Oprire Motor In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • wizzard
    replied
    Azi mi s-a oprit si mie motorul in timp ce asteptam la semafor. Aglomeratie mare, mers 3-4 metri, oprit, inaintat iar. Mergeam pe GPL, din patru leduri era aprins unul - mai aveam 10l de gaz. Am pus contactul, am trecut pe benzina, desi porneste oricum pe benzina, am rotit de cheie si nu pornea motorul, ca si cum nu avea benzina (fara doua liniute benzina era full). Am dat la cheie de 5-6-7 ori. Am impins masina pe marginea drumului, am dat iar la cheie si a luat-o. Am accelerat si parca era inecata. Am mai mers 50 de metri si iar s-a oprit. Iar nu a vrut sa mai porneasca, iar tras masina pe dreapta si iar a pornit. Am facut dreapta pe bulevard, desi trebuia sa merg inainte, ca sa ies din aglomeratie si am calcat-o cum stiu eu. Nu am mai avut probleme.

    Asta e a doua oara cand mi se intampla. Acum cateva luni, mi se terminase gazul si cateva zile am mers pe benzina. Intr-o zi, dupa ce am mers prin aglomeratie mare ~40-50 de minute mi s-a oprit motorul la semafor. Nu a vrut sa mai porneasca, tras pe dreapta si intr-un final a pornit. Dupa 100m situatia s-a repetat. Am ajuns la destinatie si am oprit motorul. Am vrut sa verific si am incercat sa repornesc. Nu a mai vrut decat dupa mai multe incercari. Am ajuns cu ea la benzinarie (mai aveam o linie la benzina), i-am pus 10 l de benzina scumpa si pana azi n-am mai avut probleme.

    Concluzii:
    -cred ca problema nu e legata de sistemele de alimentare cu combustibil
    -banuiesc ca problema este pe undeva la partea electrica sau la sistemele care controleaza cantitatea de aer din amestec

    Este logic ceea ce spun?
    Duminica voi verifica bujii si fise (eventual schimb bujiile - aveti o recomandare?) si sper sa gasesc motorasul pas cu pas (care cred ca acelasi cu senzorul de turatie) si corpul clapeta (asta nu stiu ce e dar il dibuiesc eu). Am observat ca una din burnele bateriei e oxidata, o voi curata si voi verifica sigurantele.

    Va astept cu pareri si sfaturi.

    Multumesc.

    Leave a comment:


  • mihai_pincu
    replied
    Am avut si eu problema asta si era de la senzorul principal de turatie, dar problema a fost detectata cu calculatorul in service. Nu recomand sa incercati ceva pana nu puneti calculatorul pe masina. Pot mai fi si alte cauze ce duc la oprirea motorului in mers cand ridici piciorul de pe acceleratie.

    Leave a comment:


  • ForZza
    replied
    salut am avut si eu o mica problema de genul acesta . cand eram la semafor s-a oprit motorul dar a pornit la prima cheie si nu am mai avut probleme de atunci. Acul la turometru acuma cand masina este pe liber sta la 500 de turatii si la inceput parca statea undeva pe la 800. Nu stiu daca este bine asa. Ce ar trebui sa fac?

    Leave a comment:


  • sergiu_psc
    replied
    Mi s-a oprit si mie motorul in mers, eram in viteza a treia la 2500 de rotatii pe minut. A pornit la prima cheie apoi si de-atunci am mai mers 300 de km si n-am mai avut probleme. Am mai putin de 2000 de km pana la revizia de 40.000 de km, o sa vad atunci daca e vreo eroare inregistrata pe computer.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Era un subiect pe care nu-l mai gasesc la un prietn (1.4 mpi) la care se oprea din senin motorul in sarcina.
    La reprezentanta i-au mancat banii degeaba, in final i-au spus ca trebuie schimbata pompa de benzina (cateva milioane sanatoase).

    Acasa s-a pus el si a dat jos pompa, sita era plina de mal, a curatat-o si merge brici acum.
    Sita se poate curata, fara sa schimbi pompa cu totul, cum spun retarzii din service.

    Leave a comment:


  • alin2009
    replied
    Parca se schimba cu totul cu pompa de benzina

    Leave a comment:


  • FlorinVadeanu
    replied
    Originally posted by addrian View Post
    mi-i s-a intamplat sa se opreasca motorul in mers,era scoasa din viteza.A dat la cheie si a luat-o dar iar s-a oprit dupa vreo 2 km. Sa fie oare filtrul de benzina? am auzit ca e in rezervor cu tot cu pompa,daca ma poate ajuta cineva ii multumesc.Oricum au cam inceput sa cada piesele , am 55 mii cu ea si trebuie sa schimb capetele de bara articulatia etc. asta e
    Salut Florin e numele meu, sunt un Loganist din 2006, iti sugerez sa schimbi filtrul de benzina, la km care ii ai, cred ca a filtrat destul, nu crezi?
    Nu strica si o verificare tester la sevice.

    Leave a comment:


  • sonybv
    replied
    Gata am rezolvat, erau de vina niste contacte imperfecte (nu facea masa cum trebuie in vreo 3 locuri) si mufa de la calculator nu era prinsa bine cu siguranta.
    Deocamdata nu mai are probleme si sper sa fi scapat de ele.
    Ms la toti pt ajutor.
    Bafta!

    Leave a comment:


  • ingerulol
    replied
    Ai un scurt pe undeva , ceva contacte imperfecte , sau ceva oxidat pe la sigurante , sau contacte . Mergi la cineva care se pricepe , in 20 minute ar trebui sa-si dea seama de la ce e .

    Leave a comment:


  • mdi_pro
    replied
    intai verificati-va sigurantele s-ar putea sa fi oxidat pe acolo ceva, mufele, apoi mai cautati daca persista contacte imperfecte sau ceva de genul.

    Leave a comment:


  • lorenzlorenzu
    replied
    verifica si senzorul de turatie poate pilitura pe el (acesta se afla deasupra volantei)

    Leave a comment:


  • sonybv
    replied
    Salutare
    Mi se opreste motorul in mers...de fapt raman total fara curent pret de cateva secunde. (se opreste motorul, audio etc.) calculatorul de bord se reseteaza si mi se aprind toate becurile din bord. Am patit chestia asta de 3 ori azi. Prima data cand am luat o groapa la un viraj stanga... a doua oara tot pe un drum denivelat (aveam vreo 90-100 km/h) iar a 3-a oara pe un drum bun (dar tot in viraj la stanga). Fiind in viteza motorul reporneste automat.
    Am mai observat ca la o viteza mai mica pe un drum cu gropi mi se aprindeau in bord in timpul mersului becul de la apa si ala galben nus pt ce e...
    are cineva idee ce se intampla?
    Oricum cred ca o sa dau o fuga la service ca imi e frica sa nu faca vreu scurt pe undeva si sa ia foc naibii.... dar sa stiu la ce sa ma astept

    Leave a comment:


  • flavio
    replied
    tot cu service.ul rezolvi.pune.o pe tester

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    teava aia unde vine cablul de acceleratie, e sub filtrul de aer, in spatele motorului cum te uiti la el dupa ce ridici capota. cum ziceam, e o teava cu niste mufe si un mecanism de care se prinde cablul de acceleratie. vazut de sus, dupa ce dai jos carcasa filtrului de aer, seamana cu un carburator de la vechea dacie.

    Leave a comment:


  • addrian
    replied
    spune-mi te rog care este corpul clapeta si unde se gaseste

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google