Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Am atasat schema instalatiei de ac la logan. Ce am colorat in rosu e partea de inalta presiune, cu albastru partea de joasa.
    Attached Files
    [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

    Comment


    • #77
      Scuzati dublu-postul... asta aviz celor care isi imbraca conducta groasa in termoizolant... cred ca acum se deduce clar ca dati banii aiurea pe material; aceeasi cantitate de freon lichid ajunge in evaporator la fiecare ciclu.

      Comment


      • #78
        Nu este chiar asa. Compresorul Sanden SD7V16 sau SD7V12 care echipeaza loganul are compresia variabila. Referinta cererii de presiune este temperatura de intrare in compresor pe retur. Izoland conducta de retur (aia groasa) freonul ajunge in compresor mai rece decat a fost conceputa instalatia (proiectata fara izolatie). De aici o cerere de racire mai mica.
        Daca se izoleaza conducta de retur (aia groasa) scapam de condensul din compartimentul motor si usuram sarcina compresorului (se reduce zgomotul de drujba) dar pierdem la racire.

        L.E.
        Si sectiunea de laminare a supapei de destindere termostatica este variabila, dar asta este alta poveste.l.
        [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

        Comment


        • #79
          La voi cat de tare se aude zgomotul asta de druja? La mine se aude in habitaclu destul de tare si simt vibratiile pe volan si la pedale

          Comment


          • #80
            Nu ma pricep la detalii tehnice, la service mi-au zis ca acea conducta mai groasa care se raceste este conducta de joasa presiune.
            http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

            Comment


            • #81
              Originally posted by torreflo View Post
              La voi cat de tare se aude zgomotul asta de druja? La mine se aude in habitaclu destul de tare si simt vibratiile pe volan si la pedale
              Sa nu fie cand intra gmv-ul pe treapta a II-a. Cu un ventilator mai putin echilibrat zici ca se dezmembreaza loganu'.
              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

              Comment


              • #82
                de 4 ani merge la fel raceste la fel,se cunoaste doar la schimbator ca tremura o idee mai tare in rest sunt multumit.

                Comment


                • #83
                  momentan nu a mai facut asa si am mers si ziua si noaptea cu ac-ul pornit...sa speram ca nu o sa mai am probleme ca vreau sa plec la mare si o sa am nevoie de el...

                  Comment


                  • #84
                    vi_escu eu nu cred ca are,,,compresie variabila,,,e cel mai simplu sistem de racire a aerului pe care ni lau dat francezii

                    Comment


                    • #85
                      Nimeni nu ne da nimic, totul se cumpara. Sistemul de ac fiind manual, este simplu in sine. Compresoarele sanden, japoneze, echipeaza si alte masini mai pretentioase decat loganul. O simpla cautare pe net ar fi edificatoare.
                      Pe Logan sunt 2 tipuri de compresor, SD7V16 sau SD7V12. (SD - Sanden, 7 - 7 pistoane, V - "variable" (cilindree variabila) iar 16, respectiv 12 volumul maxim dislocuit la o rotatie (16 = 160 cc, 12 = 120 cc)).

                      pentru cei mai comozi
                      http://www.sanden.com.sg/opencms/ope....jsp?ptid=1006
                      Last edited by vi_escu; 13 July 2011, 00:25. Reason: Automerged Doublepost
                      [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                      Comment


                      • #86
                        va salut ...am avut o problema cu aerul conditionat(a stat nepornit cam 6 luni) dar s-a rezolvat(reumplere cu freon).Cupleaza compresorul ...baga aer rece dar daca accelerez pana pe la 2500-3000 se aude un gajait..ceva gen drujba ca si colegu'...dar numai cand accelerez...a pierdut iar freon sau s-a dus compresorul?

                        Comment


                        • #87
                          1. ai cureau a montata stramb
                          2. iti intra ceva in rezonanta sub capota ... care a fost defectiunea initiala?

                          Comment


                          • #88
                            tudorel asta este sunetul normal la motoarele pe benzina cu AC_ul pornit...asa se aude si la mine, asa se auzea si pe solenza pe care am avut-o de la serviciu...nu ai dc sa te panichezi...este normal...

                            Comment


                            • #89
                              nu a "diagnosticat-o" ..m-am dus cu ea..i-am zis ca nu mai merge ac a pus manometru si a zis ca are presiunea scazuta in instalatie..dar nu 0...si a incarcat instalatia.

                              Acum pe langa problema mea...am vazut la colegul ca decupleaza/cupleaza..daca face chestia asta..de ce baga aer rece in continuare daca decupleaza?

                              Comment


                              • #90
                                PS: la mine nu am mai avut problemecu compresorul nici ieri, nici azi...merge normal in desertul din bucuresti....sa speram ca ma duce maine la mare

                                daca cupleaza/decupleaza relativ repede nu are timp sa se incalzeasca si baga rece in continuare...
                                Last edited by goe_64; 14 July 2011, 14:16. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google