Pedala ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Daca ai prestige dci 85cp doar ce am vb 2 posturi mai sus ca ai cutie jr5 si ambreiajul de pe acea cutie nu se oate regla ... daca nu ai jr5 (ceea ce ma indoiesc) se poate regla ambreiajul din 2 piulite

    andrei?
    sigpicMy ride

    Comment


    • #32
      Originally posted by DeLuXe View Post
      Andrei ... ambreiajul de pe logan nu e monodisc, uscat? De ce nu poate fi reglat?
      Da, asa e. Nu se poate regla ca nu are surub/piulita de reglaj pe tija de atac a cilindrului emitor de la pedala, ca la astea hidraulice numai de acolo se poate regla cursa pedalei.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Mi se pare anormal ca la o masina de 9-10.000 de euro sa nu poti regla ambreiajul, rusine fabricantilor.Eu cand imi voi mai lua o masina SIGUR NU VA MAI FI LOGAN, desi pot zice ca momentan sunt multumit de el, dar are niste neajunsuri pe care nu le gasesti nici la masinile din anii 90, sa nu mai vorbim la cele de dupa 2000
        sigpic

        Comment


        • #34
          Proiectarea e proasta, si aici s-a dorit a fi tot low-cost. Nu stiu daca am mai vazut masini de generatie noua, cu ambreiaj hidraulic la care sa nu poata fi reglat amrbeiajul.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            La pretul asta cat e loganul, sunt foarte multe neajunsuri la masina.In cazul asta, masina trebuia sa coste vreo 5000 euro sau 7000 euro full option, nu 11-12000 cat e acuma
            la bani astia isi cumpara omul ceva mult mai bun, fara atatea neajunsuri.Sa nu credeti ca nu sunt multumit de Logan, sunt, dar cu scumpirile astea si tot mai multe neajunsuri, incep sa imi cam schimb parerea
            sigpic

            Comment


            • #36
              hi;-)

              Originally posted by andrei View Post
              Proiectarea e proasta, si aici s-a dorit a fi tot low-cost. Nu stiu daca am mai vazut masini de generatie noua, cu ambreiaj hidraulic la care sa nu poata fi reglat amrbeiajul.
              dciu meu euro 4
              azi am fost la auto europa pt a imi face o programare pt reglaj pedala ambreiaj
              si vine un tip de la receptie,si cheama un mecanic deschide capota se uita,mda ambreiaj hidraulic nu se poate regla
              daca era pe cablu ca la generatia euro 3 ...
              si nah asa mi sa sus e hidraulic
              la motoarele euro4 ambreiaj hidraulic asa or zis
              sigpic

              Comment


              • #37
                Nu toate au ambreiaj hidraulic. O parte din ele si alea refuzate la export.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #38
                  Si cum e faza cu astea hidraulice detaliaza ceva
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Adica? Pe ce criteriu s-a pus ambreiajul hidraulic la unele masini?
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      Da,si ce diferenta e intre cel hidraulic si cel pe cablu,si ceva avantaje si dezavantaje ?
                      merci
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Diferente ar fi la confort, unde cel hidraulic e mai bun si la zgomotul transmis in habitaclu, prin cabluri. Zgomotul e mai mic la cel hidraulic, normal.
                        Plus ca la ambreiajul hidraulic pedalele pot fi pozitionate mai ergonomic, din fabrica.
                        S-a montat doar pe unele loturi de dCi 70 CP, insotit de cutia JR5.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #42
                          Aham deci ar fi un mic avantaj pt cei ce au prins acele loturi
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by andrei View Post
                            Acum depinde si de stilul de condus, la uni se poate strica la 30.000 km, la unii la 60.000 km...
                            ...adica oricum se strica ??
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              @boris: Ar fi un avantaj mai mare daca ai avea si garantie extinsa, nu de alta, dar daca pica ceva de la ambreiajul hidraulic te-ai facut de cateva mii de lei.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #45
                                Am extenso dar o fac ca masina lu fred flinstone,la podu pedalier dau din talpi
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google