Zgomot Ciudat La Pornirea AC-ului

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    porniti AC cand aveti turatie mica la motor, nu la turatii mari. asta duce la stricarea compresorului.

    dupa ce stingeti AC este bine sa bagati niste aer cald in masina, sau macar ventilatie, ca sa se usuce umezeala din conducte. d-asta pute in timp. exista spray pentru curatare, operatiunea de curatare este mentionata obligatorie si in cartea de service.

    daca aveti filtru de habitaclu montat, aveti grija sa fie bine etansat in partea de jos. pot aparea scurgeri de apa provenita din condensul format de la vaporizator.

    Comment


    • #32
      Are idee cineva cat costa inlocuirea agentului de racire din instalatia de AC si a uleiului din compresor ? Ma intereseaza consumabile si manopera. Multumesc anticipat.

      Comment


      • #33
        cere sa ti se faca o verificare a presiunii in instalatie. aceasta trebuie sa se incadreze intre niste bari. nu am manualul in fata mea acum sa-ti comunic valorile. daca valorile sunt corecte, poti solicita sa se masoare cantitatea de freon si ulei. acestea pot fi completate la valorile corecte. cam 170 lei costa tot cu verificare completare.

        compresorul este prea mic, d-asta baga din greu si face galagie. o alta chestie care merita verificata este amperajul bateriei. este bine sa fie cat mai mare, ca sa duca toti consumatorii. 55Ah la un logan mi se pare putin. se poate verifica si tensiunea de incarcare cu un voltmetru conectat la alternator si apoi la baterie. diferenta masurata nu trebuie sa fie mai mare de 0.1 - 0.2 V.

        cuplarea AC la turatii mari duce la deteriorarea compresorului. acesta incepe sa haraie cand se strica si face zgomot deranjant.

        Comment


        • #34
          @ Winnie, a concis cel mai bine treaba cu aerul conditionat. Deci asa se procedeaza pentru a beneficia de fiabilitate cat mai mult, acestui tip de compresor.
          Mai pot adauga ceva : presiunea in instalatie ar trebui sa fie de vreo 6 -7 bari. Cel putin asa mi-a iesit mie la tester. Am masina de 2 ani si nu am nici un zgomot la AC (zgomot de drujba sau de altceva). E doar zgomotil normal pentru el.

          Comment


          • #35
            si la mine se aude cateodata zgomotul acela grav dar la service au spus ca nu are nimic...asa fac ele

            1.6 MPI 8Vsigpic

            Comment


            • #36
              aceeasi problema o am si eu de cateva zile parca ar toca ceva in spatele motorului si pana acum nu facea asa , tocatul ala se aude dupa ce porneste compresorul
              cineva mi-a zis ca nu mai am freon deci urmeaza sa ma duc vineri la doftor cu masinuta

              Comment


              • #37
                acel tocat nu e de la compresor ci de la ambreiaj. si se aude pana ce ECU regleaza turatia corespunzatoare mersului cu AC, dupa aia face mai putin. Stai linistit, asa "face" toate.

                Comment


                • #38
                  Acel zgomot care se aude uneori cand e ac-ul pornit si cand e foarte cald afara si mai ales in conditii de trafic se aude cand pleaca electroventilatorul racire pe treapta a doua iar la acea turatie electroventilatorul vibreaza foarte tare rezultind un zgomt destul de rau .
                  Pentru treapta intai electroventilatorul e prevazut cu o rezistenta dispusa pe in stanga masini pe carcasa lui , care aceasta se arde si la racire motorului si la pornirea AC-ului calculatorul de bord vede o crestete de temperatura respectiv o crestere a presiunii de inalta presiune si comanda treapta a doua a electroventilatorului.
                  Cel mai simplu test e ca atunci cand porniti ac-ul electroventilatorul trebuie sa plece in acelasi timp cu compresorul iar daca electroveltilatorul pleaca la cateva secunde dupa pornirae cuplarea compresorului si este foarte zgomotos atunci rezistenta este arsa .
                  Daca doriti sa auziti acel zgomot de care se plang uni scoate mufa la rezistenta porniti ac-ul inchideti geamurile si intrati in masina cu usile inchise si ascultati zgomotul.
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    PROBLEMA:
                    "Am o problema . Am un 1.6 mpi laureate . In iarna am avut un accident in care am sifonat putin fata . La reparatie a trebuit sa fie schimbat tot grupul moto-ventilator plus ambele radiatoare (racire si condensor aer conditionat). Din pacate la pornirea aerului conditionat dupa foarte scurt timp porneste treapta a 2-a de ventilatie si vibreaza toata masina. Deoarece inainte de accident am folosit aerul conditionat pot sa spun ca acum nu se comporta normal. In plus daca merg bara la bara mi se decupleaza compresorul de aer si apoi se cupleaza la loc. Evident masina merge in hop-uri. Vreau sa stiu daca s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema si care e solutia . Multumesc anticipat pt ajutor."
                    REZOLVARE:

                    Azi am mers la dacia service Deva le-am expus problema de mai sus . au conectat doua furtunase la instalatia de ac si au schimbat agentul de racire si uleiul din compresor , totul in 20 min. acum AC functioneaza normal fara zgomote ciudate . partea buna acum urmeaza: totul a fost FOR FREE!! deoarece ei au facut reparatia dupa accident. asta fara sa verifice vreun act doar pe cuvantul meu (oricum era adevarat).

                    Comment


                    • #40
                      Si la mine face compresorul ca drujba cand ii dau drumul, de fapt de cand ma stiu face asa, si acum are 7 ani. Oricum trebuia sa-l completez cu freon, n-am facut-o, dar ma intereseaza mai degraba ce ulei se potriveste de pus la compresor si unde pot gasi si pe unde-i pot pune uleiul ala, ca am impresia ca nu-si face ungerea cum trebuie si s-ar putea sa se gripeze la un moment dat. Plus ca atunci cand ii dau drumul cred ca pierd pe putin 25% din putere, in depasiri nici nu poate fi vorba sa am AC pornit.

                      Comment


                      • #41
                        Sanden SP10, se baga odata cu freonul.
                        [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google