.4mpi remapat era negreala serioasa.
Leave a comment:
-
@drogas: vrei o poza cu evacuare de benzinar, despre care ai putea jura ca e poza cu evacuare de diesel? cu toate ca masina nu fumega, chiptuning-ul, reprizele lungi si uneori si mersul subturat, iar peste toate, sonda a doua anulata din soft, asta e rezultatul. probabil trebuie sa dau jos catalizatorul sa-l ard cu flacara de gaz, apoi inca 3 ani n-o sa s evada nimic in evacuare, dar momentan e neagra ca la tractor. masina nu trage greu, nu sughita, nu bea ulei, nici o problema. totusi, esapamentul e sub orice critica.
Leave a comment:
-
"Functionarea" corecta a catalizatorului cade in sarcina sondei lambda; nu distrugi catalizatorul daca mergi subturat; ECU corecteaza amestecul in vederea unor emisii corecte, in ceea ce priveste poluarea, prin semnalele primite de la acea sonda.
Leave a comment:
Leave a comment: