Logan 1.5 Dci, 2007, Are 120000 Km, Nu Mai Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • procatta
    replied
    Originally posted by valentin2005 View Post
    sall !
    @Costy Stefan numai merge la toti meseriasii de pe marginea soselei ,inainte de a te apuca sa schimbi una alta dupa parerea la unu si la altul mergi la Dacia service sa iti puna laptopul pe masina si acolo vezi cam de unde sa incepi cu problema masini tale .
    Iti dau si nu dreptate m-am dus la service autorizat cu parerea mea mesterul sau inginer ce-o fi fost ma trimis la plimbare ca ce stii tu te contrazici cu mine,chiar si tonul ridicat,ma punea sa schimb toate patru injectoarele 4200,eu i-am spus daca nu merge mi le platesti tu ,bineinteles ca raspunsul a fost nu,desi eu ii spusesem clar simptomele si sa verifice calculatorul pe partea de injectie,rezultatul: am schimbat calculatorul nou nout 600lei la un mecanic din coltul blocului si m-am dus la acel meserias de service autorizat si i-am spus sa-si dea demisia.Noroc ca eu mai am idee despre mecanica ca altfel as fi avut o gaura in buget de 3600 lei

    Leave a comment:


  • dorobantu
    replied
    Are dreptate colegu,cu o bucata de lemn pe post de dorn sub stutul de retur al pompei citeva lovituri sanatoase una dupa alta si cineva sa dea la cheie in acelasi timp,daca nu regulatorul de pe pompa cel cu mufa maro dat jos si curatat sau inlocuit,dar s-ar putea sa ai noroc numai cu ciocanul.

    Leave a comment:


  • adema1981
    replied
    Nu, se loveste de 2x si mai tare. Nu glumesc , nu fac misto de problema omului. Eu asta am citit pe forum , tot la un Logan Dci.
    E trist sa ai o masina cu tehnologie din anii 2000 si sa ajungi la asa ceva.

    Leave a comment:


  • Drogas
    replied
    si daca tot nu merge se trece la nivelul urmator unde se foloseste un ciocan mai mare.

    Leave a comment:


  • adema1981
    replied
    Au mai fost cazuri, am citit aici pe forum cu blocare pompa. Sper sa nu gresesc....se spunea ceva de genu " un ciocan si o bucata de lemn....ZBANG si a pornit "
    Cauta si tu pe google "blocare pompa injectie" poate scapi asa.

    Leave a comment:


  • Rac
    replied
    Empiric:Pune motorina curata intr-o sticla curata,si alimenteaza prin cadere cu un furtun filtrul pe intrarea unde vine conducta dinspre rezervor.Amorseaza si vezi daca porneste.Daca nu porneste pune testerul si vezi ce iti arata.Pe ghicite nu o dibuiesti !

    Leave a comment:


  • thawormer
    replied
    te duci la nesti auto sau automarcus, service-uri dacia oricum te costa de te rupe cca 3500 lei pompa + injectoare. am facut tractorul meu in 2 etape injectoarele si dupa " 800km" pompa ca a cazut si aia. e nasoala problema singura solutie mai ieftina este pompa si injectoare de euro2 mecanica de pe Renault 1.9 dar este complicat sa gasesti un mechanic mai in varsta sa ati faca treaba asta, plus ca nu sti ce iei si un megane 1 care sa porneasca este pe la 700 euro asa ca mai bine o repari si gata.

    Leave a comment:


  • iulius s.p.
    replied
    Rar cedeaza pompa ,poti verifica regulatorul de presiune de pe pompa .Sfatul meu e sa verifici in prima data conducta ce vine din rezervor in filtru poate prinde aer pe la un oring de etansare si se dazamorseaza instalatia.

    Leave a comment:


  • valentin2005
    replied
    sall !
    @Costy Stefan numai merge la toti meseriasii de pe marginea soselei ,inainte de a te apuca sa schimbi una alta dupa parerea la unu si la altul mergi la Dacia service sa iti puna laptopul pe masina si acolo vezi cam de unde sa incepi cu problema masini tale .

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Nu esti primul si nici ultimul cu aceste probleme la Dci.
    Singura varianta ca sa iesi mai ieftin, e sa schimbi motorul cu un benzinar, altfel risti sa vinzi masina pe nimic, bagand bani mereu, degeaba.

    Leave a comment:


  • Logan 1.5 Dci, 2007, Are 120000 Km, Nu Mai Porneste

    Am un logan 1.5 dci, 2007, are 120000 km, dimineata pornita, utilizata toata ziua, seara oprita, a doua zi nu a mai pornit. mentionez ca nu a avut nici o problema pana acum. prima data am zis ca e bateria, apoi am incercat cu spray si nimic. am chemat un mecanic, am schimbat 3 bujii (diagnostic pus de acesta)si la fel. verificari injectoare, 0 ml motorina pe furtunase. concluzia pompa de inalta dusa. am chemat al doilea mecanic, aceleasi incercari(baterie, verificare injectoare), dar constata ca nu mai ajungea motorina din rezervor(schimba pompa de amorsare), concluzia aceeasi problema , schimb si filtru(crezand ca e plin de impuritati), la fel ,,motorina nu trece de filtru, nu ajunge la pompa de inalta si mai departe la injectoare. Concluzia: asa ceva nu am intalnit, mergi la service, posibil tot sistemul de injectie dus. am vorbit la un service specializat pe sistem injectie, si toata treaba aceasta m.ar costa in jur de 6000 ron. stie cineva ce ar trebui sa mai verific, pana sa merg cu masina la un service? va multumesc, astept pareri
Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google