Oprire Motor In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    vali255
    Incepator

  • vali255
    replied
    Salut, am si eu logan 1.5 dci din 2006 si am probleme asemanatoare ( se opreste in mers, scoate sunete de parca merge fara un injector ) am facut aproape tot ce am citit mai sus si singura rezolvare a fost sa schimb ECU insa cel nou pus merge decat daca am mufa EGR scoasa, nu are inchidere centralizata cum avea al meu, porneste mult mai greu singurul lucru bun la el este ca am sczut consumul cu 0.5l / 100 km...
    Doresc sa stiu daca pot reseta ECU meu vechi ( sa ii fac un update sau ceva ) pentru ca nu am gasit un ECU sa merga la fel de bine ca al meu si am trecut prin 5 deja.

    Leave a comment:

  • sebi8ta
    Loganist de 5 stele

  • sebi8ta
    replied
    Dupa ce va trece caldura ..o sa vedeti ca nu se va mai opri ....rabdare..si datii bice ...

    Leave a comment:

  • einstein1984
    Loganist de 5 stele

  • einstein1984
    replied
    Du masina la un test de claculator imediat ce face asta.

    Leave a comment:


  • poe
    replied
    Slautare tuturor,

    Patesc si eu problema cu oprirea in mers numai ca a mea e diesel, 85 cai. Deci rareori se opreste in mers, dau la cheie porneste si merge iar perfect, nu am nici o problema la ea in general, porneste si functioneaza normal, numai ca o apuca si se opreste in drum si trebuie s-o repornesc.

    Idei?

    Leave a comment:

  • ady_p
    Loganist de 5 stele

  • ady_p
    replied
    A mea nu mai porneste decat pe gaz, direct, fortata, noroc ca-l am. Dupa ce trece caldura, ma apuc sa-i verific sigurantele de langa baterie sa vad daca nu e vreuna arsa. Daca nu-s arse, m-am scos de vreo 120 RON cat e o pompa de benzina ...

    Leave a comment:

  • copiiimei2002
    Incepator

  • copiiimei2002
    replied
    salutari, am si eu o problema cu un mcv 1.6 simplu.
    din cand in cand mi se opreste motorul in mers, ca si cum nu s-ar alimenta sau ar cadea ceva electric
    am dus-o la tot felul de mecanici, am schimbat bujii, am schimbat pompa de benzina si tot asa face
    dati-mi un sfat va rog ca nu mai stiu ce sa-i fac

    Leave a comment:

  • vladoi
    Loganist de 5 stele

  • vladoi
    replied
    Eclar problema de la instalatia gpl,am patit si eu asa mi se oprea in mers da nu la logan,mergi la o verificare in service la instalatia gpl.

    Leave a comment:

  • ciprian_cx
    Incepator

  • ciprian_cx
    replied
    la urmatoarea porcarie de genul asta, ai ban direct...
    Seba
    sofer amator
    Last edited by Seba; 24 August 2012, 00:55.

    Leave a comment:

  • bogdy 84
    Initiat

  • bogdy 84
    replied
    Originally posted by big_electro61 View Post
    Daca se comuta pe benzina,problema dispare?
    nu am incercat pt ca nu merg 2000 de km pe benzina ca de aia am golanu pe gpl! fac comutarea pe benzina la 5000 de km parcursi pe gpl si merg vreo 30 km! asa scrie in manualul de utilizare de la gpl!CONCLUZIA : nu stiu daca pe benzina mi-ar face aceeasi figura...aha si o alta problema daca merg pe benzina motorul trage mai incet ...nu are aceeasi vana!cand intra pe gpl zboara! INSTALATIA E PUSA DIN FABRICA! nu stiu daca e din cauza asta?!ERA SA UIT VREAU NISTE JENTI DE ALUMINIU PT GOLANU MEU IN JUR LA 65 DE EURO CA NU DAU MAI MULT pe bucata>>> MULTUMESC ANTICIPAT PT CINE MA POATE AJUTA!

