If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Buna ziua,
este vorba de un logan 1,6 din 2006
La schimbarea MPP trebuie reinitializat?
Daca da cum as putea sa fac? cu autocomul se poate?
Multumesc frumos
Eu prima tura am facut cum a spus Viorel, dar fara succes, in sensul ca daca acceleram nu mai revenea la ralanti respectiv turatia optima, ramanea turata ori la o fina apasare de acceleratie se ducea in limitare si imediat opream motorul. Apoi puneam din nou contractul si asteptam vre-o 10 secunde dupa care porneam si facea la fel dar intr-un tarziu s-a regalt, dupa 12 porniri-opriri, a revenit la normal, da chiar si asa uneori in primi 10 km sa zic asa, uneori in trafic cand opream ori scoteam la liber nu revenea la turatia normala de ralanti, ci se oprea undeva pe la 1500, dar se regleaza sigur pana la urma. Poate conteaza, adica mai mult ca sigur conteaza si ce MPP cumperi, daca e de origine sau ieftinitura, eu am montat o ieftinitura de 40 de lei si poate de asta a fost initializarea mai greoaie.
Avand in vedere ca ait postat pe 9 iunie, probabil deja ait rezolvat, dar daca binevoiti sa ne spuneti si noua cum au decurs lucrurile ar fi perfect.
Buna ziua,
este vorba de un logan 1,6 din 2006
La schimbarea MPP trebuie reinitializat?
Daca da cum as putea sa fac? cu autocomul se poate?
Multumesc frumos
Asa da. Bine ca ai rezolvat ceva cumva. In ce a constat acea reinitializare MPP? Se vehiculeaza mai multe variante.
Vezi ca 16v E4 mai are un obicei ciudatel: dimineata, cam in primul minut de functionare, porneste cu relanti de 1000 dar cand calci acceleratia ramane cateva secunde pe la 1500 RPM...dupa care revine (destul de brusc) la 1000. Face asa pret de cateva accelerari dupa care se stabilizeaza relantiul la 750 cum e normal. Acest comportament e din ciclul "asa face ele!".
am rezolvat problema pana la urma, cand am schimbat motorasul pas cu pas de am pus unul nou nu am facut reinitializarea respectiva care in mod normal s-ar face. Zilele trecute am fost la sevice si ia dat o reinitializare si vad ca nu mai face.
Normal ca nu ai rezolvat deoarece tu nu ai ce sa rezolvi. Poate mai ai tentinte sa mergi si subturat cu ea si atunci e clar. Uite este un coleg pe forum care are 1.6 16v si cand mergea asa mai ,,la consum`` si schimba treptele prea devreme si mergea mai subturat, dimineata la prima cheie nici nu ii statea ralantiul. Dupa ce a inceput sa schimbe din nou mai sus pe la 2250-3000 nu mai are probleme, la 1.6 16v din cate stiu nu exista MPP care sa regleze ralantiul. Si chiar nu vorbesc prostii, daca nu ma crezi o sa caut prin threaduri pana gasesc threadul respectiv. Si mai stiu si eu pe cineva cu aceasta problema la 1.6 16v si anume ca nu ii statea ralantiul pentru ca mergea subturat. Deci mai mult ca sigur tu nu ai nici o problema. Daca ai obiceiul sa mergi mai subturat, schimba stilul de condus si o sa iti dispara si acele fluctuatii dimineata la ralanti.
Nu ai nici o problema, e perfect normal sa ai ralantiul mai mare cand e motorul rece, mai ales iarna. Abia cand ti se ridica apa la 4 liniute e ralantiul la valoarea lui normala. Exact cum a spus si PRESTIGE. Asa ca nu mai postati aiurea!
Asa ca mai citeste o data acest thread si o sa vezi si rezolvarea la bujia umeda;)
salut, am un logan 1.6 16v, am o problema care nu ii dau de cap la el, dimineata cand o pornesc la prima cheie imi ingana motorul aproximativ 1 minut, apoi merge in parametrii normali. Precizez, am schimbat bujii, bobine de inductie, pompa de benzina, motorasul pas cu pas. De curand am schimbat bujiile, la una din ele am gasit o bujie umeda. Ma puteti ajuta cu niste idei ???
Eu am 1.2 16 V si la mine asa face la relanti, la prima cheie/zi. In iarna dupa ce i-am facut update de soft si resetat parametrii, relantiul era la 750 rot/min. Acum am observat ca porneste la 1250 rot/min, dupa 2 minute ajunge la valoarea de 750 rot/min. Apoi pe parcursul zilei, daca mai pornesc masina, o sa am direct valoarea de 750 rot/min la relanti.
Salut! Incearca sa izolezi duzele de pe capota, daca nu ai rezolvat inca! Eu am avut probleme la bobina 4, unde pica apa de la duzele din capota. Dupa ce le-am izolat cu silicon auto(eu am folosit silicon pt garnituri), nu am mai vazut deloc apa sub capota. http://www.loganclub.ro/forum/izolat...ic-t50025.html
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: