Oprire motor la ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eusebiu
    replied
    Am curatat motorasul si se tureaza cateodata pana la 2000 si nu revine la normal. Am montat un mpp nou de uzina VDO si tot asa se tureaza. Are si momente in care merge bine. As dori un sfat.

    Leave a comment:


  • BenDover
    replied
    Octavian, will do. Mersi de pista.

    Lenush64, sunt de acord cu tine. Cu toate astea, nu prea am ce sa le reprosez celor de la Meridian. Au folosit tester-ul de 2 ori. Verificarea fir cu fir au facut-o ca o ultima solutie, in conditiile in care testerul nu arata nicio eroare. De fapt, de la Meridian am plecat cel mai multumit - nu ca s-a rezolvat problema, ci ca au incercat. Alti "meseriasi" de la service-uri autorizate Dacia nici macar nu au incercat sa rezolve problema, nevrand sa lucreze "in orb", fara ghidajul testerului.

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Originally posted by BenDover View Post
    Intr-un final, la Meridian, au desfacut toata partea electrica si au verificat mufa cu mufa, fir cu fir. Nicio problema vizibila. Dupa reasamblare, nu a mai facut nicio problema.

    Sunt cam la capatul rabdarii si fara o pista buna de investigatii, ma bate gandul serios sa duc masina la REMAT. Apelez la voi ca o ultima solutie - m-am cam saturat sa platesc pentru piese pentru ca asa "intuiesc, dar nu garanteaza" mecanicii ca se remediaza problema.
    E teribil,Meridianul! Poate repara o masina,fara sa stie ce a fost...,defect! Dupa reansamblare,inteleg ca nu a mai facut probleme,ceea ce e de dorit.Verificarea "fir cu fir",mi se pare depasita si consumatoare de timp,mult mai practica este folosirea testerului,in cunostinta de cauza,altfel... Pentru o interpretare corecta a informatiilor,e nevoie de o cunoastere a sistemelor ce contribuie la buna functionare a motorului. Lansarea unor pareri fara a cunoaste amanuntit,speta,pot directiona gresit,calea rezolvarii,care dupa parerea mea,,,.e numai linga masina!

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Sorb/pompa benzina rezervor infundata.
    Demontat rezervorul si curatat impreuna cu sorbul.
    Si nu strica sa se curete si rampa de injectoare (operatie simpla si rapida in service).

    Leave a comment:


  • BenDover
    replied
    Salut.
    Ma pun si eu la lunga coada a celor cu probleme in ceea ce priveste turatia la relanti.
    Cand pornesc motorul turatia sta bine (la 800 ture), apoi, dupa cativa kilometri, incepe sa scada si sa fluctueze turatia.
    Cand s-a manifestat problema prima data, turatia scadea foarte tare, masina tremura si, uneori, se oprea motorul. Nu se aprindea niciun martor in bord.
    Am fost in 2 service-uri in Bucuresti (Norauto si SCM) - la primul au curatat MPP si corp clapeta. A functionat bine motorul aproximativ o saptamana, apoi iar a facut probleme. Am fost apoi la SCM, unde am urcat masina pe tester (SAGEM parca) - nicio eroare. Am cumparat un corp clapeta nou, original (VDO) si l-au montat meseriasii . Dupa 2 zile, a inceput iara distractia. Acum turatia nu scade sub 400, dar tot fluctueaza considerabil, si, dupa ce motorul se incalzeste, sta sub pragul "normal" de ~800 turatii.

    Niste informatii de context: asta-vara, cand era canicula, mi se oprea buneori masina in mers, relativ violent (se ducea in nas), la cuplarea vitezei (si, implicit, la decuplarea ambreiajului). Nu mai puteam sa pornesc masina timp de 20-30 de minute. Nu se intampla mereu (ba cu AC pornit, ba fara etc. - fara niciun pattern). Cu acea ocazie am facut drumuri la 5 service-uri si am pus-o pe tester de 3 ori. Nicio eroare. Am schimbat senzonrul de pe volanta, am curatat MPP, am verificat pompa de benzina etc. Test de drum - nu a mai facut figuri (ca la dentist, nu te mai doare nimic pe scaun ). Intr-un final, la Meridian, au desfacut toata partea electrica si au verificat mufa cu mufa, fir cu fir. Nicio problema vizibila. Dupa reasamblare, nu a mai facut nicio problema.

    Sunt cam la capatul rabdarii si fara o pista buna de investigatii, ma bate gandul serios sa duc masina la REMAT. Apelez la voi ca o ultima solutie - m-am cam saturat sa platesc pentru piese pentru ca asa "intuiesc, dar nu garanteaza" mecanicii ca se remediaza problema.

    Scuze de post-ul kilometric.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Vorba lu` colega noastra @lenush64 e posibil ca senzorul de temperatura sa fie defect (cand se strica acest senzor o groaza de chestii incep sa mearga prost) , daca e defect pe "rece" iar afara este cald calculatorul de injectie va interpreta ca este frig afara si comanda un amestec mai bogat rezultand motor care nu sta la ralanti , exact acelasi lucru se intampla cand senzorul este defect pe "cald" dar afara frig de crapa pietrele ecu va interpreta ca este cald afara rezultand un amestec sarac de carburant si de aici probleme cu ralanti-ul/ lipsa de putere cand motorul este rece etc.
    Last edited by prometheus; 30 January 2015, 17:16.

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Originally posted by 827sam View Post
    nu-i functioneaza corect mppul, nu deschide suficient clapeta de acceleratie la ralanti si se ineaca (rece fiind, baga mai mult gaz),
    La relanti,sau cit timp nu este calcata pedala de acceleratie,clapeta de acce leratie este...inchisa.Cantitatea de aer necesara motorului este data de calculator,prin intermediul MPP.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    IAC=Idle air control=MPP

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Mpp = motoraş pas cu pas.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    da, eusebiu, despre ala e vorba doar ca nu e senzor de ralanti ci este mpp care tine ralantiul
    nu-i functioneaza corect mppul, nu deschide suficient clapeta de acceleratie la ralanti si se ineaca (rece fiind, baga mai mult gaz), daca apasa un pic pe acceleratie ii da aer si nu mai moare
    scoate motorasul pas cu pas si curata-l, daca la cald sta ok in ralanti inseama ca ala face probleme.

    Leave a comment:


  • ingerulol
    replied
    Ce e ala Yacc ? la ce se refera ?

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    La motorul tau nu este asigurat un amestec corespunzator la rece.Posibil sa ai problema cu senzorul de temperatura,cu presiunea realizata de pompa de benzina,etc... Apropo,nu exista senzor de relanti...!

    Leave a comment:


  • eusebiu
    replied
    La fel patesc si eu la relanti. Am logan 1,4 MPI benzina + GPL din 2006 aproape 300.000 Km. Cand e rece motorul se opreste daca las pedala de acceleratie, dar dupa ce se incalzeste putin, o opresc si pornesc iar, sta la relanti indiferent daca e pe benzina sau gaz. Unii spun ca ar fi murdar senzorul de relanti si trebuie curatat. Ce parere aveti?

    Leave a comment:


  • zari
    replied
    Originally posted by dj 21 rac View Post
    Am rezolvat... am schimbat yacu (sau cum s-o scrie) multumesc !
    La fel patesc si eu la rece.
    Spune-mi te rog ce ai schimbat (yacu -- nu am inteles) si ce pret avea.

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Intotdeauna,cu placere...!

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google