Problema Incalzire Logan 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MARIVS
    replied
    Ma vad nevoit sa dezgrop acesta discutie, cu urmatoarele date:

    Masina:
    Logan 1, 2007, 1.4, 91.000 km

    Ce s-a intamplat?
    Am simtit de curand ca nu mai incalzea la fel cum o facea pe vremuri, plus faptul ca in vas de expansiune erau depuneri rosiatice (in 10 ani doar o singura data a fost schimbat antigelul).

    Ce am facut?
    Am spalat instalatia si vasul de expansiune, apoi am demontat caloriferul din bord precum am vazut in tutorialul lui Streulea. Da, am scos ceva mizerie din el, insa nimic de speriat.

    Unde e problema?
    Am montat totul la loc, am pus antigel tip D si apa distilata (3 si 3 litri), am aerisit instalatia si... am constatat ca in mers baga caldura (la fel ca inainte de demontare, adica acceptabil, dar nu fierbinte ca pe vremuri), insa la relanti incepe in scurt timp sa sufle aer rece, desi caldura este potrivita pe nivelul maxim.

    Simptome:
    - in mers baga cald acceptabil, dar nu fierbinte ca pe vremuri
    - la relanti incepe sa sufle rece
    - temperatura apei afisata in bord este de 90C (4 pavele, fara fluctuatii)
    - daca stau la relanti si o turez putin pe loc, imediat incepe sa sufle fierbinte; nu o mai turez si in scurt timp sufla iarasi recel/abia caldut
    - in mers, mai ales in primii 2-3-4 km, cand o accelerz subit se aude prin bord un sunet ca de apa ce e scursa dintr-o cana in alta sau, daca vreti, sunet ca de apa ce circula printr-un calorifer de casa

    Ce am observat:
    - conductele de aluminiu din bord ce intra in calorifer sunt fierbinti amandoua (nici nu se pune problema ca ar fi infundat caloriferul, ca doar ce l-am desfacut si curatat in interior, inclusiv curatat acele sarme-spirale)
    - furtunele ce strapung peretele de foc sunt fierbinti amandoua
    - termostatul deschide/inchide corect (furtunul care intra pe sus in radiatorul de apa se infierbanta cand apa ajunge la 4 pavele in bord, iar cel care iese pe jos din el e caldicel, semn ca radiatorul de apa functioneaza si el, racind apa si ca nu e infundat)
    - nu imi scade nivelul antigelului si nici nu am pierderi (nici in bord, la caloriferul pe care l-am desfacut, curatat si montat la loc)
    - nu imi bolboroseste antigelul in vas
    - nu am pete de ulei in antigelul din vas
    - nu am scurgeri la imbinarea chiulasei
    - nu am scurgeri la pompa de apa
    - clapeta de directionare a aerului cald/rece in bord functioneaza perfect
    - nu am miros de antigel in habitaclu
    - busonul vasului de expansiune lucreaza ok (am facut schimb cu un amic loganist de busoane si totul a fost ok pentru amandoi)

    Eh, acum, ce sa fie oare? Unde e problema?

    Nici-o idee/sugestie cu privire la cele de mai sus?
    Last edited by MARIVS; 17th November 2017, 14:59. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Teo21Din
    replied
    verifica si nivelul antigelului nu sari pe aroterma )

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    Poti da ceva detalii?: cati km ai cu masina, cat de veche este, cand ai schimbat antigelul ultima data si la ce concentratie este.......
    Furtunele care intra in radiatorul de incalzire sunt doar calde sau fierbinti de nu poti tine mana pe ele?
    E posibil sa fie radiatorul de incalzire blocat/infundat.
    La logan clapeta de cald/rece nu inchide de tot caldura.....incearca sa dai pe pozitia de dezaburire parbriz si ventilatorul pe 0 si vezi daca baga ceva caldura.

    Leave a comment:


  • Teo21Din
    replied
    n-are tutorial la aeroterma a zis la tutorialul cu bordu' http://www.tutorialelogan.ro/2009/09...-la-logan.html

    Leave a comment:


  • cosmindan
    replied
    Din cate stiu aeroterma se face accesibila doar daca dai bordul jos.Vezi pe net ca sunt niste tutoriale pentru Logan facute de un coleg Streulea.Acolo o sa vezi cum ajungi la aeroterma.

    Leave a comment:


  • Yooooo
    started a topic Problema Incalzire Logan 1.4

    Problema Incalzire Logan 1.4

    De cand a venit frigul, cu caldura o duc mai greu, in sensul ca:
    - lichidul de racire se incalzeste normal si circula chiar si prin caloriferul din habitaclu (e cald si furtunul de la intrare si cel de la iesirea din calorifer) insa in habitaclu baga doar 10% din cat ar trebui. Ca sa se mai schimbe putin situatia, dau la jumatate pe recirculare si rotesc brusc de pe rece pe cald butonul de pe consola centrala. Merge mai cald asa pentru ceva timp.
    Eu banuiesc ca ar fi defecta clapeta care este actionata de butonul de pe consola. Problema mea e ca nu stiu cum sa ajung la acea clapeta.
    Ma poate ajuta careva?
Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google