Oprire motor la ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dj 21 rac
    replied
    Originally posted by lenush64 View Post
    Pe acest gen de probleme,de regula,nu se gasesc erori.Importanta este citirea valorilor reale si interpretarea lor,in mod corect(diagnoza dinamica)...
    Am rezolvat... am schimbat yacu (sau cum s-o scrie) multumesc !

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Pe acest gen de probleme,de regula,nu se gasesc erori.Importanta este citirea valorilor reale si interpretarea lor,in mod corect(diagnoza dinamica)...

    Leave a comment:


  • dj 21 rac
    replied
    Originally posted by lenush64 View Post
    MMP,are treaba cu relantiul,in general.Daca ai probleme cu functionarea motorului la rece,trebuie urmarite,temperatura motorului(vazuta de ECM,calculatorul motorului),presiunea combustibilului,Valoarea vacuumului din galeria de admisie... Banuiesc ca cineva iar o sa-mi reproseze ca fac trimitere la tester...
    multumesc pentru raspuns... dar, masina a fost pusa pe tester (cei drept ...cu motorul cald), nefiind nicio eroare.

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    MMP,are treaba cu relantiul,in general.Daca ai probleme cu functionarea motorului la rece,trebuie urmarite,temperatura motorului(vazuta de ECM,calculatorul motorului),presiunea combustibilului,Valoarea vacuumului din galeria de admisie... Banuiesc ca cineva iar o sa-mi reproseze ca fac trimitere la tester...

    Leave a comment:


  • dj 21 rac
    replied
    Originally posted by NerviiMei View Post
    ia mai citeste odata ce a scris userul virtualmansorin si ce am scris eu.
    daca un logan pe benzina nu-si tine relantiul e 99 la suta din MPP.
    rezolvarea pe loc<in mijlocul intersectiei> este:
    deschizi capota si scoti mufa motorasului, inchizi capota si pelci cu masin ain service sau acasa unde cureti MPP.
    Scuze de intrebare... MPP are treaba cu relantiul la rece, sau in general?
    Am problema asta pana se incalzeste motorul... relantiu joaca feste, motorul nu trage (intrerupe, da rateuri), iar cand calc ambreiajul pentru a schimba viteza, motorul se opreste. Asta numai cand este motorul rece!
    astept un raspuns, va rog si scuze daca nu am postat unde trebuie. Multumesc

    Leave a comment:


  • vali255
    replied
    Salut, am si eu logan 1.5 dci din 2006 si am probleme asemanatoare ( se opreste in mers, scoate sunete de parca merge fara un injector ) am facut aproape tot ce am citit mai sus si singura rezolvare a fost sa schimb ECU insa cel nou pus merge decat daca am mufa EGR scoasa, nu are inchidere centralizata cum avea al meu, porneste mult mai greu singurul lucru bun la el este ca am sczut consumul cu 0.5l / 100 km...
    Doresc sa stiu daca pot reseta ECU meu vechi ( sa ii fac un update sau ceva ) pentru ca nu am gasit un ECU sa merga la fel de bine ca al meu si am trecut prin 5 deja.

    Leave a comment:


  • danielriz
    replied
    Am logan 1.5 dci din 2006,laureat,am avut probleme cu oprirea motorului atata la relanti cat si in mers,in accelerare,parca imi taia cineva alimentarea cu motorina,asta se intampla acum 6 luni,am mers asa,si-au dat cu parerea foarte multi "meserasi",ca ar fi nu stiu ce cablui care trec pe langa calculator ,ca ar trebui izolate...etc,in fine,saptamana trecuta a inceput sa se auda si o bataie,un tacanit in motor,normal am fost sa o pun pe tester la reprezentanta dacia si pe tester a aparut eroare presiune rail ...nu stiu cum,m-au pus sa schimb regulatorul de presiune imv ,acela care este pe pompa si are o mufa maro pe el,l-am schimbat ,am pornit motorul ...tot se oprea,mai des ca inainte .In concluzie am schimbat(refacut)pompa injectie care era dusa,produsese foarte mult span care a stricat si regulatorul nou(l-am cumparat din nou ulterior)a injectoarele.Una peste alta la masina mea ptr a nu se mai opri motorul si a nu mai avea bataie in motor am facut urmatoarele:curatare rezervor si toata instalatia de alimentare,schimbat(refacut)pompa injectie,schimbat regulator imv,curatat injectoare,schimbat filtru motorina(normal).Totul m-a costat 3000 ron,mentionez ca pompa si injectoarele le-am facut la service honda targoviste unde au un banc delphi.
    Stima

