Problema catalizator???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    mariusdricu ai doua variante una ieftina acum dar scumpa in viitor si una scumpa acum dar ieftina in viitor
    1 tai catalizatoru scoti tot din el dar pe viitor poate afecta sistemu de injectie plus ca creste consumu si daca te duci la ITP esti respins pe motiv de noxe
    2 cumperi toata coloana de evacuare si cele 2 sonde de oxigen si scapi de toate neplacerile
    la 85 de mii nu trebuia sa se duca catalizatoru vezi poate ai ceva desprins la esapament si ala zdrangane,daca nu te-ai uitat sa vezi ce are,asa doar din auzite din masina e greu de dat cu parerea
    o metoda simpla de verificare daca sa desprins ceramica din catalizator este sa te bagi sub masina si sa lovesti (nu cu obiecte dure,dai cu pumnu,cu latu )sau sa misti tare de esapament si esti atent la zgomotele care le face,sa ai motoru oprit de cel putin 2 ore te poti frige grav daca atingi catalizatoru

    Comment


    • #47
      am si eu problema cu loganul meu laureat 1.4. Martorul catalizator la bord aprins, fum nu se vede de nici o culoare, insa miroase ingrozitor de inecacios esapamentul, un fel de gaze nearse. daca stau pe loc cu motorul pornit , e teroare !Undeva sub masina prin zona catalizator -toba mica se desprinsese unde era imbinata. In service au sudato, insa zgomot cand accelerez tot are, zgomotul este mai evident cand e motorul rece, dupa ce se incing tevile,,se mai atenueaza un pic. Masina are doar 39 mii km, motorul merge rotund, are vlaga...Care sa fie problema ? Catalizatorul defect ? Acesta problema o am de circa 3 luni. Pana acum legat de operatiuni motor, doar schimburi filtre si ulei, si acum cateva luni curea + role distributie masina avand peste 6 ani.
      Last edited by click; 22 August 2013, 17:40.

      Comment


      • #48
        Eu am martorul MIL aprins de cateva luni, am schimbat ambele sonde, bujii, fise, reglat culbutori si sters eroare si dupa cateva zile sin nou aceeasi problema.Acum scoate un fum inecacios ca la dacia 1310 si cand plec de pe loc scoate un zdranganit in zona catalizatorului ca si cum s-ar plimba pietricele pe teava.Si fluctueaza si relantiul, motorul nu mai merge rotund la relanti ci tremura mai mult.Inainte torcea frumos.De ce face motorul asa?
        "light up the darkness" Bob Marley

        Comment


        • #49
          Catalizator nefunctional; ceramica dislocata.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #50
            Da s-a spart ceramica, cand misc cu mana de el se aude inauntru zdranganitul specific.
            Am gasit evacuare completa la 250 ron dar este de la un benzinar din 2006 iar a mea este din 2008.Stie cineva daca e diferit catalizatorul fata de al meu?
            "light up the darkness" Bob Marley

            Comment


            • #51
              Posibil sa fie diferit...in functie de norma euro

              Dar vrei neaparat catalizator? Se poate anula Lambda aval si nu mai ai probleme cu aprinsul becului din cauza catalizatorului ( si cu ocazia asta renunti bineinteles la catalizator)

              Oricum ceva trebuie sa te decizi si sa faci, nu e bine ca ai bucati mobile prin evacuare

              Comment


              • #52
                Originally posted by john Q View Post
                Am gasit evacuare completa la 250 ron dar este de la un benzinar din 2006 iar a mea este din 2008.Stie cineva daca e diferit catalizatorul fata de al meu?
                Tu ai Euro 4, norma care a fost introdusa pe Logan in Iulie 2006.

                Deci, daca masina "donatoare" este fabricata in prima jumatate a anului 2006, este Euro 3, iar daca este in a doua jumatate, este Euro 4 si se potriveste.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Hirayama View Post
                  Posibil sa fie diferit...in functie de norma euro

                  Dar vrei neaparat catalizator? Se poate anula Lambda aval si nu mai ai probleme cu aprinsul becului din cauza catalizatorului ( si cu ocazia asta renunti bineinteles la catalizator)
                  Cat timp ti-a luat sa faci asemenea recomandare?
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #54
                    Gasesc vreun cod pe el sa stiu daca e ce imi trebuie?
                    "light up the darkness" Bob Marley

                    Comment


                    • #55
                      @John Q : cel care ti-l vinde nu stie ce norma euro este?


                      Originally posted by IancuMIC View Post
                      Cat timp ti-a luat sa faci asemenea recomandare?

                      Dar ce are daca ar lua in calcul sa renunte la catalizator? Crezi ca e singurul?

                      Sau esti fan Green Peace....atunci inteleg

                      Comment


                      • #56
                        Salut, aseara am cumparat o linie completa de evacuare de la un logan 1.4 din 2008,80000 km la bord acelasi an cu a mea.Azi de dimineata cand m-am uitat mai bine nu avea gaura pentru sonda lamda amonte doar cea dupa catalizator.Codul de pe catalizator este 8200427965.Ce euroa este asta,stie careva?Daca il decupez si montez pe linia mea oare functioneaza?
                        "light up the darkness" Bob Marley

                        Comment


                        • #57
                          Asta pt ca probabil nu ai cumparat si galeria de evacuare de fonta ( care se prinde pe motor )
                          Lambda amonte e prinsa in ea....
                          probabil tu ai linia evacuare de la inelul de foc in spate....
                          Alte variante nu sunt...la evac logan benzina 8V

                          Comment


                          • #58
                            Da, multumesc.
                            "light up the darkness" Bob Marley

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google