    Leave a comment:

  • big_electro61
    Banned

  • big_electro61
    replied
    Originally posted by bogdy 84 View Post
    ma rog observ ca problema e legata oarecum de gpl! sau poate sa fie un contact oxidat pe undeva ca am mai patit-o! opririle se intampla la 2000 de km parcursi din senin!
    Daca se comuta pe benzina,problema dispare?

    Leave a comment:

  • bogdy 84
    Initiat

  • bogdy 84
    replied
    si mie mi se opreste motorul in mers ...mai ales cand o scot dint viteza! am 45000km! am schimbat la timp tot ce trebuia filtre etc. precizez ca e pe GPL din fabrica!tot timpul am grija sa am 3 sau 4 liniute la benzina! trec pe benzina la 5000 de km cum scrie in manualul de folosire! am bagat-o recent pe tester dar nu pt problema asta pt altceva! ma rog observ ca problema e legata oarecum de gpl! sau poate sa fie un contact oxidat pe undeva ca am mai patit-o! opririle se intampla la 2000 de km parcursi din senin!
    mentionez ca am f mare grija de ea! inca platesc rate ...bafta tuturor ...ASA ERA SA UIT SI DACA STIE CINEVA DE UNDE SA IMI CUMPAR JENTI DE ALIAJ PT LOGANUL MEU

    Leave a comment:

  • big_electro61
    Banned

  • big_electro61
    replied
    Cauze pentru acel efect pot fi multe si nu pot fi urmarite decit cu testerul,citind codurile de eroare(daca sunt) si valorile reale in timpul manifestarii nedorite.Acestea pot ghida specialistul in directia remedierii.Ca sa-ti dau o speta asemanatoare de astazi,un motor pornea foarte greu la rece,in urma testarii am vazut ca in calculatorul motorului era "vazuta" temperatura motorului ca fiind de 98gradeC(motorul fiind rece,4-5grade).S-a inlocuit sonda temperatura motor si motorul a pornit normal.

    Leave a comment:

  • alexfas
    Incepator

  • alexfas
    replied
    da sa moara motorul

    salut,ma poate ajuta si pe mine cineva cu o parere?posed un logan 1.6 16v euro 5,am aproximativ 17 mii km parcursi si de cand am achizitionat-o,doar cand e motorul cald,cand ii dau cheie acul de la turometru cade pana la ultima linie de spui ca acum moare motorul si treptat isi revine la turatia normala(la relanti),s-a mai intalnit cineva cu problema asta?cei de la servici habar nu au despre ce e vorba si nu stiu ce sa-i faca,multumesc

    Leave a comment:

  • Guest
    Guest

  • Guest
    Guest replied
    Originally posted by adimrv View Post
    eu stiu ca este tot negru pt 1.4 si albastru pe 1.6
    atentie; cele negre nu se potrivesc cu cele albastre.au alta catare la mufare.

    Leave a comment:

  • vyermeee
    Incepator

  • vyermeee
    replied
    Aceiasi situatie si la mine si am rezolvat ! Este vorba de Sonda Lambda situat mai jos de galeriile de evacuare , datorita lui se opreste moturul la relantii , costa vro 3 milioane , daca tot se opreste motorul vereficati motorul de relanteu situat sub filtru in spatele clapetei de acceleratie D la mine erau amandoua deci pt problema asta se schimba Sonda Lambda daca mai face fite si Motorul de relanteu

    Ma scuzati am gresit ! cand se aprinde martorul in bord este de la Sonda Lambda care nu face amestecul cum trebuie de combustibil cu aer si deaia se opreste motorul , verificati MOTORUL DE RELANTI unde este clapetul de acceleratie sunt 2 mufe , mufa din fata este motorul , il curatati daca tot face figuri motorul si se opreste schimbati-lD aceiasi problema am avut am fost la un service autorizat Bosch si mi-au spus cum sta treaba D sper ca am fost de ajutor !
    vyermeee
    Incepator
    Last edited by vyermeee; 30 July 2011, 17:53. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google