Electroventilatorul Merge încontinuu Pe Turație Maxima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Electroventilatorul Merge încontinuu Pe Turație Maxima

    Salutare. Am o problema cu electroventilatorul. Imediat cum pornesc motorul,pornește si el pe turație maxima. Am pus testerul si imi da 2 erori.
    DF 013-Senzor tensiune alimentare 3 si DF652-Turbine upstream temperature sensor circuit. Menționez ca acesta nu se mai opreste decat atunci cand opresc motorul . Ma deranjeaza ca merge pe turație maxima si vibrează toata masina.
    Logan DCI 2012 65kW.
    Va multumesc!

  • #2
    Ai Logan I ph2(text) sau Logan II ph1(poză profil)?

    După erori pare Logan I ph2, siguranțele de la motor sunt toate ok?
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Problema este la un logan 1 Ph2. Da. Am verificat siguranțele si sunt ok. Pe senzorul temperatura turbina,imi da mereu si constant 100 grade. E normal? Ma gandesc ca acesta ar fi de vina.
      Last edited by dynoviorel; 16th June 2017, 08:30.

      Comment


      • #4
        Posibil senzor defect, cablaj defect sau alimentare senzor lipsă
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          La masinile cu DPF, eu am vazut la o gramada senzorii de temperatura dinainte de DPF cu probleme si mergea intruna termocupla, se pare ca senzorii astia sunt destul de problematici, ca toate masinile aveau sub 100 mii km. Problema e ca daca aveti DPF o sa se duca dracu si DPFul, asadar rezolvati problema cat mai repede.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Salut,am avut si eu o defecțiune asemănătoare si problema a fost de la cablajul de lângă suportul bateriei.Demonteaza bateria si verifica cablajul .Singura diferența este ca la mine funcționa electroventilatorul si cand nu era cheia in contact.Firul de plus care alimenta electroventilatorul era străpuns si dădea la masa.Poate te ajuta aceste informatii.

            Comment


            • #7
              Nu e problema de ventilator, e problema de sonda de temperatura de pe turbina.
              Citeste ce a spus omul mai sus, inainte de a-l baga in ceata mai tare
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google