Pedala ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    dupa ce isi face uzura se regleaza singur?

    Comment


    • #77
      Eu am rezolvat problema singur. Dupa 4 vizite la AutoEuropa pe problema ambreiajului, am dat jos ornametul de la pedale (e prin cu 5 dopuri de plastic) si am uns bine cu vaselina arcul spiral dintre pedala de frana si pedala de ambreiaj. Am dat cu vaselina pe cablu la ambele capete, si acuma merge foarte bine. Nu mai scartiie nimic si merge foarte usor pedala de ambreiaj.

      nu mai da "quote" cand raspunzi la ultimul post!
      Last edited by Seba; 9 April 2009, 14:56.

      Comment


      • #78
        Problema cu scartaitul pedalei de ambreiaj o am si eu. Dar mai am inca un scartait. Scartaie tamburii de frana cand iau piciorul de pe pedala (de frana). A mai facut o data asa acu 10000 de km, am dus-o in service, au curatat tamburii (100 de lei, desi era in garantie) si pana acu nu a mai facut. Acu iar face....Am loganuri la serviciu cu peste 50000km si nu au problema asta. A mea cu ce este mai speciala?

        Comment


        • #79
          Incearca o spalare cu presiune in zona rotilor si vezi daca mai persista problema.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #80
            Intrebare: la Sandero 1.4 se poate regla ambreiajul sa prinda mai jos ? Dealer-ul imi spune ca nu se poate regla, ca poate regla doar cursa pedalei, dar ca va prinde tot pe ultima parte.
            Stiu ca la Logan se poate regla, dar am citit pe undeva cum ca la Sandero rulmentul de presiune ar fi lipit de placa de presiune, iar la Logan nu ar fi lipit si din cauza asta s-ar putea regla cursa la Logan.

            Multumesc.

            Comment


            • #81
              Originally posted by bunicuta View Post
              Intrebare: la Sandero 1.4 se poate regla ambreiajul sa prinda mai jos ? Dealer-ul imi spune ca nu se poate regla, ca poate regla doar cursa pedalei, dar ca va prinde tot pe ultima parte.
              Stiu ca la Logan se poate regla, dar am citit pe undeva cum ca la Sandero rulmentul de presiune ar fi lipit de placa de presiune, iar la Logan nu ar fi lipit si din cauza asta s-ar putea regla cursa la Logan.

              Multumesc.
              ai citit gresit....rulmentul nu poate fii "lipit" pe nici o placa de presiune....este exact acelasi motor aceeasi cutie de viteze ca si la logan....daca vrei ca ambreajul sa prinda mai "jos" cauti o cheie de 10 si strangi frumos piulita de la cablu de ambreaj....si ai rezolvat toata problema......eu am 2 loganuri si amandoua au venit din fabrica cu ambreajul "foarte sus".......pentru cultura ta generala.....motoarele sunt aceleasi motoare incepand cu anul 2004 pe logan ( ma refer la 1,4).....singurele schimbari care le-au suferit au fost "minore" intr-un fel nici nu au fost schimbari........cutia de viteze a suferit niste schimbari.....timoneria a fost schimbata ....vechiile modele erau foarte zgomotoase si aveau un "oarecare joc" .......inafara de asta mari schimbari nu sunt de ordin tehnic...intre vechile logane si cele actuale......aceleasi lame mizerabile la stergatorul de parbriz.....acelasi zgomot asemanator "dieselului" care dispare la calcarea ambreajului......aceleasi cauciucuri kormoran ....probabil mai trebe sa treaca vre-o 30 ani pana s-or gandii sa remedieze aceste "mici " inconveniente........iar ca o parere personala ...daca gandeau un motor de 1,4 16v 90 cp (care nu era mare lucru de realizat putea fii modificat actualul 1,4) ....cutia de viteze cu niste "zimti" mai scurti si niste frane pe disc la rotile din spate........rezolvau multe "hibe" ale masini......1.demaraj mai bun .2 turatie mai mica la viteze mari.....3.consum mai redus ....4.viata mai lunga........dar lasa-i pe oameni sa mai traga de astea vre-o 30 ani si pe urma vin altele.........1,4 16v 90 schimba cu totul loganul...din toate punctele de vedere...si al demarajului si al consumului si al uzurii in timp

              Comment


              • #82
                Filmu e ca trebuie schimbat cablu ca dupa un timp se mananca plasticul de pe el si poti sa-l gresezi cat vrei ca dupa un timp scartaie din nou

                Comment


                • #83
                  de cateva zile bune imi haraie pedala de ambreiaj, la jumatatea cursei haraie ...

                  am schimbat cablu de ambreiaj, am uns cablu si la pedala si la intrarea in compartimentul motor si la prinderea de pedala, si la prinderea de greutate

                  am curatat de praf tija de la cutie sub masonul de cauciuc

                  seara sau ziua cand e rece motul nu face ... e catifea dupa ce se incalzeste face iar

                  la dacia au zis ca e .... ca e ... au actionat in cauza dar atat ... 2 ore mergea ceas dupa care facea la loc ...

                  eu banui o placa de presiune tu ce zici? ambreiaju tine ceas ... nu imi face probleme, doar pedala haraie ...

                  am uns cu vaselina profesionala

                  ce sa ii mai fac?
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • #84
                    si mie imi face la fel dupa ce se incalzeste numai ca nu haraie, are o cursa mia sacadata, am schimbat cablul dar degeaba. NU avem ce face e din cutie, asteptam sa pice si cadn punem chit nou atunic ungem calumea. Altfel trebuie desfacuta cutia si costa prea mult manopera numai pt a curata si unge peacolo.

                    Comment


                    • #85
                      alte pareri? repet ca ambreiajul merge ok ...
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • #86
                        @bunicuta: Daca vrei sa prinda mai jos,slabesti piulita cu cheia de 10,nu o strangi ca o sa tina si mai sus...
                        Last edited by Cezar; 6 August 2009, 22:41.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by DeLuXe View Post
                          alte pareri? repet ca ambreiajul merge ok ...
                          E posibil sa haraie rulmentul de presiune.
                          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                          Comment


                          • #88
                            Si eu am aceeasi problema de cand am masina.
                            Actual am aproximativ 47000 km, un cablu schimbat pana acum.
                            Am dat cu orice vaselina posibila. Urmeaza sa iau la gresat iar cablul, de data asta cu WD40.

                            Comment


                            • #89
                              nu nu, deci pedala haraie, am turnat vaselina dinaia profesionala pe arcul de la pedala si parca nu mai face ... o sa vad acum ca plec pana in oras cuy treaba si cand ma intorc ... va zic
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • #90
                                Pai Doktore nu vezi ce sfat ii daduse mai sus Bunicutei expertul ala?Sau trebuie sa ramana cu prostia aia?Ps:nu face pe inteligentul cu mine ca nu are rost.Ms.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google