    Leave a comment:


  • john Q
    replied
    schimba bujiile,verifica scanteia la fise

    eu am avut bujii ngk schimate la 60000 km si la 78000 iarna asta m-au lasat.Pornea bine dupa mai multe incercari iar daca pornea merge 1,2 minute bine pe urma se schimba tonul motorului scadea f mult turatia si se oprea plus lipsa de putere
    Last edited by john Q; 19 March 2012, 12:24. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    esti sigur ca mppul nou e bun ?
    sunt chinezarii daca pot fi bulite din start,ca ma indoiesc ca ai luat unul nou VDO la 3-4 mil

    Leave a comment:


  • peev.victor
    replied
    salut! la mine motorul se opreste la relanti, MPP schimbat de 2 zile si tot asa face.alte cauze ar mai putea fi? precizez ca motoru se opreste doar pana cand se incalzeste apoi la relanti merge foarte rau.astept sugestii sau recomandari

    Leave a comment:


  • uTzA
    replied
    si eu am aceeasi problema cu motorasul....am logan de 1.4 MPI si acum am fost la 3 service-uri si nu stiu sa o faca....la reprezentanta ma costa 870Ron pompita de relanti si cu tot cu clapeta aia...eu am gasit piesa separata dar nu gasesc rezolvarea...:|:|

    Leave a comment:


  • 10gan_user
    replied
    foarte importanta este si schimbarea motorasului pas cu pas

    Leave a comment:


  • GMR
    replied
    ai segmentat motorul? la logan!!!! esti primul pe care il aud de asta ....si la km astia...dubios..

    Leave a comment:


  • ozzy 37
    replied
    Originally posted by nykyfiranescu View Post
    In primul rind scuze daca gresesc si postez unde nu trebuie.
    Eu am de fapt probleme la oprire, as putea spune.
    Sa vedeti ce patesc: cind iau piciorul de pe acceleratie, la semafor sau in intersectii, si calc ambreiajul sa scot din viteza, se opreste motorul.(deci cind coboara turajul spre relanti)
    Am fost in service de doua ori si au spus ca masina nu are nimic, dar ea totusi se opreste.
    A mai patit cineva la fel?
    In service am fost si pentru faptul ca sonda de mers inapoi aprinde becul cind vrea ea , dar au spus ca nu au ce face pentru ca merge totusi.
    Ce ma sfatuiti? Mai am o luna si ies din garantie.
    am aceeasi problema.deci moare motorul in trafic la opriri si nu merge bine la relantiv dar e pe benzina 1,4.am schimbat corp clapeta,curatat senzor relantiv,verificat instalatie electrica in servis,curatat injectoare cu ultrasunete,pusa pe tester in servis la ei la dacia si nu indica nici o eroare nimic.am segmentat si motorul(112000 km)si totusi nu gaseste nimeni problema.stie cineva ce pot sa-i mai fac sau ramine doar sa-i mai dau foc ca m-a disperat complet masina asta?!?

    Leave a comment:


  • AGENTUL NYT
    replied
    mergi cu ea in servici ca sunt multe chestii daca iti sta sub 500 sau chair 250 injectoarele clapeta de aer daca e banzinar daca e diesel poate sa fie si de la jegul din filtru poate pompa la diesel mai face talente si daca ai vreun por si trage aer fals
    MARE ATENTIE SI LA MEMBRANA POMPEI SERVO FRANA SI AIA POATE FI O CAUZA PT OPRIREA MOTORULUI LA RELANTI
    incercati sa obturati furtunul care vine la pompa ma refer la cei care au probleme cu turatia scazuta a motorului si vedeti daca va urca la turatia la normal asa va dati seama ca ori e dusa ori prinde aer,acolo se face un fel de vacuum pt ca pedala de frana sa fie apasata usor daca nu are acel vacuum pedala va fi tare ca fierul si iti va trebui forta sa o apesi sa poti frana
    Last edited by AGENTUL NYT; 25 June 2009, 13:34.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google