Fluctuatii de turatie la pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toorop
    replied
    Originally posted by aumar View Post
    Buna ziua,
    este vorba de un logan 1,6 din 2006
    La schimbarea MPP trebuie reinitializat?
    Daca da cum as putea sa fac? cu autocomul se poate?
    Multumesc frumos
    Eu prima tura am facut cum a spus Viorel, dar fara succes, in sensul ca daca acceleram nu mai revenea la ralanti respectiv turatia optima, ramanea turata ori la o fina apasare de acceleratie se ducea in limitare si imediat opream motorul. Apoi puneam din nou contractul si asteptam vre-o 10 secunde dupa care porneam si facea la fel dar intr-un tarziu s-a regalt, dupa 12 porniri-opriri, a revenit la normal, da chiar si asa uneori in primi 10 km sa zic asa, uneori in trafic cand opream ori scoteam la liber nu revenea la turatia normala de ralanti, ci se oprea undeva pe la 1500, dar se regleaza sigur pana la urma. Poate conteaza, adica mai mult ca sigur conteaza si ce MPP cumperi, daca e de origine sau ieftinitura, eu am montat o ieftinitura de 40 de lei si poate de asta a fost initializarea mai greoaie.
    Avand in vedere ca ait postat pe 9 iunie, probabil deja ait rezolvat, dar daca binevoiti sa ne spuneti si noua cum au decurs lucrurile ar fi perfect.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Se pune contactul de 3-4ori fara sa pornesti motorul pana isi regleaza bobina distanta.apoi o pornesti.

    Leave a comment:


  • aumar
    replied
    Buna ziua,
    este vorba de un logan 1,6 din 2006
    La schimbarea MPP trebuie reinitializat?
    Daca da cum as putea sa fac? cu autocomul se poate?
    Multumesc frumos

    Leave a comment:


  • cid.dany
    replied
    multumesc tuturor pentru sfaturi, e bine cand se termina cu bine ;)

    Leave a comment:


  • CeDeBe-L
    replied
    Asa da. Bine ca ai rezolvat ceva cumva. In ce a constat acea reinitializare MPP? Se vehiculeaza mai multe variante.
    Vezi ca 16v E4 mai are un obicei ciudatel: dimineata, cam in primul minut de functionare, porneste cu relanti de 1000 dar cand calci acceleratia ramane cateva secunde pe la 1500 RPM...dupa care revine (destul de brusc) la 1000. Face asa pret de cateva accelerari dupa care se stabilizeaza relantiul la 750 cum e normal. Acest comportament e din ciclul "asa face ele!".

    Leave a comment:


  • cid.dany
    replied
    am rezolvat problema pana la urma, cand am schimbat motorasul pas cu pas de am pus unul nou nu am facut reinitializarea respectiva care in mod normal s-ar face. Zilele trecute am fost la sevice si ia dat o reinitializare si vad ca nu mai face.

    Leave a comment:


  • Toorop
    replied
    Normal ca nu ai rezolvat deoarece tu nu ai ce sa rezolvi. Poate mai ai tentinte sa mergi si subturat cu ea si atunci e clar. Uite este un coleg pe forum care are 1.6 16v si cand mergea asa mai ,,la consum`` si schimba treptele prea devreme si mergea mai subturat, dimineata la prima cheie nici nu ii statea ralantiul. Dupa ce a inceput sa schimbe din nou mai sus pe la 2250-3000 nu mai are probleme, la 1.6 16v din cate stiu nu exista MPP care sa regleze ralantiul. Si chiar nu vorbesc prostii, daca nu ma crezi o sa caut prin threaduri pana gasesc threadul respectiv. Si mai stiu si eu pe cineva cu aceasta problema la 1.6 16v si anume ca nu ii statea ralantiul pentru ca mergea subturat. Deci mai mult ca sigur tu nu ai nici o problema. Daca ai obiceiul sa mergi mai subturat, schimba stilul de condus si o sa iti dispara si acele fluctuatii dimineata la ralanti.

    Leave a comment:


  • cid.dany
    replied
    nu am rezolvat problema nici acum, am schimbat garniturile de la corpul clapeta si nimic tot asa face. :|

    Leave a comment:


  • CeDeBe-L
    replied
    Colegul si-a postat problema in ianuarie....si dupa aia s-a ocupat de alte treburi.
    Daca si-o fi rezolvat sau nu problema...mister.

    Leave a comment:


  • Toorop
    replied
    Nu ai nici o problema, e perfect normal sa ai ralantiul mai mare cand e motorul rece, mai ales iarna. Abia cand ti se ridica apa la 4 liniute e ralantiul la valoarea lui normala. Exact cum a spus si PRESTIGE. Asa ca nu mai postati aiurea!
    Asa ca mai citeste o data acest thread si o sa vezi si rezolvarea la bujia umeda;)

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Originally posted by cid.dany View Post
    salut, am un logan 1.6 16v, am o problema care nu ii dau de cap la el, dimineata cand o pornesc la prima cheie imi ingana motorul aproximativ 1 minut, apoi merge in parametrii normali. Precizez, am schimbat bujii, bobine de inductie, pompa de benzina, motorasul pas cu pas. De curand am schimbat bujiile, la una din ele am gasit o bujie umeda. Ma puteti ajuta cu niste idei ???
    Eu am 1.2 16 V si la mine asa face la relanti, la prima cheie/zi. In iarna dupa ce i-am facut update de soft si resetat parametrii, relantiul era la 750 rot/min. Acum am observat ca porneste la 1250 rot/min, dupa 2 minute ajunge la valoarea de 750 rot/min. Apoi pe parcursul zilei, daca mai pornesc masina, o sa am direct valoarea de 750 rot/min la relanti.

    Leave a comment:


  • idany48
    replied
    Salut! Incearca sa izolezi duzele de pe capota, daca nu ai rezolvat inca! Eu am avut probleme la bobina 4, unde pica apa de la duzele din capota. Dupa ce le-am izolat cu silicon auto(eu am folosit silicon pt garnituri), nu am mai vazut deloc apa sub capota. http://www.loganclub.ro/forum/izolat...ic-t50025.html

    Leave a comment:


  • o8MeLC
    replied
    Daca ai scris mesajul pe topicul dedicat din ca cauza ai mai scris si aici?...

    Leave a comment:


  • sergiu21
    replied
    salutare am 16 16 v vreau sa i pun gpl ce tip de instalatie imi recomandati

    Leave a comment:


  • cid.dany
    replied
    oscileaza, in caz de nu ai inteles la ce ma refer.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google